D.Gray-man

Yleinen mangakeskustelu
Vastaa Viestiin
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Arska kirjoitti:Miksei kukaan kertonut että se on ilmestynyt englanniksi @3@ Tilasin ensimmisen volkan, ilmestyneen hyppysinii parin viikon sisällä. Onneksi on Vizin shounen jump advanced-sarjaa, ne on laadukkaammin toteutettu kuin perinteiset vizin sarjakuvat. 8D imo.
Hoooo. Kerropas heti millaista laatua sieltä pukkaa sitten kun osaat sanoa. En ole itse hankinta-aikeissa, mutta pistäisin korvan taakse jos oikein hyvää olisivat saaneet aikaan.

Itse asiassa kerrankin sellainen perinteinen jenkkiaivoja varten yliyksinkertaistettu käännös olisi poikaa, sen verran epämääräiseltä tämä sarja on tuntunut.
Kuva
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

True, true. :D Ekat volumet on aika selkeitä mutta kun pidemmälle mennään meinaa tippua juonesta heti alkumetreillä.

Onkohan näiden julkaisutahti mikä? Muut advancet ilmestyy joka toinen kuukausi, toivottavasti tälle käy samoin. Normaaleiden viz-sarjojen kanssa on tuskaa odotella 3-4 kuukautta seuraavaa osaa. :P
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Ostin ykkösen ruotsista ja käännös toimii oikein hyvin, nimet tähän mennessä ainakin pysyneet samanlaisina kuin nettiskanlaatioissa ja äänitehosteet käännetty siististi. Kansimateriaaliin olen pettynyt, se on ihan tavallista laatua, odotin jotain erikoismatskua. Mutta muuten, oikein hyvä paketti~Harmi, että seuraava ilmestyy vasta elokuussa.
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

WOOT!!! Timcanpi on taas pystyssä!! http://timcanpi.org/ \o/
Kuva
Avatar
Tonza
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: To Syys 02, 2004 17:27

Viesti Kirjoittaja Tonza »

Elikkäs D.Gray-man palasi tauolta ja täältä löydää chapterin 76
KuvaKuva
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Wohoo, kiitoksia tiedosta, circol ja Tonza. Siitä onkin liian pitkä aika kun viimeksi tuota luin. Latailemaan..
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

oooh :D pitääpi ladata,kiitos linkistä~
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

4chan kirjoitti: According to some early info, in Weekly Shounen Jump No. 31 (7/9), an announcement will be made regarding a D.Gray-man anime in Fall 2006.
Et silviissiin, toivotaan että Gonzo ei tee sitä.
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Setzer kirjoitti:
4chan kirjoitti: According to some early info, in Weekly Shounen Jump No. 31 (7/9), an announcement will be made regarding a D.Gray-man anime in Fall 2006.
Et silviissiin, toivotaan että Gonzo ei tee sitä.
:O toivottavasti eivät rapee hyvää mangaa ja pitäisivät juonen originaalina ja animaatio ei olis mitää kikkareita ruudulla, etteivät tekis mitä Air Gearin kanssa kävi :E
Kuva
Avatar
TAMPEE
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:52

Viesti Kirjoittaja TAMPEE »

Olen aivan samaa mieltä! Air Gearilla oli aluksi hyvä animaatio, mutta mitä pidemmälle mennään sitä huonommaksi se on muuttunut. Ei ole enää kiva katsoa koko sarjaa, mieluummin luen mangaa. D.Gray-Man on kyllä aivan uskomattoman hyvä, minäkin toivon että anime on odottamisen arvoinen.
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Animen eka jakso tuli muute tänää Japanissa 6.00pm aikaan. Ja Timcanpi on alkanu taas scanlaa sarjaa ja löydät http://timcanpi.invisionplus.net/ osoitteesta, tai mene #timcanpi @irc.irchighway.net
Kuva
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

circol kirjoitti:Animen eka jakso tuli muute tänää Japanissa 6.00pm aikaan.
Elät aikaasi edellä. Eikös anime ala vasta 3. lokakuuta?
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
zephyr
Chuunin
Chuunin
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 21:36
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja zephyr »

http://www.mangarun.com tuolta voi lukea monet mangat onlinenä
Kuva
Avatar
Anrica
Chuunin
Chuunin
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: D.Gray-man

Viesti Kirjoittaja Anrica »

Mä aloin kattoo tätä sarjaa ihan vahingossa, ku kaipasin jotain uutta. Sitten mä vaan jäin koukkuun :''D D.Gray-Man on Furuban lisäksi ainoa anime mistä oon kattonu kaikki jaksot. Manga on kyl aika nättiä, mut tyksin eniten kuitenkin animesta.

Kanda on nii reps niissä omakeissa. XD Raasusta tehdään kunnolla pilaa niissä. Lavi on kuitenkin ehdottomasti parsain hahmo koko sarjasta <3 fanitan sitä miltei yhtä fanaattisesti ku Itachia.
Disaster
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 21:58

Re: D.Gray-man

Viesti Kirjoittaja Disaster »

Itse pidän enemmän mangasta, koska siinä etenemisen tahdin saa ite valita 8D
Ihan pakko sanoo että Lavi on paras hahmo, sen luonne on vaan niin... Emmänytiä XD Se on niin hyvä heppu. XDD
Ihan vähä aika sitte alotin lukeen, enkä kovin pitkällä ole, mutta tykkään.
Vastaa Viestiin