Major

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Major

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Onko kukaan kattonut tätä mahtavaa sarjaa? Itse löysin tämän vähän aikaa sitten ja koukkuun jäin. Tämän ansiosta oikeastaan innostuin animesta uusiksi. Tämä anime käsittelee Baseball:a

Tarinahan kertoo pienestä pojasta nimeltä Goro jonka isä on ammattilaispesiksen pelaaja. Goron isä kumminkin rikkoo olkapäänsä ollessaan syöttäjänä liiallisen rasituksen ansiosta. Hän ei kumminkaan anna periksi vaan ryhtyy lyöjäksi, koska haluaa olla poikansa roolimalli elämässä. Goro samalla on aivan hulluna pesikseen ja aikoo isona ammattilaiseksi. Kumminkin matkan varrella Goron elämässä tulee olemaan paljon esteitä ennen ammattilaiseksi pääsyä.

-Drama
-Urheilu
-Shounen
-Komedia

Erityisesti tykkään tästä sarjasta siksi, että se ei jää junnaa paikalleen. Goro ja Goron perheenjäsenet ikääntyvät tämän animen aikana josta itse pidän.
Viimeksi muokannut Deta-, Ti Loka 23, 2007 20:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Major

Viesti Kirjoittaja Runte »

Eka tuotantokausi teki tiukkaa, sillä vihaan kakara -sarjoja, mutta pienen tauon jälkeen sekin meni.
Toka tuotantokausi oli aivan loistava, sen kattonu jo 3 kertaan, plus parhaita kohtia sillon tällön, arvosanaks 11/10 8D
Kolmas tuotantokausi menikin jakso jaksolta, sillä sitä oli vasta 2 jaksoa tullu, kun aloin katteleen. Melkein yhtähyvä kun kakkos tuotantokausi, mutta ei ihan. Aivan loistava silti sekin.

Kokonaisuudessaan pääsee meikän top5 tää sarja.. Luultavasti 8)
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Re: Major

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Täytyy myöntää kyllä, että ensimmäinen tuotantokausi oli aika pitkälti draamaa ja urheilu jäi hiukan väliin, mutta itse kyllä tykkäsin ekastakin tuotantokaudesta. Jäänyt ihan koukkuun tämän neljännen tuotantokauden(kö) alku biisiin.
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Major

Viesti Kirjoittaja Runte »

Deta- kirjoitti:tämän neljännen tuotantokauden(kö) alku biisiin.
Niitä on 3 tullu, neljäs alkaa ens vuoden alussa, oliks se ny Helmikuussa tjtn siin lähistöl.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Re: Major

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Tuo kolmas tuotantokausi loppui tosi hyvin. Itseasiassa niin hyvin, että olisi voinut lopettaa sarjan siihen. Toivottavasti eivät tee neljännestä kaudesta täyttä moskaa turhilla jutuilla. Itse ainakin toivon Goron
Spoileri, maalaa nähdäksesipalavaa vielä sarjassa myöhemmässä iässä Japaniin pelaamaan vanhoja tovereitaan vastaan.
Kuva
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Re: Major

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Olen ollut hyvin kiinnostunu täst animest ku ollaa kovi kehuttu, mut ei oo löytyny paikkaa mistä ladata Majoria 1:sta tk:sta lähtien :( . Niin kysyisin nyt teiltä ketkä ovat Majoria katsoneet niin mistähän sitä voisi saada?


Ja kyllä olen myös pistäny latauspaikkatiedusteluihin, mutta itse Majorin omaan topicciinkin ajattelin pistää ku tänne postaavat kuiteskin kaikki ne ketkä ovat katsoneet tai katsovat Majoria.
Kuva
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Re: Major

Viesti Kirjoittaja Deta- »

http://www.crunchyroll.com/showseries?id=104

Tuolta voi kattoo onlinessa, tosin kuva on aika pieni.

http://www.animesuki.com/series.php/544.html

Tuolla on kaikki jaksot.
Kuva
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Re: Major

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Deta- kirjoitti:http://www.crunchyroll.com/showseries?id=104

Tuolta voi kattoo onlinessa, tosin kuva on aika pieni.

http://www.animesuki.com/series.php/544.html

Tuolla on kaikki jaksot.
Kiitän ja kumarran
Kuva
Vastaa Viestiin