Hopeanuoli

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
OroLove
Rookie
Rookie
Viestit: 79
Liittynyt: Ma Heinä 10, 2006 20:59
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja OroLove »

Ihii, Hopsu rulez! <3 Oon lovettanu sitä viis vuotiaasta asti ja lovetan aina ja ikuisesti aamen x) Ne suomi dupit häiritsi muo jo kakarana, joten tosi ihanaa et tuli se dvd boxi =) Mun mielestä se ois kyllä pitäny siihen duppi dvd jutskaan dupata uudestaa =P
How well can you use your tonque? ;D
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Voi Hopeanuoli. ^^ Taisin alkaa katsoa niitä joskus 5-vuotiaana ja olivathan ne ihan mahtavia, vaikka eka video aina hiukan tärisytti, se oli niin pelottava... :) Se on klassikko jos mikä, pakko sanoa. Kaverini osti Hopeanuoli DVD boxin kun se tuli kauppoihin, silloin sain nähdä ihan alkuperäisen version japanilaisilla äänillä ja kaikkea, hyvä ettei tippa tullut silmään vanhoja muistellessa! :,D Kamuni antoikin minulle vanhat suomidubbi videot omaksi. ^^ Olen niistä ylpeä, vaikka suomiversio onkin leikelty ja dubattu aika... err... No, HUONOSTI. ^^' Mutta klassikko on klassikko.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

Muistan kun kävin Eskaria katotiin aina perjantaina näitä suomeksi.

Hyviä muistojaha ne on ja eskarist asti en ole nähnyt yhtäkään osaa paitsi tähään päivään asti.

Aloin katto Hopeanuolta japani versioona ja tuotaahan se ihania muistoja, ja juttuja jota minä olen unohtanut ex: Madara se tyhmä karhu sitten se 1 kätinen karhu , Että daisuke osti ihan oman jousi pyssyn.
KATSO ALAS
Vastaa Viestiin