Maksatteko itse oman Anime - harrastuksenne?

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Vastaa Viestiin
Niisalo
Student
Student
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Touko 11, 2011 17:13

Maksatteko itse oman Anime - harrastuksenne?

Viesti Kirjoittaja Niisalo »

Omat vanhempani eivät tue harrastustani, lähinnä sen "lapsellisuuden" takia. Joudun siis kuluttamaan omia ropojani harrastukseen. Alaikäisenä on valitettavasti hieman vaikea saada työtä mistään, joten olen joutunut kehittämään omia menetelmiäni rahan hankintaa. (Käyn kyllä kesätöissä, mutta kesälomalla tähän on vain mahdollisuus).

Olen huomannut, että netistä on mahdollisuutta tienata sen huimista ja valheellisista lupauksista huolimatta ihan oikeaa rahaa. Olin varsin yllättynyt, varsinkin ku lähdin tähän touhuun hyvin skeptisesti mukaan.

Huutokaupat nyt ovat monelle se tuttu ja turvallinen juttu, jota monet käyttävätkin. Myyn vanhoja, jo pieneksi käyneitä tai muuten vaan käyttämättömiä vaatteitani uudestaan netissä. Suosittelen tätä tapaa pienen lisä tienistin hankintaan varsinkin, kun tavaroille saa paljon parempaakin käyttöä kuin nurkassa pölyyntyminen.

Toinen tapa oli itselleni yllätys ja en ollut kuullutkaan kyseisestä tavasta alkuunkaan, ennen aloittamistani. Kyse oli PTC - sivuista (Paid to Click), joka on Internetin yksi mainostamisen muoto. Sivut ovat ilmaisia käyttää ja ne maksavat mainosten katselemisesta. Tässä kohtaa itselläni rupesi hälytyskellot soimaan ja rupesin epäilemään kyseistä alaa tosissani. Helppoa rahaa ei pitäisi todellakaan olla olemassa ja kyseinen toiminta sai sen kuulostamaan hyvin helpolta. Päätin kuitenkin kokeilla, koska rahan tarve oli sen verta suuri (muuhunkin kun anime - harrastukseen) ja lähdin täysin kokeilu kannalla kokeilemaan.

Virheiden, erheiden ja moninaisten vaiheiden kautta, löysin itselleni sopivan systeemin käyttää näitä sivuja, sekä löysin monien huijaus-sivustojen joukosta "luotettavat" eli maksavat sivut, joita rupesin käyttämään. Käytin tähän hyväkseni pitkälti Googlea ja etsin positiivisia kommentteja ja muita kehuja sivuista.

Maksun näiltä sivuilta saan Paypal - nettitililleni, josta siirrän sen sitten omalle tililleni tänne Suomeen. Joskus myös ostan ulkomailta käyttäen Paypal tiliä, sen käytettävyyden vuoksi.

Jos jotakuta tämä tapa kiinnostaa, niin tässä on Blogger palvelussa oleva blogikirjoitukseni aiheesta. Se on ihan juurta jaksaen selitetty ja selittää miten PTC - sivut toimivat ja miten kannattaa toimia. Teksti on Lontooksi, mutta sitähän me Anime - osaajat käytämme muutenkin.

Linkki:

http://thebestptcsitesuptodate.blogspot.com/

Raha määrästä, kuinka paljon voi tienata on täysin itsestä kiinni. Itse tienaan muutama sata euroa / kuukaudessa. Työ määrä PER päivä on n. 30 - 45minuuttia, jotka kulutan tähän. Istun Facebookissakin kauemmin. Tämä tieto vain suuntaa antavana.

HUOM! Useimmat sivut vaativat 13+ ikärajan ja englannin kielen taito on suositeltavaa suositeltavaa pärjätäkseen. Simppeli enkullakin pärjää tosi hyvin.

Joten onko täälä muita, jotka maksavat itse oman Anime - harrastuksensa? Miten saatte rahanne? Ja kuinka monella täällä on niitä rahavaikeuksia?

(Tämän postauksen tarkoitus on antaa vaihtoehtoja ja synnyttää keskustelua. Ei todellakaan mitään mainos puheita!)
Vastaa Viestiin