Kikin lähettipalvelu

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Kikin lähettipalvelu

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Pääsen tänään katsomaan Kikin lähettipalvelun (Kiki's delivery service), näytös alkaa 15,30 (vaikka menenkin yksin katsomaan sitä). ^^^^^^ Olen halunnut nähdä kyseisen elokuvan ja olisi edes jotain muuta tekemistä kuin esimerkiksi koneella oleminen. No, rahaa menee (vaikka minun piti säästää rahaa Helsingin luokkaretkeä varten, mutta tuo Kikin lähettipalvelu on täällä Seinäjoen elokuvateatterissa viimeistä päivää).

Onko kukaan muuten nähnyt Kikin lähettipalvelua?

Kuva
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Wendy kirjoitti:Onko kukaan muuten nähnyt Kikin lähettipalvelua?
Moneen kertaan, niin japaniksi kuin kertaalleen jopa suomeksikin . Koululainen-lehti tarjosi liput niin kävimme minorin kanssa katsomassa sen.

Elokuva itsessään on kerrassaan mainio, kestänyt ajan hammasta erinomaisesti. Leppoisa fiilis kivoinen kaupunkineen - jotenkin tuli ruotsi mieleen muuten - ja realistine ihmishahmoineen tekee pätkästä todella nautittavan.

Ja se dubbi on oikeasti ihan mainiosti toteutettu. Ei tietty vastaa alkuperäistä ääniraitaa mutta varsinkin Kikin ääninäyttelijä on kerrassaan hellyyttävä tapaus. Eivätkä edes ole menneet raiskaamaan niitä alkuperäisiä Joe Hisaishin lauluja suomeksi!

Suosittelen.
Viimeksi muokannut charmander, To Touko 17, 2007 16:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Drago^
Cthulhu
Cthulhu
Viestit: 1483
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2004 20:01
Paikkakunta: R'hyel

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

~chauron kirjoitti:Elokuva itsessään on kerrassaan mainio, kestänyt ajan hammasta erinomaisesti. Leppoisa fiilis kivoinen kaupunkineen - jotenkin tuli ruotsi mieleen muuten - ja realistine ihmishahmoineen tekee pätkästä todella nautittavan. Suosittelen.
Se kaupunki on ottanut Tukholmasta vaikutteita kuten myös monista muista kaupungeista.
"Mikään ei ole este, se on mahdollisuus".

Ia! Ia! Cthulhu Fthagn! Ph'nglui mglw'nfah Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

^ jeps, näin varmaan on. En ole paikanpäällä tukholmassa käynyt, mutta kuulostaa uskottavalta.

Ja olivathan ne ikkunoiden tekstitkin jollain tapaa ruotsinkielen kaltaisia, joskin aivan väärässä kumminkin.
Avatar
Kakashi_lover
Genin
Genin
Viestit: 110
Liittynyt: To Elo 10, 2006 14:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Kikin lähettipalvelu

Viesti Kirjoittaja Kakashi_lover »

Juu kyllä leffasta tykkäsin.. ^^ Ihanan lepposa.... XD Hahmot oli muutenkin söpöjä. Varsinkin Kikin kissa... :3
Odotan dvd:tä..... Itse en ole sitä suomeksi vielä nähny...
Kuva
Ihqtan Tomaa eli olen Ikuta Toman fani... x3 Hana Kimi ja Nakatsu ftw!!! <3
Vastaa Viestiin