Hikaru no Go

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

olen katsonut 9 ensimmäistä jaksoa ja vol.1 mangan omistan^^ ihana sarja, heti openingista tiesi että hyvä anime :> Get Over on aivan ihana biisi, yksi parhaimmista openingeista^^<3
Ja olen netissä niissä go opastus jutuissa pelannut, mutten muuten ole vielä uskaltanut^^' pitäisi varmaan kerätä rohkeutta ja pelata edes yksi peli :D
Lempi hahmo on Akira<3 alusta asti pidin sen tyylistä pelata ja muutenkin <: ja Sai on mangassa hauska<3 :D
edit: hohoo, uskaltauduin pelaamaan go;ta >:DD voitin 23,5 :> *tuulettaa*
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Ite olen katsonut johonki 57 jaksoon asti ja on kyllä ollut tosi hyvä sarja, nyt on jäänyt vain vähän tauolle kun on ollut muuta puuhaamista.
Sarja on kyllä siitä hyvä, että go:sta ei ole tehty mitään "taistelu-lajia" niin kuin PoT:issa tenniksestä oli väännetty ihan outo :P
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

WIIIII!!!! Paras anime, mitä on^^ Ihanat musiikit ja surullinen tarina.. (jossain määrin) Ainoa Anime, joka on saanut itkemään enemmässä, kuin 3 jaksossa 8) Paljon jaksoja, joka on iso Boonus! Päähenkilön näkee kasvavan siemenestä kauniisene kukkaan. Jopa piirtojälki muuttuu pienestä pallopäisestä pojasta 16 vuotiaaksi murrosikäiseksi. Esim. Kapeampi pää, leveät hartiat yms. Lihaksia kaulan alueella. Sarjan pystyy katsomaan moneen kertaan vaikka peräkkäin, eikä vieläkään kyllästyisi! Samanlaista animea saa hakea aika kauan, eikä pakosti vieläkään löydä :) Oli se niin hyvä.

Sitten SanHoseen kysymys, Pelaatteko Go:ta? Pelaan, lähinnä kyseisen animen takia 8D Ihan aloittelija olen, mutta opin koko ajan lisää ja käyn joka maanantai ja keskiviikko Hervannan TTY:llä pelaamassa. Viimekerrallakin sain opetusta suomen 5 vahvimmalta Go:n pelaajalta ^^ Kari 3-Dan. Lucky me.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

Kiddo kirjoitti: olen katsonut hikarua ja pidin siitä tosi tosi paljon ^^
ja pelaan Go:ota minkä kerkeän!!! oma lauta, kivet ja kupit löytyy :D rakastan sitä peliä :wub:
aah, mistä ostit laudan/kivet/kupit? o____o itsekin haluaisin sellaiset, kun tietokoneella ei pääse samaan tunnelmaan kun jos saisi itse oikeasti laittaa ne kivet siihen laudalle >____> ja maksoiko paljon?^----^'
Ja olen muuten jo 23. jaksoon animessa päässyt ja omistan kaksi ensimmäistä volumea mangaa<3 (: ja Hikaru no GO on jo päässyt lempianime listallani kärkeen FMA;n seuraksi xD
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Joo olen katsonut koko sarjan.
En tiennyt että anime jossa ei ole väkivaltaa voi olla jännittävä ja hyvä.
Toistaa vähän itseään, mutta mikäpä ei toistaisi.
GO minua ei kiinnosta pelinä yhtään.
Kuva
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Kiiwi kirjoitti:Kuinka monta jaksoa tästä on tullu?
oisko ollu 75
Kuva
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Olen pitänyt tuossa sarjassa siis kaikesta. Musiikeista, piirrustutyylistä, aiheesta... kaikesta! Joten ihan loistava. Katson sitä juuri kaverin kanssa uudestaan. :D

Go:takin olen pelannut, vaikka olenkin ihan luuseri. Muistan vieläkin, kun olin nähnyt sarjasta jotain 15 jaksoa, niin seuraavan päivän lehdessä luki: "pelaa go:ta". Ai että kyllä potutti. Ei enää mitään saa tehdä rauhassa! :lol:
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Mickey kirjoitti:
Kiiwi kirjoitti:Kuinka monta jaksoa tästä on tullu?
oisko ollu 75
Kyllä 75 jaksoa on tullut ja http://www.animeindex.net/index.php?sea ... 0&active=1
tuolta voit ladata ne.
Kuva
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Koko sarja katsottu ja pakko sanoa, yksi parhaimmista animeista ikinä. <3

Sai.. ;__; <3333

Hikaru <3 Akira <3 *ikuinen fani* Itse en edes kehtaisi kokeilla pelata Gota, en osaisi varmaan yhtään. XD

Musiikit oli mitä ihanimmat. <3 Ja netistä latailin kans biisejä missä seiyuut laulaa. Wayan Mahiru no Hoshi ~day dreaming on yksi näteimmistä kpl pitkiin aikoihin.

Paljon pointseja siitä miten näkee kuinka hahmot kasvavat sarjan aikana. Hikaruhan on ihan lääh teini-ikäsenä. XD (no ei vissiin Akira sitten.. <3)
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

karasu- kirjoitti:Koko sarja katsottu ja pakko sanoa, yksi parhaimmista animeista ikinä. <3

Sai.. ;__; <3333

Hikaru <3 Akira <3 *ikuinen fani* Itse en edes kehtaisi kokeilla pelata Gota, en osaisi varmaan yhtään. XD

Musiikit oli mitä ihanimmat. <3 Ja netistä latailin kans biisejä missä seiyuut laulaa. Wayan Mahiru no Hoshi ~day dreaming on yksi näteimmistä kpl pitkiin aikoihin.
Kyllä, valittevasti Sai. Itkin koko sen hetken ajan, enkä pystynyt katsomaan sarjaa hetkeen.

Kyllä sitä gota kehtaa pelata sitten kun on vähän opetellut. Se on oikeasti kivaa! Käy vilkaisemassa Suomigo:n sivuilta alkeita. Niistä on hyötyä!

Musiikit todellakin olivat hyvät, mutta mistä löysit niitä seyuiden laulamia? Haluaisin kuulla!
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Niinpä. Sai-poloinen. <3

Okei, voisin vaikka käväistä. Kiitoksia. :3

http://www.gendou.net/amusic on esim. yksi osoite. tai sitte helpompi tapa on toki lisätä vaikka mut messengeriin ni tämä täti voi lähettää. Mulla on Isumin, Wayan, Sain, Hikarun ja Akiran biisit. :3
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Voisimpa vaikka tosiaan lisätä sinut meseeni, ihan vain tiedotus, ettet pelästy tämän tytön ilmoitusta. Ja kiitos jo etukäteen! :D
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Olen katsonut 33 jaksoa tässä kun viime perjantaina aloitin. Ihan hyvä on ollut ja näyttää menevän vaan parempaan päin.
Haluaisin ehkäpä hahmoille vähän enemmän syvyyttä ja että heistä kerrottaisiin enemmän :roll: .
Musiikit on ollu aika keskitasoa ei niin mitään super hittejä kun get overin olin jo ladannut ehkä vuos sitte koneelle....
En kyllä ymmärrä missä/mille tässä voisi oikein itkeä???minua ei vielä ole ainakaan yhtään edes suruttanut(onkohan edes tollast sanaa?) . Varmaa sitte tossa loppu jaksoissa voi tulla surullisia jaksoja...who knows.

Nyt ei kerkee enempää jaaritella, koska ruoka jo jäähtyy.
Kuva
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Olli-Sensei kirjoitti: En kyllä ymmärrä missä/mille tässä voisi oikein itkeä???minua ei vielä ole ainakaan yhtään edes suruttanut(onkohan edes tollast sanaa?) . Varmaa sitte tossa loppu jaksoissa voi tulla surullisia jaksoja...who knows.
älä lue jos et halua
Spoileri, maalaa nähdäksesiJoitakin järkyttää kovasti että fujiwara no Sai katoaa eikä palaa.
Se tapahtuu loppupuolella
Kuva
Vastaa Viestiin