Cowboy Bebop

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

<!--QuoteBegin-Dystopia+Feb 21 2005, 00:21--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Dystopia @ Feb 21 2005, 00:21)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->  <span style='color:yellow'>SPIKE KUOLEE!</span> [/quote]

Jepjep. Olisit voinut laittaa spoilerivaroituksen...
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Omasta mielestäni mahtavsa sarja, ja leffa oli myös aivan loistava. Mangasta en ole niin tykänny, mutta hyvää sekin on. :D
Kuva
Avatar
CaSMo
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 327
Liittynyt: La Maalis 05, 2005 19:11
Paikkakunta: Per saukko

Viesti Kirjoittaja CaSMo »

Onko sarjan nimi cowboy bebop? :o
Avatar
Juzu
Genin
Genin
Viestit: 147
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 20:14
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzu »

Kyllä sarjan nimi on Cowboy Bebop ^^

Ja itse sarjasta sen verran että omasta mielestäni ehdottomasti paras anime sarja mitä oon koskaan nähnyt ja elokuvasta puhumattakaan. Loistavaa juonta siivittävät hyvä huumori, loistavat hahmot ja paras musiikki mitä oon koskaan kuullut anime sarjoissa :P ihan pakko nostaa hattua Yoko Kannolle, että on jaksanu nähdä vaivaa tämän sarjan musiikeille ^^ ehdottomasti paras biisi on elokuvan OST:ilta "What planet is this"
Avatar
ziradia
Genin
Genin
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 20:31
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja ziradia »

Nyt täytyy kyllä myöntää, etten ole mikään räiskintä/tulevaisuuteen sijouttuvien anime-sarjojen ystävä .. Cowboy bebop onnistui tekemään tässä poikkeuksen. Sarja oli ensimmäisten anime-kokemuksien joukossa ja nekin jaksot oli vain raakasti kopioitu isoveljen koneelta >D Ihastuin heti.

Bebopissa on _aivan uskomattoman mahtavat_ musiikit ja tunnelma on loistava. Hahmot ovat hiottu viimeisen päälle ja kukapa ei voisi olla rakastamatta Ediä, yhtä kaikkein suloisinta anime-tyttöä .. :P

Kaikki jaksot olen katsonut ja elokuvan muutamankin kerran. Ja vieläkään ei hohto hiivu .. seuraavaksi hankin varmaankin kyseistä mangaa.
Kuva
Jos sulla lysti on, niin kätes yhteen naulaa!
Y.S.A.K
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Koko sarja ja elokuva on tullut katsottua... Pidin molemmista. Sarja on mielestäni siitä aika hyvä, että jokainen jaksonsa on oma kokonaisuutensa, eikä tarvitse katsoa kaikkea järjestyksessä (mikä on toki kätevämpää). Tämä yhtenäisen juonen puute yllätti minut positiivisesti.

Musiikit ovat aivan upeita. "Cats on Mars," "Green Bird", "Adieu"... Ausgezeichnet, pakko myöntää. Henkilöt ovat inhimillisen oloisia, animaatio sujuvaa... Värimaailmasta pidin paljon. Ja kuten Eniliah sanoi, loppu oli tosiaan surullinen ;__;

Loistava anime ja hyvä manga ^^ Saa vähintään sen ysi puolen. :)
Avatar
Michiko
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Kesä 27, 2005 17:22

Viesti Kirjoittaja Michiko »

Huomasin leffan sattumalta Prisman alehyllyssä ja ostin vaikka yhtään en tiennyt mitä odottaa. Tasokasta ja hyvää animea, tarina hyvä ja musiikkikin ok, ja sitten vielä scifi-pohja, niin täytyy sanoa että erinomaisen hyvä elokuva. Pitänee vierailla boxtorrentilla ja ladata jossain välissä sarjakin.
Kuva
Kts Nixuboylle "lainasta" | Y.S.A.K - jep... ^^;
~Paha saa aina - parhaat päältä... ~
swing
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 321
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 16:25

Viesti Kirjoittaja swing »

veljellä on koko sarja ja elokuva dvd:llä 8)
voisi joskus ottaaa urakaksi kattoa se, kun kaikki näyttää kehuneen..
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Cowboy Bebop

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Kolmatta jaksoa juuri aloittelen katsomaan. Todella mielenkiintoinen anime, hyvin erilainen verrattuna muihin mitä itse seuraan. Pidän myös tuosta jännästä tunnelmasta mikä sarjassa on. Tulee mieleen juuri joku amerikkalainen cowboyleffa. :3

Kyllä se pitää tämäkin anime jaksaa katsoa loppuun saakka, ei tuo 26 jaksoa (+ elokuva) luulis niin paha urakka olevan. ^^
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Mazzarello
Genin
Genin
Viestit: 105
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 14:44
Paikkakunta: Tornio

Re: Cowboy Bebop

Viesti Kirjoittaja Mazzarello »

Joh itekki kattonu jo pari kuukautta sitte ja HIENO sarja! tarina on aika simppeli mutta henkilöt jotka siihen on tuotu, on toinentoistaa jännempiä joka pitää mielenkiintoa hyvin yllä. Itse huomasin vasta katsottuani sarjan että sitä tosiaan oli tehty vain yksi tuotantokausi!!! olin järkyttynyt silloin :D ei voi loppua niin hyvä anime siihen.. varsinki ko viimeiset kohtaukset jätti aika reippaasti kysymysmerkkejä perrään ;( Suosittelen kaikille jotka eivät vielä itseään ole tällä sarjalla itseään sivistäneet ^^
Vastaa Viestiin