Sarjat, joita ette yksinkertaisesti ole sietänyt.

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

BECK - Yritin pakottaa itseni katsomaan tätä bändianimea mutta se vain oli liian tylsä, huonosti piirrety, hahmot huonosti ymmärrettävissä, huonosti ääninäytelty, juoni on tuntematon käsite, hahmojen biografiatkin on ihan perseellään sekä sen tunnelma on liian yksitoikkoinen.
Gundam (kaikki) - katsoin parikymmentä jaksoa ja totesin ne liian tylsiksi jotta jaksaisin katsoa enempää.

(DBZtaa en laita tähän listaan koska kyllä sekin osaa olla paikka paikoin varsin viihdyttävä)
Sesteri

Viesti Kirjoittaja Sesteri »

Sailor Moon & Tsubasa Chronicle... siis taivaan pierut, ei huonompaa voi ollakaa... ://
tsubasa pelkkää homomaista lässyn lässyn jäkä jäkä meininkiä.. Sailor Moon...... siitä ei sovi ees puhua....
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

njoo, Hellsingiin kyllästyin ladattuani vasta kolme ekaa jaksoa -___-' en jaksanut sitä kamalaa tappamisvampyyriveripäläpälä juttua >:/ mutta kaikilla on omat mielipiteensä :D

ja yhdyn varsin moneen edelliseen, Sailor Moon on s u r k e a ! ja kun vielä ruotsiksi dubattu :''D QCn tolle sarjalle, se on jotain aivan naurettavan surkeaa! :''DDDD
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Mitään sarjaa ei ole ollut. Mutta NGE:n kahta viimeistä jaksoa en edes katsonut kahdella silmällä, koska tiesin, mitä tuleman pitää.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Minä en oikein tykkää Neon Genesis Evangelionista, tiede/scifi-animet eivät oikein iske minua ja tätä olen katsonut parin jakson verran ( onneksi )
En voi myös sietää Dragonball Z:tä, ei minun makuuni oleva anime, kun siinä taistellaan turhan paljon joka ikisessä animen jaksossa. Eräs ystäväni on Dragonball Z-fani, joka omistaa aika monia DBZ-mangoja ja sen semmoisia x___x
Myöskään en voi sietää Sailor Moonia niiden ruotsidubbauksien takia, äänet ovat aivan karmeat ja hahmojen nimiäkin ollaan muutettu esim. Usagi Tsukino ollaan muutettu Annie Tsukinoksi tms. x___x
Viimeksi muokannut Wendy, Su Loka 09, 2005 09:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Mitä? En olekaan vastannut tähän topikkiin? Korjataanpas asia vaikken ole mitenkään hirveästi animesarjoja nähnytkään.

Macross II: Yliulottuvaisuuden linnake <--- nimestä voi päätellä kaikkein oleellisimman.
Ostin törkeän halvalla VHS:inä jostain alennuskorista jaksot 1-6. Piirustustyyli on ruma, sarja on dubattu englanniksi rumia lauluja lukuunottamatta ja juoni kusee. Mitä enempää voi muka vaatia listatakseen sen huonojen sarjojen joukkoon?

Sailor Moon
No hei, tässä sarjassa oli about yksi vakavasti otettava vihollinen ja sekin oli pinkki leijona. Pikkutyttöjä aliarvioidaan tällä sarjalla rankasti, IMO.

Candy Candy
Varmaankin oikeutetusti joidenkin mielestä hyvä, mutta minut tämä sarja traumatisoi. En mielelläni edes muistele.

DBZ
En tunne Dragonballia itseään ja GT:tä olen nähnyt vain jotain viisi jaksoa espanjankielisenä (se vaikutti vielä ihan katsottavalta! Espanjankieliset alkutunnarit rokkaa), mutta DBZ: herrajumala. Hirveä piirustustyyli ja värimaailma, ihan kamalat musiikit, mitäänsanomaton juoni. Ihme soopaa, en jaksa edes väsyneenä iltapäivisin katsoa ja se on jo paljon.

Beyblade - siis se toinen kausi, jossa se piirrostyyli oli muuttunut.
Aamuisin aivoni ovat niin sikiötasolla että katson melkein mitä tahansa paitsi uutisia, joten se alkuperäinen Beyblade vielä meni. Toisen kauden aikana katsoin mieluummin sitä ihme karttapeliä Kakkoselta.

B-Daman
Ei tähän voi edes sanoa mitään. En enää herää katsomaan lastenohjelmia niinä päivinä joina se tulee vaan vaistomaisesti uinahtelen iltapäivään asti.

Magic Knight Rayearth
Tätä piti nauhottaa kaverille, jolla ei ollut Subbia silloin kun se tuli. En sitten tyhmänä ihmisenä muistanut merkata kasetteihin mitä niissä oli ja nauhoitin ne ihan ihme järjestyksessä, joten sitä soopaa joutui sitten katsomaan ja kelailemaan useita kertoja saadakseni kasetit järjestykseen. En enää IKINÄ katso sekuntiakaan kyseistä pikkuteinisoopaa.

F-Zero: GP Legends/Falcon Densetsu
Sinä päivänä kun hyvien pelien raiskaus lopetetaan, minä voin kuolla onnellisena.

Ja nyt jos vaikka puolustaisi joitakin sarjoja.

Elfen Lied
Tätä sarjaa ei voi jättää ekaan jaksoon ja sitten sanoa että se on paska. Jos tätä sarjaa katsoo oikealla silmällä, se on moraalittoman ja ahdistavan lisäksi parodioiva.

Duel Masters
Piirustustyyli on kamala, se korttipeli johon tämä pohjautuu on kamala, musiikit ovat kamalat... mutta onko kukaan kertaakaan pysähtynyt kuuntelemaan millaista läppää siihen on tungettu?

Pokémon
Hei, eihän se eka tuotantokausi ainakaan niin huono voinut olla, siinä sentään tapahtui hahmonkehitystä ja pökemöneillä oli toisistaan poikkeavat äänet. Joskus ala-asteen lopulla katsoin ihan mielenkiinnolla ja ihan jännä olisi nähdä ne ihan ekat jaksot ja verrata nykyisiin.
Kuva
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Tokyo Mew Mew. Oksettavaa söpöilyä.
Inuyasha. Koko anime koostuu sanoista "Kagome!" "Inuyasha!" "Baka" ja "Osuwari"
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Sain Yu-Gi-Oh dvd:n halvalla (2.5e).Siinä oli siitä sarjasta neljä tai viisi osaa (osat varmaa jokku 220-225 (??????)) *piinaavin katselu kokemus ikinä* mutta johtui varmaan siitä, kun siinä oli aivan HIRVITTÄVÄ enkku dubbi...
Viimeksi muokannut Maakeri, Su Marras 27, 2005 01:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

muiden mielipiteistä.. Köh:

Nojoo.. mie joskus kavereiden painostuksesta katoin Naruton ekan jakson ja oli vähän silleen... eehh. Kesti varmaan puol vuotta ennen kuin latasin lisää ja rakastuin ihan täydellisesti.. ^^'' Mitä..Fullmetal Alchemist! Sehän on paras anime ikinä! Kiilasi loppua kohti mennessä täysillä Narutonkin ohitse. Samurai Champloo..ite katoin ekan jakson ihan mielenkiinnosta ja iski heti. :D Samurai Deeper Kyo on ihan jees myös mun mielestä, mie en ymmärrä mikä siinä on huonoa.. :o (mie olenki suuri tällasten hahatappoverilentääactionactionpäätönhuumorisarjojen fani.) Ja Hellsing, lyhyt se oli joo eikä juoni kummoinen mutta prrkl, tyylikäs kuin mikä. Alucardia ei voita mikään.. 8D

Dragonball Z. Kamala. Liikaa lihaksia ja liikaa tappelujen venytystä etc.
Fullmoon Wo Sagashite. 8 jaksoa jaksoin katsoa ja sitten into lopahti. Päähenkilö on aivoton pikkutyttö ja se piirrostyyli.. voi-kun-olen-söötti-ja-silmät-vievät-puolet-päästäni on erityisen traumatisoiva.
Sailor Moon. Tarvitseeko tähän edes selittelyjä?
Love Hina. Ei, ei ja ei. Ensimmäisen jakson katoin ja kun se vaan ei...innostanut. Ehei.

Hopeanuoli.. ei, en ole koskaan katsonut enkä tule katsomaan. Ei vain..kiinnosta.. ?
Ja mitä Neon Genesis Evangelioniin tulee, urheasti katsoin jokaisen jakson (ainut laadukas anime mitä telkkarista tuli). Vain yksi loistava jakso ja juoni meni täydellisesti ohi. >.>

Ois kai noita enemmänkin muttei nyt tule mieleen.

Edit. Angel Sanctuary. Mangakin oli parempaa, insesti-teema meni yli hilseen mullakin. Hyi..hélvetti. Rosiel. Yäk yäk yäk. Anime oli niin järkyttävä ettei toista olekaan.
Viimeksi muokannut karasuka, La Marras 05, 2005 16:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

No jos niitä mistä en pitänyt
joskus kauan kauan sitten oon saattanu postatakkin tännne, mutta päivitys nyt sitten

angel sanctuary - se ei vain uponnut, loppuun asti katsoin, mutta se insesti teema ja bishonet kävi hermoille

tokyo mew mew - katsoin muistaakseni 3 jaksoa. ensimmäinen ajatus ei ei tämmöistä sailor moon cloonia, no ehkä tämä muuttuu paremmaksi seuraavassa jaksossa. no kolme sain katsottua ja luovutin. ehkä joskus katson loppuun.

samurai deeper kyo - aivan kamalaa mangan raiskausta, kaikki hyvä on korvattu hirveällä p-skalla

anttilan hentait videokasetit- en viitsi edes selittää

Gankutsuou - yli puoleen väliin sain tuskassa katsottua, mutta sitten ei enään uponnut ei m illään. juoni oli tylsä ja se ärsytti paljon, että kaikki pinnat oli tehty sillä hirvittävän näköisellä tyylillä

sitten oli vielä jotakin, mutten enään muista ja varm
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
SyN

Viesti Kirjoittaja SyN »

no mä siedän aikas paljon erillaisia animeja...

Mutta nämät sarjat ei iske muhun ollenkaan:

DBZ - se on sellasta lässytystä melkein koko ajan esim. *meillä on kiire jonnekkin* 10 jaksoa *nyt taidamme lähte* :D

Golden boy - IHAN LIIAN PERVO SARJA MINULLE...katoin ensimmäiset 5min ja sit se olikin roskokorissa:D

Sailor moon - Sellatteet pikku tytöt pomppii jollain helvetin kepeillä ja tappaa demoneja.ei mitään järkeee

no enempää ei tuu oikeen mieleen mutta noita en siedä millään....
Avatar
Blackened
Genin
Genin
Viestit: 177
Liittynyt: Su Marras 27, 2005 03:18
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Blackened »

humm... no tässä muutama

Pokemon: En ole koskaan pitänyt, lapsille
Digimon: huoh
Dragonball: ei minun makuuni
Beyblade: no, katsoinhan 5min

ja tuleekos niitä vielä jotain...
:D
Kuva
Hanzatre

Viesti Kirjoittaja Hanzatre »

Niin... kun tässä pohtii, vaikken ole lyhyen elämäni aikana kerennyt paljon animea katsoakaan, mutta tässä tietää jo varmasti yhden vastauksen tähän kyseiseen aiheeseen:

Dragon Ball -sarjat eivät ole jaksaneet kiinnostaa. O.O
Siis, minusta nämä on maailman ärsyttävimpiä sarjoja, mitä koskaan olen nähnyt *hyijä!* siis, tästä katsoin kerran yhden jakson, joka oli kauhean iso virhe! Tässä sarjassa tuntuu olevan aivan KAIKKI pielessä! Tämä siis tietenkin on vain minun oma mielipiteeni, enkä väheksy niitä, jotka sarjasta pitävät. Mutta minun omasta mielestäni tässä niin moni asia on pielessä, näin ens'mainittuna on ensinnäkin typerä piirrosjälki, aivan idioottityhmä juoni ja vaikka mitä!
Minulla on kyllä varsinaista tuskaa, kun nuorempi veli tuijottelemssa sarjaa, joka sunnuntai. >_>
Mutta joo, tästä jatkan myöhemmin! ATK-tunti on lopuillaan.
Vastaa Viestiin