Angel Sanctuary

Yleinen mangakeskustelu
Vastaa Viestiin
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Itse olen ihan lääpälläni kyseiseen sarjaan <3_<3
Jos joku on lukenut niin kertokaa samalla lempi hahmojanne.
Itse fanitan MH:ta ^^
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Olen aina ajatellut ostaa kyseistä sarjaa, mutta aina onnistun löytämään jonkun mielenkiintoisemman ja jättänyt ostamatta. ^^;
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

Ooooh, Angel Sanctuary!! Olen lukenut mangan kokonaan, ja pitää sanoa että ehdottomasti yksi parhaista mangoista!!
Siitä animestahan suunniteltiin tehdä pidempi, mutta eipä sitten tehtykään. Harmittaa vähäsen, siitä olisi tullut todella hyvä.
Olen myös kuunnellut drama cd'itä. On mukava kuunnella niitä ja samalla lukea mangasta kohtaa.
Lempihahmoni on mika-chan!! se on niin hassu. =^____^=
Hitsi, pitää vielä joskus lukea uudestaan.
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Mangaa olen lukenut 15 pokkarin verran, mutta kerran halusin spoilaantua ja latasin viimeisen luvun koneelleni. Olen myöhemmin katunut sitä ^^

Mielestäni manga alkaa kunnolla vasta 5. ja 6. kirjassa. Ensimmäiset alpat ovat vain lämmittelyä.
"Lyhyesti sanoen tämä sarja pistää taivaan ja helvetin uuteen uskoon, oikean ja väärän tehosekoittimeen ja perinteiset ideat ja arvot paperisilppurin läpi." Lainaus on toiselta foormulta ja kuvastaa hyvin tätä sarjaa ^^

Tämä sarja on todella lukemisen arvoinen kokemus, näin lyhyesti sanottuna ^^

Järkevä postaus...? Mitä se on?
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Angel Sanctuary

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Angel Sanctuarya olen katsonut vain ne 3 OVA-jaksoa - kiinnostuin sarjasta heti. Olen suunnitellut lukevani tätä mangana, kunhan rahatilanne sallii. Sarjan juoni on mielenkiintoinen, en malta odottaa pääseväni lukemaan tätä mangana. Piirrostyyli on kaunista ja hyvin yksityiskohtaista, mitä olen nyt netissä nähnyt. Lempihahmoani en osaa vielä sanoa kolmen OVA-jakson perusteella, mutten pidä Kuraista ja Sarakin ottaa silloin tällöin päähän.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Vastaa Viestiin