Onegai Teacher ja Onegai Twins

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Juu ton latasinki mutta ko katoin VLC ni ei ollu subbeja mutta ko aloin tarkastelee lähemmin ni siel oli semmonen subbi kohta mist voi laittaa subit päälle.
KillerScorpion
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:05
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja KillerScorpion »

On tullu katottua Onegai Sensei pariinkin otteeseen netti-TV:stä, romanttinen ja välillä älyttömän hauskaki sarja! :D
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Haah! Hullu nosto no jutsu

Onegai Teacherin kattelin läpittä tuossa 1-2 (??) kuukautta sitten. Tykkäsin kovasti ^^
Löytyi joka suhteessa niin komediaa, kuin draamaa. Hahmot oli hyvii ja juoni toimi.
Ja sitten se OVA.. Kerrassaan mahtava :) Se antoi vielä oikein jees lopun hyvälle sarjalle.
Pääsee mun top kymppii, että suosittelen kyl kattomaan, jos ei viel oo nähny *nodnod*

Tuo Twinssi on vielä kattomatta.. Lupaan aina sen kattoa, mutta jotenkin ei muka löydy aikaa ^^'
Eddaan tähän sit joskus lähitulevaisuudessa mitä olin siint mieltä
Avatar
TAMPEE
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:52

Viesti Kirjoittaja TAMPEE »

Olen katsonut Onegai Teacherin loppuun ja .. hmm .. oli se ihan katsottavaa kamaa. Mutta en tykännyt kyllä oikein juonesta kun ei tässä sarjassa oikein muuta tehty kun keskitytty sen opettajan ja oppilaan suhteeseen.. Ja se opettaja muuten pillitti joka ikisestä asiasta ja poika oli ihan toivoton tapaus. Onegai Twins vaikuttaa paljon paremmalta kuin Onegai Teacher.
Vastaa Viestiin