lukeeko kukaan Fruits Baskettia?

Yleinen mangakeskustelu
Avatar
Gomi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 209
Liittynyt: To Joulu 16, 2004 16:00
Paikkakunta: Finrando - Tusby

Viesti Kirjoittaja Gomi »

Animena olen nähnyt, ja kiinnostaisi myös ehkäpä vilasita ko. mangaakin.
Montako volumea tosta on oikein olemassa? [Oliko se anime 26-osainen vai muistanko väärin?]
Duhh.
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Manako-chan kirjoitti: Montako volumea tosta on oikein olemassa? [Oliko se anime 26-osainen vai muistanko väärin?]
Joo, animessa on 26 jaksoa. Mangaa on julkaistu englanniksi tietääkseni 9 osaa ja kymmenes on piakkoin tulossa. Ja 15 kirjaa kokonaisuudessaan olisi mangaa tulossa.
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Orochi
Genin
Genin
Viestit: 128
Liittynyt: To Helmi 10, 2005 19:30
Paikkakunta: chuu~
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Orochi »

Hikaru-chan kirjoitti: Kysyisin, että paljonko yhdestä volumesta joutuu maksamaan ja mikä on hinta-laatusuhde? Eli onko Fruits Basket ostamisen arvoista?
Fennica Comic:ista yksi manga maksaa jotain 12 €. Eli ihan perus hintainen. 8)
Minulla on neljä ensimmäistä osaa mangasta ja neljä jaksoa animea. Ite pidän enemmän animesta...
Avatar
Espy
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 566
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 20:45
Paikkakunta: Secret Garden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Espy »

Hikaru-chan kirjoitti: Kysyisin, että paljonko yhdestä volumesta joutuu maksamaan ja mikä on hinta-laatusuhde? Eli onko Fruits Basket ostamisen arvoista?
Oi, Fruits Basket on ihana manga. ^_^
Itse olen tykännyt mangasta tosi paljon enemmän kuin animesta, joka sekin oli aivan loistava, luultavasti siksi että mangassa tuntuu olevan enemmän aikaa tarinan kertomiseen. (Nauroin ihan kamalasti. Toisaalta taas välillä itketti ihan kauheasti.. XD)
Jotenkin arvostan sitä mangaa enemmän. En oikein osaa kunnolla selittää miksi. x3

Todellakin kannattaa ostaa, omasta mielestäni ainakin, omistan kaikki tähän mennessä tulleet 9 kirjaa. XD 12 euroa tosiaan maksavat, eli ihan standardi Tokyopop hinta. :3
Kuva
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

Fruits Basket on ihana sarja <3. Mulla on tällähetkellä hyllyssä 1-6, mutta aion ostaa sarjan loppuun :)

Harmi että anime loppui niin aikaisin, kesken tarinan.
Viimeksi muokannut siddy, Ke Heinä 13, 2005 12:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Don't hate us if we make you smile
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Luen sitä ja oon katsonut animen :D

Ihana sarja <3
Kuva
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

aivan loistava ja hauska manga!! yksi parhaimmista.
animen olen katsonut kokonaan. mangaa löytyy hyllystä 1-4 ja 6. koneella olen sitten lukenut volumeen 14 asti.
lempihahmot on ehrottomasti shigure ja kyon-kyon!! :P
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

No enpä nyt tiedä. Jokin siinä välillä ärsyttää mua niin helvetisti. Ah, niin tosiaan. Tappaisi Rinin ja Hiron ja pitäisi vain Akiton miespuolisena niin mä rakastaisin tuota sarjaa.

Hahmot ovat kerrassaan ihastuttavia ja niin päin pois ja mangasta pidän minäkin enemmän muttajoo..Ayamea enemmän. \,,/ Kyl mä lempihahmoikseni sanon sielunveljeni Shiguren, Ayamen, Akiton, Yukin (siitä on tullu mun lempihahmo parin viime pokkarin jälkeen.....), Hatori ja Ritsu, yllätys yllätys.
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Kyllä luen. Hyllyssä on yksitoista ensimmäistä kirjaa, ja koneella olen lukenut jonnekin 17. kirjaan asti. En muista oikein tarkkaan, mutta luin jostain että sarjaa ilmestyisi 22 kirjaa kaiken kaikkiaan...
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

Minusta niitä kirjoja on japaniksi 17 o_O Varmaa on, etätn iitä on 16. NÄin ainakin toykyopopin sivuilla sanotaan :3

Jälleen miespuolinen henkilö ilmoittautuu o/

Animen katsoin tässä vuoden aikana ja naah, se oli surkea >__> Ja loppui tyhmästi. Sitten kuulin, että manga jatkaa pidemmälle, animen loppu oli kuulemma kasikirjassa (onkohan animentekijöillä järkeä päässä? Lopettaa nyt kesken sarjan >____<; Saisivat tehdä toisen seasonin!!!)

Nyt olen lukenut 2 mangakirjaa ja kolmas on vielä kesken. ^__^ Todellakin komedinen ja dramaattinen sarja... Kyo on paras!! [epäilen, että henkilö, joka minulle tätä lainaa manipuloi minut höpöttämällä koko ajan 'kyo on paras'!]. Pidän myös siitä... *RAAH UNOHDIN NIMEN* tytöstä, jolla on ne radioaallot... Ja Hatsuharusta. Todellakin ihana sarja. Aion lukea loppuun asti (tokyopopin julkaisutahti tosin on H-I-D-A-S! Miten kestän, kun olen saanut julkaisutahdin kiinni? ;____;)
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Mun olis tarkoitus hommata jostakin sitä mangana... Mulla on kyllä dvd:nä Fruits basketin 2 levy....
Saki

Viesti Kirjoittaja Saki »

Fruts Basket on kyllä ehdottomasti lempimangani. Oon ostanu 11 pokkaria (siis ne mitä tokyopop:ilta on tähän mennessä saanu) ja lukenu pari kirjaa netissä, aion ostaa kyllä loppuun. On hyvinkin rahan arvoista.

Animen olen kattonut loppuun. Animeen oli tietenkin laitettu (humoristisia) kohtauksia, jota mangassa ei ollut, eli kumpikin kannattaa kattoa. Animen loppu on kyllä väkisin väännetty, sais sekin jatkua vielä.

Japanissa on ilmestynyt ainakin 18 tai 19 pokkaria, ja vielä se imeisesti jatkuu ainakin pari kirjaa. Sais vain äkkiä niitä pokkareita ;___; Kysymyksiä kun on kertynyt jo paljon sarjasta... >.>
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

XDDDD Pakko laittaa tämä tähän. Repeilin tälle kun kuuntelin pitkästä aikaa XD Shigurella on hyvin pelottava nauru.
Ensin englantiversio, sitten alkuperäinen.

http://s15.yousendit.com/d.aspx?id=1JZY ... D96UXIVXEX
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
kiti

Viesti Kirjoittaja kiti »

Aivan ihana manga, lukeutuu leppareihin (ehdottomasti). Tooru on ihanan symppis >_< Pidän myös kovasti siitä kanista eikö sen nimi ollut Momji... Vai..?

Aijon lukea loppuun saakka, harmittaa kun Tokyopop on hidas. En pysty ostamaan nopsaa kaikkia x.x Onneksi netin kautta olen lukenut volume 18 saakka. Itse aavistan lopun merkkejä joka on surullista :'[

Animea olen katsonut vähän matkaa mutta se on ihan hölmösti tehty, miksei sarjaa voitu viedä loppuun! o.O
Viimeksi muokannut kiti, Ke Helmi 01, 2006 22:33. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
Wani
Genin
Genin
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 21:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wani »

Kyllä luen, kolmonen tuli eilen postissa. x3
Repeilen aina ihan täysillä tätä lukiessa.
Momiji on ihana hahmo!<3
Kuva
Y.S.A.K
Vastaa Viestiin