Anime-hahmo jota vihaat/olet vihannut??

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Mua ärsyttää FF unlimitedistä Ai, Yu ja Lisa...Joutuvat aina pulaan ja Kazen tulee Maguninsa kanssa ja pelastaa ne (varmaan joka jaksossa o_O). Sitten Lisa sättii Kazea ku se ei muka ole inhimillinen....
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Anime-hahmo jota vihaat/olet vihannut??

Viesti Kirjoittaja Francis »

Aina joka sarjassa ärsyynnyn aika johki hahmoihin ...

Naruto: Sakura (raivostuttava pissis) ja sitten se äijä jolla on pyöreät mustat lasit ja jahtaa Konohamarua. Seon ärsyttävä.

Bleach: Gin, Aizen ja Ganju. Oksettavia hyypiöitä. En tykkää kovin paljon Ishidastakaan. Enkä Konista. Ne kaikki karkkihahmot.

FMA: Gluttony. Ihan kauhean ällöttävä.

Soul Eater: Medusa. Surkea äiti >:D Samalla se on tosi mielenkiintoinen hahmo.. Ja Ox. Se on kauhea pätevä pönttö. EXCALIBUR! Veri kiehuu jos se näkyy! >:O

Inu-Yasha: Sesshoumarun palvelija ja se Inua seuraava hyönteinen D: Kumpikin rasittavia täytehahmoja.

Mjaa, alkaa ärsyttää niin pitää lopettaa xD Joitain sarjoja on mistä ei tule mieleen kauheita hahmoja.
Kuva
Avatar
Oro-chan
Student
Student
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Huhti 06, 2009 09:16
Paikkakunta: Jokkis city

Re: Anime-hahmo jota vihaat/olet vihannut??

Viesti Kirjoittaja Oro-chan »

Naruto: Rock Lee, jotenkin vihasin tyyppiä yli kaiken, mut olen alkanu tykästyä siihen... Samoin Kiba ja Neji.
Nejiä palvon nykään kuin jumalaa... <33

Kuroshitsuji: Sitä saakelin Angela naikkosta vihaan! Tuppaa koko ajan jonnekin sönköttämään jotain omaansa...

Sailor moon: Chibusa ja kaikkia niitä saakelin pikkuitiköitä, jotka on tehty siihen animeen mun mielestä vaan kitiseen jotain omaansa...

Tokyo MewMew: Ichigoa vihaan välillä sen takia kun se on koko ajan joutumassa pulaan ja muutenkni koko sarja on täynnä valittavia likkoja.. Zakuro on niin täydellinen mukamasa, samoin Minto.

Fruits basket: Akito, koska se on niin macho ja mukamas niin tärkee -tyyppi...

D.N Angel: Hiwatari, koska se on niin klisee -tyyppi, mun mielestä...

Tossa tais olla kaikki, niistä animeistä joita oon katellu..
Ken toiselle kuoppaa kaivaa, sil on lapio.
Avatar
Sayori
Student
Student
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Elo 25, 2009 20:46

Re: Anime-hahmo jota vihaat/olet vihannut??

Viesti Kirjoittaja Sayori »

No, yllättäen minäkin vihaan Sassea... Hänen lisäkseen Orochimarua, Kabutoa, Choujia ja Inoa.
Death Notesta vihaan Light Yagamia... Ärsyttävä jätkä
Elfen Liedin Yuka ei kyllä ole mieleen. Minuakin riepoo hieman ihanan Lucyn sivupersoonallisuus Nyu.Mutta on se tavallaan söpö... =D

Pakko sanoa, että repesin totaalisesti, kun joku ilmoitti haluavansa nähdä Hamtaron ainoastaan keihään kärjessä...:lol:
Ei minulla mitään näitä jyrsijöitä vastaan, mutta ehkä hieman pienemmille suunnattu sarja...XD

Ja kaikenmaailman shojo-sarjoja inhoan. Sailor Moon ja Tokyo Mew Mew, aivan järkyttävää skeidaa...
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Anime-hahmo jota vihaat/olet vihannut??

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Naruto//Naruto: Ärsyttävän naiivin pullamössömoraalin omaava tylsä hahmo.

Naruto//Hinata: Ei mitään muuta arvoa sarjassa kuin säälittävä ihastus. Lisäksi hahmon fanit ovat animefandomien kamalinta ja lapsellisinta lössiä.

Code Geass//Suzaku: Aluksi myös ärsyttävän naiivi mutta sarjan myötä kehittyi kunnolliseksi hahmoksi ja aloin pitämään loppupuolella.

Code Geass//Kallen: Pidin aluksi, mutta tokalla kaudella kaamee biatch, fanit hyppii silmille.

Canaan//Maria: Damsel in distress -hahmotyypin ruumiillistuma, ai ettäku vihaan.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Vastaa Viestiin