D.Gray-man

Yleinen mangakeskustelu
Vastaa Viestiin
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

<!--QuoteBegin-Arska+May 15 2005, 22:15--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Arska @ May 15 2005, 22:15)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Onko syksyllä sarjisfestarit? @_@ Määr olen menossa sitten! Kakara, let's joukkocossata,ne?x3 \n__n/ Totesin että olen enemmän allenmaisempi niin ole sä rabi,minä voin antaa vasarani. xD [/quote]
Maailmankaikkeuden mahtavin idea, Arskaseni Ö_Ö-b;; Jåå, sarjisfestarit pidetään muistaakseni 18.9. Tennispalatsissa (siellä ylhäällä missä on aina joitain outoja näyttelyjä) ja siinä yhteydessä järjestetään myös cossauskilpailu.

Mohaa, min saan olla Rabirabi~ <3__<3 Ei sitten suututa kun tulen näyttämään ihan kamalalta xD Täytyy alkaa säästämään palkkaa että saan myös hienot saappaat, en omista kavereita jotka myisivät omansa kolmesta muffinsista. Täytyy alkaa kouluttamaan heitä >:/
Kuva
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Kakara, ei kai haittaa jos saamme kanssa Kandan riveihimme?x3 Emma kun tahtoisi hääksi:3 Sitten meille tulisi oikein oikea joukkocossaus \ö/
..pääsisitkö mahdollisesti ropeconiin jo? '3'
..niin ja kun minulla ei ollut vielä saappaita niin keksasin että laitetaan mustat kengät ja säären ympärille mustaa paksua kangasta. lol xD
Ja tuskin tulet näyttämään kamalalta:3
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

Riippuu ihan siitä milloin Ropecon järjestetään. Min olen aika paljon töissä kesällä ._.
<span style='font-size:7pt;line-height:100%'>Kun säästän rahaa niihin buutseihin...tai vaihtoehtoisesti kankaaseen jota käytetään buutsien sijaan xD</span>

Juu Emma vaan mukaan o/ Yoosh, sittenhän meillä on paras mahdollinen kolmikko kasassa jos cossataan Allenia, Kandaa ja Rabia~ Kuinkahan hyvin punainen väri lähtee hiuksista :L Ja kaikki muukin ylimääräinen tökötti joka pitää ne oikeassa muodossa *ei uskalla edes ajatella*

Ja mistä pirusta min hommaan itselleni sellaisen takin? Ja ompelukoneen? Ö_Ö;; *panikku*
Kuva
Avatar
SilverDragon
ANBU
ANBU
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 22:27

Viesti Kirjoittaja SilverDragon »

<!--QuoteBegin-Kakara_+May 17 2005, 00:44--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Kakara_ @ May 17 2005, 00:44)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ja mistä pirusta min hommaan itselleni sellaisen takin? Ja ompelukoneen? Ö_Ö;; *panikku* [/quote]
No sitten tunget jonkun kaverisi/sukulaisesi kotiin ompelemaan. :D


Aaah, ne takit on kyllä jotenkin hienoja. Ikävä kyllä en vieläkään oikein tajua niitä, kun en oikein ole jaksanut etsiä sitä kuvaa.. *menee etsimään*
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

<a href='http://img.photobucket.com/albums/v112/ ... /takki.jpg' target='_blank'>Ollos hyvä</a>, Silvi :3 Ajattelin että kun joka tapauksessa tarvitsen itsekin sitten mallia että saan tehtyä sen oman takkini niin kokosin tuollaisen. Toivottavasti auttaa edes jonkun verran ^^;;

Edit: ohops, tuo kuva jossa takki on kärsineen näköinen on sitten peilikuva.
Kuva
Avatar
SilverDragon
ANBU
ANBU
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 22:27

Viesti Kirjoittaja SilverDragon »

Voi kiitos! Tällaista olenkin jo kaivannut!

Kiitoskiitoskiitos Kakara!! :D
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

<!--QuoteBegin-Dragonmaster+Mar 27 2005, 20:19--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Dragonmaster @ Mar 27 2005, 20:19)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Luin kakkosvolumen johonkin keskikohtaan eikä juurikaan iskenyt. En koe ketään hahmoista oikeastaan mielenkiintoiseksi, ellei oteta lukuu Earlia ja Komuita. En usko lukevani enempää, vaikka mistäs sitä tietää. [/quote]
Jaa jaa. Tuolloin tuli sanottua noin ja piti paikkaansa aika pitkän aikaa. Kuluvan viikon aikana kuitenkin tuli tekemisen puutteessa luettua loputkin. En vieläkään kohota sarjaa kovinkaan korkealle, vaikkakin vihulaisista on tullut asteittain paljon mielenkiintoisempia. Hahmoista en kuitenkaan ole löytänyt sitä syvyyttä joka tekisi niistä mielenkiintoisia. Mutta toki lemppareita on kerinnyt muodostumaan; Miranda ja "Crow-chan" ovat Komuin lisäksi kärkipäässä.

Ja minua kismittää eräs asia; jotkut tapahtumapaikat ja ajat tuntuvat olevan täysin umpimähkään arvottuja, mutta kaikki aina loksahtaa kivasti paikoilleen ja jokin juonellisesti tärkeä juttu on juuri siellä sillä hetkellä. Välillä sattuu kyllä vähän liian sopivasti, IMO.
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Oon lukenu tosta mangasta ekan chapun, enkä oikeen pitäny.. -__-'
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

<!--QuoteBegin-Runte+May 21 2005, 20:15--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Runte @ May 21 2005, 20:15)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Oon lukenu tosta mangasta ekan chapun, enkä oikeen pitäny.. -__-' [/quote]
Se nyt vaan sattuu valitettavasti olemaan niin, ettei ekasta chapterista voi päätellä paljon paskaakaan. En halua yleistää, mutta näin se on ollut lähes jokaisessa sarjassa jonka olen koskaan aloittanut.
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

<!--QuoteBegin-Dragonmaster+May 21 2005, 20:31--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Dragonmaster @ May 21 2005, 20:31)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Runte+May 21 2005, 20:15--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Runte @ May 21 2005, 20:15)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Oon lukenu tosta mangasta ekan chapun, enkä oikeen pitäny.. -__-' [/quote]
Se nyt vaan sattuu valitettavasti olemaan niin, ettei ekasta chapterista voi päätellä paljon paskaakaan. En halua yleistää, mutta näin se on ollut lähes jokaisessa sarjassa jonka olen koskaan aloittanut. [/quote]
Kyllä mä sen tiän.. mutta esim. narutossakin tapahtui sentään 'jotain' mielenkiintoista..
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

En mäkään pitänyt ekasta chapusta yhtään ja jätin lukemiseen viikoiksi (samoin kävi Narutollekiin). Mutta uusimmat chaput...aaah, Allen on niin komee...ahem.
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Avatar
SilverDragon
ANBU
ANBU
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 22:27

Viesti Kirjoittaja SilverDragon »

D.Gray-man on kyllä tämän hetkinen lempi mangani! Varsinkin kun Rabi tuli kuvioihin.. XD

<3
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

<!--QuoteBegin-SilverDragon+May 29 2005, 21:03--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (SilverDragon @ May 29 2005, 21:03)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> D.Gray-man on kyllä tämän hetkinen lempi mangani! Varsinkin kun Rabi tuli kuvioihin.. XD

<3 [/quote]
Yarr Silvi, älä unohda Tikiä. <3__<3 Olen niin addiktoitunut DGMään tällä hetkellä, että se alkaa kohta vaikuttamaan (mielen)terveyteeni. Lievästi sanottuna pakkomielteinen olo jatkuvasti. x3~ *törmäilee seiniin*

En ole vieläkään saanut sitä ompelukonetta hankittua, beware of the linnunpelätintä joka ilmestyy paikalle cossaten Rabia käsinparsitussa takissa xDD´
Kuva
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

<!--QuoteBegin-SilverDragon+May 29 2005, 21:03--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (SilverDragon @ May 29 2005, 21:03)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> D.Gray-man on kyllä tämän hetkinen lempi mangani! Varsinkin kun Rabi tuli kuvioihin.. XD
[/quote]
Olen niin addiktoitunut DGMään tällä hetkellä, että se alkaa kohta vaikuttamaan (mielen)terveyteeni. Lievästi sanottuna pakkomielteinen olo jatkuvasti. x3~


KENEN ANSIOTA KENEN ANSIOTA HEY MAN WHO'S THE KING YEAH SAY HER NAME YES SHOUT IT YEEES!!!111 \o/

Olen kuullut huhuja suomenkielisestä DGM-sivustosta o,o
Avatar
SilverDragon
ANBU
ANBU
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 22:27

Viesti Kirjoittaja SilverDragon »

<!--QuoteBegin-Arska+May 30 2005, 01:04--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Arska @ May 30 2005, 01:04)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> KENEN ANSIOTA KENEN ANSIOTA HEY MAN WHO'S THE KING YEAH SAY HER NAME YES SHOUT IT YEEES!!!111 \o/
[/quote]
X'DD


Mutta minun kyllä täytyisi alkaa lukea kyseistä mangaa uudestaan alusta, olen tippunut joissakin asioissa pois kärryiltä. ^^;
Vastaa Viestiin