D.Gray-man

Yleinen mangakeskustelu
Vastaa Viestiin
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Kyllähän Allen vähän Edomainen on mutta ei kyllä omaa todellakaan samanlaista temperamenttia D:
Ja se piirrostyyli kehittyy kyllä koko ajan omaperäisempään suuntaan. x3
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

Ihan fantsu mangahan toi on. Juoni ei oo omaperänen, mutta kyllähän tota lukee nyt oon lukenu 43 chapua.

<a href='http://stoptazmo.com/d.gray-man/' target='_blank'>Täsä ois linkki uusimpaan chapteriin.</a> Eli siis scrollatkaa alas ni löydätte kohdan jossa lukee D.Gray-Man höpsöt.

Edit// kannattaa ladata yanimen versio. Se on parempi.
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Yanimen ja Timcanpin skanlaatioissa on eroa koska yanime skannaa shounen jumpissa ilmestyneitä chapuja ja timcanpi skannaa valmiista pokkareista jos niitä vain on, ja joskus niihin tankouboneihin on tehty paranteluja, huomatkaa seuraava esimerkki~

<a href='http://img.photobucket.com/albums/v190/ ... llen01.jpg' target='_blank'>Vasen: Yanime, Oikea: Timcanpi</a>

Jänskää xD Narutossakin on kuulemma tehty tommosta mutta minulla ei siitä tietoa ole ö.Ö
Avatar
TeWuicah
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 23:23

Viesti Kirjoittaja TeWuicah »

<!--QuoteBegin-Arska+Apr 18 2005, 16:30--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Arska @ Apr 18 2005, 16:30)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Yanimen ja Timcanpin skanlaatioissa on eroa koska yanime skannaa shounen jumpissa ilmestyneitä chapuja ja timcanpi skannaa valmiista pokkareista jos niitä vain on, ja joskus niihin tankouboneihin on tehty paranteluja, huomatkaa seuraava esimerkki~

<a href='http://img.photobucket.com/albums/v190/ ... llen01.jpg' target='_blank'>Vasen: Yanime, Oikea: Timcanpi</a>

Jänskää xD Narutossakin on kuulemma tehty tommosta mutta minulla ei siitä tietoa ole ö.Ö [/quote]
Toi Timcanpi on kyllä paljon hienompi ^^

Taidan jatkaa Timcanpilla lukemista koska luen tätä muutenkin vain aina silloin tällöin, ei ole erityistä kiirettä saada uusin chapter.
゛見上げた、夜空の星たちの光。。。゛
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Kuulostaa ja näyttää tosi hyvältä!
Pitääpä pistää heti puolin 1 chapu lataukseen :)
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

olen niin sairaan hidas lukija...19 chapua vasta luettuna.
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Dodih lueskelin sen 1 chapun ja ihan ok se oli...
Mitä nyt jotenkin tuntui niin samanlaiselta kuin FMA :huh:
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Hahaa,Rabi painaa aika paljon ottaen huomioon kuinka anorektisia mangahahmot yleensä ovat xD Mutta sillä on kuulemma jokin olennainen ybertärkeä osa juonessa, gyah *_____* <3 *dance dance*

On toi juoni tosin vähän hankala minun yksinkertaisille aivoilleni kun ei meinaa perässä pysyä :P;;

Uusimman volumen kannet ovat hienot x)
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

Meh. Min olen taas aivan törkeästi jäljessä kun on ollut niin paljon kiireitä etten ole paremmin ehtinyt lukemaan ;_;

<!--QuoteBegin- Arska @ May 9 2005+ 16:34--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE ( Arska @ May 9 2005 @ 16:34)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->On toi juoni tosin vähän hankala minun yksinkertaisille aivoilleni kun ei meinaa perässä pysyä ;;[/quote] Krhm, jåå et ole ainoa xD Tuntuu että tuossa tulee kamalasti uutta asiaa koko ajan, olen jo unohtanut vähintään puolet ö_ö

@_@; /me is going blind, tämon ensimmäinen kerta kun tajusin että Arskan sigissä oleva möykky on Rrabii~ *häpeää*
Kuva
Avatar
*GinGurifin*
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 316
Liittynyt: Ti Huhti 20, 2004 19:04
Paikkakunta: ... Lounaalta hyppäsin Kymeen ...

Viesti Kirjoittaja *GinGurifin* »

Gaah!! Pakko tulla samantien kirjoittamaan... näin KKConissa yhden Allenin!!!!!! Graaah.... ja ei ollut kameraa mukana :/. Toivottavasti joku sai kuvan hänestä. Aika yksinkertaisen upeasti totetuttanut Allenin! Tunnistin hänet silmään piirretystä arvesta ja takissa olevasta merkistä^^.
Kuva
**Z niin kuin Zabuza**
Avatar
SilverDragon
ANBU
ANBU
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 22:27

Viesti Kirjoittaja SilverDragon »

Tämä on vähän urpo kysymys, mutta onko jossain kunnollista kokonaiskuvaa Allenista, sillä haluaisi piirtää hänet, mutta en löydä mitään kuvaa, josta voisin tarkastella kaikkia yksityiskohtia. Yritin etsiä mangasta, mutta harvassa on sellaiset kuvat, joissa kyseinen hahmo näkyisi kokonaan.
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

<!--QuoteBegin-*GinGurifin*+May 14 2005, 21:08--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (*GinGurifin* @ May 14 2005, 21:08)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Gaah!! Pakko tulla samantien kirjoittamaan... näin KKConissa yhden Allenin!!!!!! Graaah.... ja ei ollut kameraa mukana :/. Toivottavasti joku sai kuvan hänestä. Aika yksinkertaisen upeasti totetuttanut Allenin! Tunnistin hänet silmään piirretystä arvesta ja takissa olevasta merkistä^^. [/quote]
<a href='http://img.photobucket.com/albums/v661/arskeli/aren.jpg' target='_blank'>Tässä</a>. xD;

Ja silv,<a href='http://img.photobucket.com/albums/v661/ ... /cross.jpg' target='_blank'>tässä</a> aika hyvä kuva allenin takista ja chapun 34 alussa sen kengistä jaja sen kätönen näkyy aika monessa paikkaa,ei vaikea löytää ja öh,sitten jäi kenkien loppuosa..hm,se muistaakseni oli ihan perusmusta bootsi^^*

Okay, suljen suuni :x;;
Avatar
SilverDragon
ANBU
ANBU
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 22:27

Viesti Kirjoittaja SilverDragon »

Kiitos Arska! Allenista ei taida ikinä löytyä tarpeeksi selvää kuvaa minulle, sillä tahdon aina nähdä hahmon selvästi ennen kuin piirrän sen.. Mutta yritystä kyllä löytyy hieman.. n___n
Tässä. xD;
VOI PERSKULE!! SEHÄN ON ARSKA!! O__O <span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Vai onko?</span>
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

Kyllä kyllä kyllä, soon Arska :33;; Piru kun en sinua nähnyt tuolla kkconissa, olisin tullut glompsimaan. Kamalan hiano takki ja kengät! Maah, min tahdon myös. Kesän aikana ompelen itselleni überupean D. Gray-Man-puvun ja sitten cossaan sarjakuvafestivaaleilla syksyllä *suunnittelee kuumeisesti hullunkiilto silmissä*

SilverDragon, luulisin että ihan ensimmäisissä chapuissa kun Allen tulee sinne kartanoon ja saa tuon takkinsa, saattaa näkyä pari kokovartalokuvaa. Näin min ainakin muistelisin.
Kuva
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

<!--QuoteBegin-Kakara_+May 15 2005, 22:10--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Kakara_ @ May 15 2005, 22:10)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Kyllä kyllä kyllä, soon Arska :33;; Piru kun en sinua nähnyt tuolla kkconissa, olisin tullut glompsimaan. Kamalan hiano takki ja kengät! Maah, min tahdon myös. Kesän aikana ompelen itselleni überupean D. Gray-Man-puvun ja sitten cossaan sarjakuvafestivaaleilla syksyllä *suunnittelee kuumeisesti hullunkiilto silmissä*
[/quote]
<span style='font-size:7pt;line-height:100%'>Hiljempaa, salainen henkilöllisyyteni paljastuu xD;</span>

Nyah, minä paljastuin xD; On kyl kiva jos joku tunnisti kun kukaan ei tunnistanut har. xD Mutta kiitos n_n; [saappaat ostettiin omiksi huiman 3 sitruunamuffinssin hintaan]
Onko syksyllä sarjisfestarit? @_@ Määr olen menossa sitten! Kakara, let's joukkocossata,ne?x3 \n__n/ Totesin että olen enemmän allenmaisempi niin ole sä rabi,minä voin antaa vasarani. xD
Vastaa Viestiin