Death note

Yleinen mangakeskustelu
Vastaa Viestiin
Avatar
Magic
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 04:40
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Magic »

Rina, en voinut olla huomaamatta sigiäsi. Löysin sattumalta myös toisen foorumin, jolla eräällä käyttäjällä on tasan sama sig, mutta avana -> <a href='http://www.livejournal.com/community/death_note/' target='_blank'>täällä</a>

Ja ettei ihan off-topiciksi mene, niin sattuuko kukaan tietämään, milloin uusin chapter mahtaisi ilmestyä?
Kuva
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

tuo kuvahan on alkuperäisesti <a href='http://www.firebirdie.net/fmapwar/' target='_blank'>täältä</a>, sieltä löytyi saatanasti samperin hauskoja kuvamanipulaatoita fma:ta,harmi että linkki ei toimi enää..;_;
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

piirustustyyli on erinomaista. ei sellaista kökköä. tarinasta en sanoo vielä mitään.

oishan mulla taitoa tehdä omaa siggiä...mut inspis on nollassa.
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Håå, kaikki tykkäävät hirveästi L:stä. Minä olen taas vastarannankiiski. xP Ei niin että L:ää erityisesti vihaisin, mutta minuun hän ei koskaan iskenyt mitenkään über-ihanana tai suloisena, tiedä sitten miksi. Enemmän tykkään Raitosta, vaikken hänestäkään mitenkään erityisen valtavasti. Minulla on outo maku, x3

*piiloutuu L-faneilta*
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

njäh, olisit ylpeä omaperäisestä mausta:3 *ojentaa sille omenan ja ryuukutikkareita* o/
Avatar
SilverDragon
ANBU
ANBU
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 22:27

Viesti Kirjoittaja SilverDragon »

Luen ja on kiva, vaikkakin eräänä kauniina päivänä ollessani Deviantartissa, joku rakas pallero spoilasi todella tärkeän tapahtuman!!! >:(

Plöh, itse kun olen lukenut vasta 57 chapteria, niin vähänkö ärsytti. :(
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

vasta 57? ö.Ö onko niitä muka enemmänkin kauheasti? 57 on ainakin uusin käännetty mihin min olen törmännyt...
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Jeesh, 57 on viimeisin käännetty, mutta kyllä 58 on jo ilmestynyt. Kunnon scanlationia siitä ei vielä ole, mutta kyllä jotkut ovat jo ehtineet sen kääntää tekstiksi, ainakin tuolla LiveJournalin DN-kommuunissa.
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Juuh. Niitä on nyt ilmestynyt käännettynä 57. Ikävä kyllä minä näin spoileri sivut uusimmasta chapterista. ;_;
Avatar
SilverDragon
ANBU
ANBU
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 22:27

Viesti Kirjoittaja SilverDragon »

Hei, enhän minä väittänytkään spoilauksen olevan jo käännettyissä chaptereissa. ^____^

Kivaa. L:llä on varmasti paljon reikiä hampaissaan. *miettii* x)
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

..reikiä?öÖ

..great,nyt minutkin on spoilattu koska kuvittelen että joku vetää sitä turppaan tj. xDDD
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

<!--QuoteBegin-Arska+Feb 22 2005, 13:08--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Arska @ Feb 22 2005, 13:08)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> ..reikiä?öÖ

..great,nyt minutkin on spoilattu koska kuvittelen että joku vetää sitä turppaan tj. xDDD [/quote]
xDDDD

Eikun ajattelin pikemminkin sitä, kun se syö makeaa koko ajan. XDDD

Pitäisköhän minun lähteä jollekin itseilmaisu-kurssille(vai mikä lieneekin), että ihmiset ymmärtäisivät minua paremmin?? XD
Avatar
SilverDragon
ANBU
ANBU
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 22:27

Viesti Kirjoittaja SilverDragon »

<!--QuoteBegin-Guest+Feb 22 2005, 15:36--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Guest @ Feb 22 2005, 15:36)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Arska+Feb 22 2005, 13:08--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Arska @ Feb 22 2005, 13:08)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> ..reikiä?öÖ

..great,nyt minutkin on spoilattu koska kuvittelen että joku vetää sitä turppaan tj. xDDD [/quote]
xDDDD

Eikun ajattelin pikemminkin sitä, kun se syö makeaa koko ajan. XDDD

Pitäisköhän minun lähteä jollekin itseilmaisu-kurssille(vai mikä lieneekin), että ihmiset ymmärtäisivät minua paremmin?? XD [/quote]
Tämä oli minun. Pitäisköhän myös mennä "opettele kirjautumaan"-kurssille. ^___^
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

<!--QuoteBegin-SilverDragon+Feb 22 2005, 12:49--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (SilverDragon @ Feb 22 2005, 12:49)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Kivaa. L:llä on varmasti paljon reikiä hampaissaan. *miettii* x) [/quote]
Tai sitten se on kuin minä - hyvät geenit, ei saa helposti reikiä! *väläyttelee hampaitaa*
Vitsi vitsi. x3 L on kauhea sokerihiiri, se on tosi söpöä vaikken tosiaan muuten L:stä niin välitä. Ja aina kun lukee DN:ää, niin rupeaa tekemään mieli jotain hyvää, apua! xD
Avatar
SilverDragon
ANBU
ANBU
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 22:27

Viesti Kirjoittaja SilverDragon »

<!--QuoteBegin-frostious+Feb 22 2005, 15:45--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (frostious @ Feb 22 2005, 15:45)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ja aina kun lukee DN:ää, niin rupeaa tekemään mieli jotain hyvää, apua! xD [/quote]
Minun tekee mieli aina syödä omenaa. Mistäköhän johtuisi? :D

<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Ja muuten minulle tulee usein reikiä, vaikka pesisinkin hampaat. ;__; Tuntuu siltä, kuin hammaslääkäri virnuilisi iloisena kun taas pääsee poraamaan hampaita. O___O</span>
Vastaa Viestiin