D.Gray-man

Yleinen mangakeskustelu
Vastaa Viestiin
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Minäkin olen tippunut mutta en anna sen häiritä. xD

Aajuu, ihmiset, katsokaa uusimmasta Animelehdestä top 10-mangatilastosta ykkössija \o/ *party party* Kyllä hyvä vie taas voiton \ô~/
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

<!--QuoteBegin-Arska+May 30 2005, 15:04--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Arska @ May 30 2005, 15:04)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Minäkin olen tippunut mutta en anna sen häiritä. xD

Aajuu, ihmiset, katsokaa uusimmasta Animelehdestä top 10-mangatilastosta ykkössija \o/ *party party* Kyllä hyvä vie taas voiton \ô~/ [/quote]
Piru, DGM:llä menee lujaa <3__<3 Melkoinen suoritus olla Japanin listan ykkössijalla. o/ *jakelee kakkua muille faneille*

Huurr, voimme siis varmaankin odottaa että tästä tehdään animekin piakkoin, kun manga on noin suosittua. Tahdon kuulla Millennium Earlin äänen xD

Ja Arska, minen oikeasti tiedä pitäisikö sinua kiittää vai kuristaa siitä hyvästä että koukutit minut DGMään, obsessio 24/7 @@ Kiitän nyt kuitenkin :]~
Kuva
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

D Gray Manillä menee lujaa...jee!! Animelehti on muuten ihan surkee lehti.

Ja mulla menee aikaani taas tutustua niihin hahmoihin kunnolla.
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Ebe
Student
Student
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 09:45

Viesti Kirjoittaja Ebe »

<!--QuoteBegin-Kakara_+May 30 2005, 20:02--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Kakara_ @ May 30 2005, 20:02)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Arska+May 30 2005, 15:04--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Arska @ May 30 2005, 15:04)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Minäkin olen tippunut mutta en anna sen häiritä. xD

Aajuu, ihmiset, katsokaa uusimmasta Animelehdestä top 10-mangatilastosta ykkössija \o/ *party party* Kyllä hyvä vie taas voiton \ô~/ [/quote]
Piru, DGM:llä menee lujaa <3__<3 Melkoinen suoritus olla Japanin listan ykkössijalla. o/ *jakelee kakkua muille faneille*

Huurr, voimme siis varmaankin odottaa että tästä tehdään animekin piakkoin, kun manga on noin suosittua. Tahdon kuulla Millennium Earlin äänen xD

Ja Arska, minen oikeasti tiedä pitäisikö sinua kiittää vai kuristaa siitä hyvästä että koukutit minut DGMään, obsessio 24/7 @@ Kiitän nyt kuitenkin :]~ [/quote]
ÄLÄ valehtele. Tietokoneella kun olet teet ensin KAIKEN muun mahdollisen ja jos aikaa jää luet juuri ja juuri yhden hikisen chapterin. Kun taas minuun verrataan luen aina kaikki mangat ensin ja sitten teen muut asiat
Avatar
SilverDragon
ANBU
ANBU
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 22:27

Viesti Kirjoittaja SilverDragon »

<!--QuoteBegin-Ebe+Jun 1 2005, 13:30--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Ebe @ Jun 1 2005, 13:30)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Kakara_+May 30 2005, 20:02--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Kakara_ @ May 30 2005, 20:02)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Arska+May 30 2005, 15:04--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Arska @ May 30 2005, 15:04)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Minäkin olen tippunut mutta en anna sen häiritä. xD

Aajuu, ihmiset, katsokaa uusimmasta Animelehdestä top 10-mangatilastosta ykkössija \o/ *party party* Kyllä hyvä vie taas voiton \ô~/ [/quote]
Piru, DGM:llä menee lujaa <3__<3 Melkoinen suoritus olla Japanin listan ykkössijalla. o/ *jakelee kakkua muille faneille*

Huurr, voimme siis varmaankin odottaa että tästä tehdään animekin piakkoin, kun manga on noin suosittua. Tahdon kuulla Millennium Earlin äänen xD

Ja Arska, minen oikeasti tiedä pitäisikö sinua kiittää vai kuristaa siitä hyvästä että koukutit minut DGMään, obsessio 24/7 @@ Kiitän nyt kuitenkin :]~ [/quote]
ÄLÄ valehtele. Tietokoneella kun olet teet ensin KAIKEN muun mahdollisen ja jos aikaa jää luet juuri ja juuri yhden hikisen chapterin. Kun taas minuun verrataan luen aina kaikki mangat ensin ja sitten teen muut asiat [/quote]
Tuota.. ¬_____¬

Voihan obsessio ja fanitus olla päällä, vaikka ei juuri sillä hetkellä lukisi mangaa, vaan tekisi jotain muuta. >____<
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

<!--QuoteBegin-Ebe+Jun 1 2005, 13:30--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Ebe @ Jun 1 2005, 13:30)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> ÄLÄ valehtele. Tietokoneella kun olet teet ensin KAIKEN muun mahdollisen ja jos aikaa jää luet juuri ja juuri yhden hikisen chapterin. Kun taas minuun verrataan luen aina kaikki mangat ensin ja sitten teen muut asiat [/quote]
Ah, rakas veli. *smooch* Asiahan on tosiaan niin kuten Silvikin jo tuossa mainitsi, että fanitus voi ilmetä monella muullakin tavalla kuin vain lukemalla chaptereita (joista muuten OLEN lukenut kaikki, jos sitä epäilet v_v). Itselläni se ilmenee lähinnä fanartin piirtämisessä, mutta mitäpä sin siitä voit tietää kun en niitä sinulle näytä siitä yksinkertaisesta syystä ettet koskaan osaa sanoa niistä mitään positiivista.

Ja siinä vaiheessa kun D.Gray-man sarjaa aletaan myydä tankouboneina myös Suomessa, saat kyllä kiittää siitä Arskaa ja osittain myös armasta siskoasi koska me sitä kävimme toivomassa.

Jos olisit kaiken lisäksi lukenut pari sivua tätä topikkia taaksepäin, olisit myös huomannut että olemme suunnitelleet ryhmäcossausta DGMn hahmoihin perustuen. Olen myös tainnut mainita tästä aikaisemmin, kiva kun kiinnität huomiota siihen mitä puhun.


<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Veljeni on aivoton mutta sille ei voi juuri mitään. Kaipa se on synnynnäistä. x_x</span>
Kuva
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

xD Onko hää siun veljesi? No mutta anygays, jösses, en ole koskaan kuullut mitään yhtä naurettavaa kuin että fanittaa voi vaan silloin kun lukee chaptereita lol. Eipä mikään fandom sillä periaatteella kauan kestä.

Asiasta makkaraan, toivottavasti niitä tankouboneja tosiaan aletaan myydä >:3 Noh, molestointi varmaan auttaa.

<a href='http://gomibako.cool.ne.jp/D.Gray-man3.html' target='_blank'>Here have flash.</a>
Ebe
Student
Student
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 09:45

Viesti Kirjoittaja Ebe »

Taisitte tytöt ymmärtää väärin?
Puhuu obsessiosta, mutta ei osoita sitä minulle millään tavalla.
Joten ,jos vaikka lukisit niitä mangoja ahkerammin, kun sinulla (Kakrue-)kestää siinä yhdessä chapterissa noin 4 päivää. Ja ne fanartit mitä teet? ei ole näkynyt täällä päin ,joten paha niitä arvostella, kun et edes anna minun nähdä niitä. En sano muka niistä mitään positiivista?Joskus kun näytit olin hiljaa..ja sitten sanoin "joo".. Se jos mikä on positiivista.
Avatar
SilverDragon
ANBU
ANBU
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 22:27

Viesti Kirjoittaja SilverDragon »

No ei kai sitä veljille näytetä? Kun oma veljeni on vaikka pari metriä liian lähellä mangahyllyäni, niin alan hakata sitä kirjalla selkään. X'DD


Arska tuo flashi oli muuten hyvä, mutta piiiiitkä miinus: RABIA NÄYTETTIIN LIIAN VÄHÄN! D:
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

<!--QuoteBegin-Ebe+Jun 1 2005, 21:31--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Ebe @ Jun 1 2005, 21:31)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ja ne fanartit mitä teet? ei ole näkynyt täällä päin ,joten paha niitä arvostella, kun et edes anna minun nähdä niitä. En sano muka niistä mitään positiivista?Joskus kun näytit olin hiljaa..ja sitten sanoin "joo".. Se jos mikä on positiivista. [/quote]
Siinäpä se, sanoitpa juuri itsekin syyn siihen etten näytä niitä. Niistä TOSIAAN saa sanoa enemmänkin kuin vaan 'joo', mitäs se joo nyt sitten muka tarkoittaa? 'Joo, näin sen' 'Joo, on se kiva' 'Joo, en tykkää yhtään' 'Joo, ei kiinnosta viesepois'

Jos nyt lopetetaan tämä riitely foorumilla, tule vaan sanomaan sanottavasi päin naamaa (minkä olet kyllä tehnyt monestikin) äläkä keräile posteja turhilla viesteillä.

<!--QuoteBegin-Silvi @ Jun 1 2005+ 21:44--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Silvi @ Jun 1 2005 @ 21:44)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Kun oma veljeni on vaikka pari metriä liian lähellä mangahyllyäni, niin alan hakata sitä kirjalla selkään. X'DD[/quote] Yarr, Silvi, oikea asenne! >D

....@@ Okeis, tuo flash oli aivan jumalattoman hyvä. Musiikki tosin oli hieman pelottava. Mikä tuo päivämäärä ihan lopussa muuten on? May 2 2oo5? Mitä silloin tapahtui? Jotain mullistavaa mistä meidän pitäisi tietää? Harmittaa kun en ymmärrä noita tekstejä tasan yhtään ._.
Kuva
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Yllätyin iloisesti kun näin että tämä oli ykkös sijalla japanin manga listalla! :lol:
Vaikka enhän minä tätä vielä ole ihan niin paljon lukenut että yltäisin teidän tasollenne...Totta puhuitte: sarja omaperäistyy kun päästään kunnolla asiaan
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
SilverDragon
ANBU
ANBU
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 22:27

Viesti Kirjoittaja SilverDragon »

Apua! *"luki" äsken chapter 49:in rawin*

Milloinkohan tämä tulee käännettynä?
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Bwuahaa, molen nähnyt Eben elävänä. >D

Timcanpista saa vihroin ladattua kaikkea extraroinaa tankouboneihin liittyen, kuten ne kaikki kannet isoina minkä kuvina olen etsinyt ikuisuuden. =3=

Muutenska, kuulin tähän animeen liittyen semmosen asian kuin että useimmat Shounen Jumpin sarjat ilmestyy animeksi siinä kahdennentoista tankoubonin kohdalla ja me mennään nyt nelosessa. Että ehkä joku...2 vuotta. Eh. *sweat*

Ja sitten kuolaamaan! : D

<a href='http://img148.echo.cx/img148/2721/reverse5av.jpg' target='_blank'>Sen jonkun novel editionin kansi kait tj...anygays se näyttää pirun hienolta =3= <3</a>

..Ja min olen joko tyhmä tai huonomuistinen mutten muista nähneeni tommosia häiskiä ennen. @__@
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Huomasin Arska että sinusta on tullut arvoasteikolla Manaaja '-'
Voitteko pistää jotain kuvia tänne?
Tarttisin kun haluaisin tehrä itselleni taustakuvan :3
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Joo. xD
hum:3 laitan kuvia kunhan pääsen kotiin, jos joskus pääsen...
Vastaa Viestiin