Naruto vai Bleach?

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.

Naruto vai Bleach?

Naruto
65
64%
Bleach
36
36%
 
Ääniä yhteensä: 101

Avatar
Serial
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 12:48
Paikkakunta: Hueco Mundo

Naruto vai Bleach?

Viesti Kirjoittaja Serial »

Eli kumpaa katsot mielummin Narutoa vai Bleachia? :lol:

Itse tykkään enemmän narutosta.

EDIT: Laittakaa myös perusteluja jos äänestätte.
Nixu edit: Niimpä ^ *köhköh*
EDIT: Nixulle sen verran, että tarkoitin lähinnä sitä että haluan kuulla muiden mielipiteen, mitä hyötyä minun on kirjoittaa oma mielipide foorumille, kun se jo täällä pääkopassa on.
Viimeksi muokannut Serial, Su Helmi 25, 2007 21:44. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Brawler »

kyllä se naruto on parempi, reilusti :), tosin en ole bleachia paljoa katsonut
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Vielä pari viikkoa sitten olisin sanonut Bleach, mutta mutta..
Naruto Shippuuden koukuttaa kyllä tällä hetkellä enemmän, kuin Bleach..
Muutenkin olen hieman menettänyt kiinnostustani Bleachiin, toivottavasti vain väliaikaisesti..

Mutta joo.. Eli oma ääneni Narutolle o/
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Tällä hetkellä ääneni menee Bleachille. Syynä on pitkä tauko Naruton katsomisessa ja se, ettei edes Shippuudenin ensimmäinen jakso koukuttanut odottamallani tavalla. Ninjat on jotenkin out. Ja Bleachia on tullut muutenkin enemmän fanitettua.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

no kun on kattanut nui naruton 200 jaksoa putkeen aikoinaan, koska koukutti ihan kivasti.
ja olen vasta aloittanut tuon bleachin, eka kausi katsottu ja kaksi tulossa.

No äänet menee narutolle. Syyt ovat yksin kertaisesti huumori. Naamat vääntyvät koko ajan johonkin suuntaan ja pientä jäynää koko ajan, kun taas bleach on jotenkin vähän liian vakavamielistä touhua, tai sitten se huumoria vain ei ole uponnut. Molemmat ovat kyllä hyviä sarjoja ja molempia seuraan(bleachia alan seuraamaan :))
Avatar
UnHoly
Genin
Genin
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 22:04
Paikkakunta: Uusikaupunki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja UnHoly »

Kyllä tällä hetkellä ainakin tuo bleach kiinnostaa enemän, vähän verotti suosiota nuo naruton ikuiset fillerit ._. ja bleachissä on nyt jännä arkki menossa ^^ ja kun narutoa olen mangana lukenut pidemmälle missä animessa mennään bleach vaan nappaa enemmän ^^
Kuva
Kiitän Tonzaa sigistä ^^
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Oisin voinut lyödä kiveksistäni vetoa että tämmöinen topicci on jo, mutta en löytänyt... :?

Kyllä Naruto aina Bleachin voittaa. Itse en nää yhtään mitään erikoista bleachissä. Minusta se vetää sitä perinteistä shounen kaavaa kovemmin kuin Naruto. Ichigo hermostuu----->Ichigolle tulee ympärille 500 metrinen punainen aura ja kaikki on whadda fuck ja on ihmeissään miten voimakas hän on-------->Ichigo hakkaa kaikki, vaikka alussa oli puol kuollut ja hänen verta oli lentänyt vaivaiset 100 litraa seinille.
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Sanoisin että Naruto. Taistelevat omassa banaalissa liigassaan kuitenkin hyvin tasaväkisesti, mutta sen lisäksi että Bleach alitti odotukset, minulla ei ollut siitä hirveästi odotuksia muutenkaan. Naruto taas nauttii asemastaan Sinä Ensimmäisenä, joka aikoinaan mullisti käsitykseni animesta.

Se mikä loppupeleissä tekee Bleachistä minun mielestäni huonomman kuin Naruto, on eräs tietty älyttömyys sen sarjan logiikassa josta en ollenkaan pidä. Vaikka Naruto on päättänyt kapsahtaa joka toiseen edustamansa lajityypin sudenkuoppaan, sen töhöilylle on puutunut jo. Bleachin tyhmyydet taas vaikuttavat tietoisesti maton alle lakaistuilta asioilta, joita sen kirjoittaja ei yksinkertaisesti viitsinyt miettiä tai ole viitsinyt kertoa lukijoilleen. Miksi Soul Societyssä ihmiset puhuvat vain japania ja elävät kuin historiallisessa teemapuistossa? Mitä ihmettä sielulle tapahtuu sitten kun se kuolee Soul Societyssä? Miksi shinigameilla on juuri miekat ja japanilaiset asusteet jos ne eivät ole pelkkä japanilainen ilmiö? Tai jos ne OVAT pelkästään japanilainen ilmiö, mitä ihmettä muualla maailmassa eläville sieluille tapahtuu? Jos haamuista sun muista on niinkin helppo tulla tietoiseksi että joka toinen Ichigon tunteva ihminen näkee niitä, mikseivät muutkin kuin viisitoistavuotiaat teinit ole kiinnostuneita tai tietoisia niistä? Mitä ihmettä eläimille tapahtuu kun ne kuolevat?

Jokatapauksessa, molemmat sarjat vaikuttivat alussa hyviltä. Narutossa viehätytti suuresti eri hahmojen välillä hiertävät ongelmat ja hahmojen kohtalo ja Bleachissä sen tietynlainen urbaaniuden ja myyttien sekamelska. Jos Bleach ei olisi lähtenyt taistelemaan salaliittoja ja järjestäytynyttä rikollisuutta vastaan eri ulottuvuuksissa, se olisi minusta paljon parempi kuin Naruto, mutta kuinkas kävikään.
Kuva
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Viesti Kirjoittaja shin »

Pohdinnan jälkeen Naruto vei voiton.. Bleach kyllä mahtava sarja sekin, ja ehkä jollain osin kiinnostavampi, mutta jotenkin vain huomaa odottavansa aina uutta Narutoa enemmän (varsinkin fillereiden loputtua).. Naruto on joissain asioissa selvästi parempi: Se on paljon draagisempi hahmojen synkkine menneisyyksineen, mikä on yksi parhaista asioista Narutossa, sekä musiikki, joka iski itseeni paljon enemmän kuin Bleachin..
No Naruton kiinnostavuus tippui fillereiden takia pitkäksi aikaa Bleachin alapuolelle, mutta nyt se on taas kiilannut ohi..
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Naruto.

Bleachia olen katsonut animena puoli jaksoa ja enkä vielä sanoisi, että Bleach olisi hyvä sarja - lisäksi kyseinen sarja on minulle vielä vähän tuntematon. Narutossa on hyvä juoni (vaikka joitakin taisteluita venytetään), hahmot ovat loistavia persoonia. melkein jokainen hahmo on erilainen. Ninjat-aihe Narutossa on oikein mielenkiintoinen. Musiikit ovat todella hyviä - varsinkin päähän jää helposti Fooling Mode. Oli niitäkin aikoja, jolloin en katsonut Narutoa niiden-tyhmien-fillereiden takia - Shippuudenin alettua aloin tykätä sarjasta kuin hullu puurosta. ^^
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Ehdottomasti Bleach. Pidän hahmoista, ideasta ja juonesta paljon enemmän. En nyt jaksa selitellä enempää kun väsyttää pirusti, katsotaan uudestaan huomenna.
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Hmmm....

Minä en ole katsonu jaksoakaan bleachia, mutta kuulemma on aika hyvä...Mutta naruto on taas huippu ja viellä hauskakin. Kyllä se se naruto on.
Kuva
Avatar
Lmee
Genin
Genin
Viestit: 143
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 16:51

Viesti Kirjoittaja Lmee »

ei bleachkaan aivan huono ole mutta kyllä naruto on parempi bleachissa on liika sellast läppä huumorii mis silmät pyörii :S
Neji F.C
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Tonnikala kirjoitti:Hmmm....

Minä en ole katsonu jaksoakaan bleachia, mutta kuulemma on aika hyvä...Mutta naruto on taas huippu ja viellä hauskakin. Kyllä se se naruto on.
Aika hyvä mennä arvostelemaan kun on katsonut vain toista sarjaa :roll:
Kuva
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

Naruto vie voiton kirkkaatsi -.- Bleach oli niin tylsä, etten jaksanut katsoa kuin viisi jaksoa. En vain ymmärrä miten joku jaksaa katsoa sitä yli sata jaksoa.. XD;
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Vastaa Viestiin