Itkettävin ja naurattavin anime ikinä

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
mikami
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: To Loka 06, 2005 18:05

Viesti Kirjoittaja mikami »

uzumaki^^ kirjoitti:ehttomasti itkettävin anime on naruton jakso, ku gaara muistelee lapsuuttaan
tul melkein tippa linssiin... byhyyyyy!!!!javascript:emoticon(':(')
Sad
19 jakso on kanssa surullinen :(
Avatar
Jusper
Genin
Genin
Viestit: 197
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 16:01
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jusper »

Hmm... Naurettavin anime koskaan... Taitaapa olla 2x2=Shinobuden. Jep, aivan ehdottomasti. Se on vaan niin... Niin... Pervolla,loistavalla,ihanalla tavalla niin pirun hauska, ettei toista löydy xDD Varsinki ne ninjat... *total reps*

Hehehehe, nyt minen pysty mitää muuta ajattelemaa ku niitä ninjoja, jotka on "hieman" ehh...ehh... Tuota... No joo, kumminki ^^'' Aivan loistavan hauska sarja xD

Hyvänä kakkosena tulee tietenki Azumanga, Midori no Hibi, Green Green ja moni muu, kun tarkemmin miettii. Anyway, siinäpä niitä sarjoja jotakin.

...Mutta. Sitten siis hieman surullisempiin sarjoihin.. Tiiän monta, monta surullista, syvällistä sarjaa, mutta mikään, ei siis mikään mene yhen sarjan edelle, minkä näin tässä viikko sitten. Siinä sarjassa on 13 jaksoa, mikä on loistava määrä. Ei tarvi enempää, mutta ykskin vähempi olis ollu liian vähän. ...Sarja, jota kattoessa tuli kyyneleet silmään useammassa ku 5 jaksossa. Sarja, joka päättyy mitä ihanimmalla tavalla. Sarja, jota ei vaan voinut lopettaa kattomasta ennenku kello oli 5 aamulla ja kaikki jaksot katottu. Sarja, jota ihailen ja tulen ihailemaan koko loppuikäni. Sarja, joka... Did I over do it? Kumminki. Sen sarjan nimi on... Kanon. Kanon, yksinkertainen nimi, jota en tiiä että mitä se tarkottaa, miten se liittyy mihinkään, mutta se vaan on. Minun mielestä surullisin anime koskaan tehty, niistä mitä mie oon nähny. Ja omalla tavallaan hauskempi kuin mikään muu sarja, vois sanoa. ^^''' Suosittelen todellakin lämpimästi..

Mutta joo, onhan niitä animeita, mitkä on saanu hieman itkemään, kuten Kenshinin loppu, Mamotte Shugogettenin pari jaksoa, Naruto myös kahen jakson aikana jne... Anyway, siinäpä teille.

(Huuuuh, olipas piiitkään aikaan viesti boardille, aika... Outoa ^^'')
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Itkettävin: Hikaru no go

Ainoa anime, joka on saanut itkemään enemmässä, kuin 3 jaksossa.. Ja nyt, kun katson sitä jälkeenpän, yhä enempikin jakso saa itkemään, joissa ensikerralla ei itkenyt. Weirdou..

En oo vielä törmänny yhteenkään kauheen naurattavaan animeen.. Mutta Bleachin 54 on kyl aika lähellä ^^
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

Kanon on kyllä surullinen *viittaan hieman aiemmin tulleeseen viestiin, mutten halua tuhalat tilaa quotella* mutta jos pidät surullisista sarjoista kokeile full moon wo sagashitea. Viimeiset 11 jaksoa ovat hirveän surullisia ja 1-41 jakosihinkin mahtuu mukana muutama kamalan surullinen jakso:D
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Avatar
Silja
Genin
Genin
Viestit: 181
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 16:20
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Silja »

Naurettavin (monessa merkityksessä) ja omituisin ikinä näkemäni anime on Oruchuban Ebichu. :shock: Tätä ei voi selittää, tämä pitää nähdä. En tosin suosittele ihan perheen pienimmille (jotka eivät saa tästä välttämättä juuri mitään edes irti).
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Fullmetal Alchemist aiheutti kyllä tunteita laidasta laitaan, niin valtavia naurukohtauksia kuin kyyneleitäkin. (Kun yksi parhaimmista hahmoista kuoli puolessa välissä... :p ja se loppu vain oli niin haikea. ) Narutossakin sai nauraa ja itkeä monessa kohdassa. (Haku % Zabuza oli tottakai yksi näistä joissa mä märsäsin puoli tuntia jaksot katottuani..vielkään en voi kattoa etenkään jaksoa 19 ilman että märsään täyttä kurkkua.) One Piece on hauskin anime ikinä, repeän lähes jokaisessa jaksossa.. :D (on siinäkin tullu välillä tippa linssiin)

X:n tv-sarjan melkein joka jaksossa kun potkaisi tyhjää joku ( Seishiron kuolema..Subaru-parka vain istui mitään näkemättä herra ties kuinka kauan.. niin parkua sai aika täyttä kurkkua. Se sarja on muutenkin niin traaginen.. ;____; <3 Ja itse X:n loppu. Miksi.. oi miksi.. mie itkin hirveästi kun Kamui kuoli. (btw, mun mielestä se leffa oli täyttä hölynpölyä, virheitä oli vaikka kuinka paljon ja miksi siinä tapettiin jokaikinen hahmo Kamuita lukuunottamatta kun itse animesarjassa kuoli vain about puolet.. typerää.. :p ainut plussa tuli Forever Lovesta joka soi siinä lopussa.) No mä itken aika monessakin animessa, varsinki jos joku hahmo kuolee. Mä olen herkkä ihminen.
barba

Viesti Kirjoittaja barba »

Naurattavinta animea en tiedä,mutta itkettävin tai no surullisin anime jonka olen tähän mennessä nähnyt on minun mielestäni elfen lied.
Avatar
Zeff
Genin
Genin
Viestit: 171
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 08:37
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Zeff »

Naurettavin on ainakin Full Metal Panic Fumoffu 8)
Kuva
Vastaa Viestiin