Hot Gimmick

Yleinen mangakeskustelu
Vastaa Viestiin
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Hot Gimmick

Viesti Kirjoittaja Arska »

Oikeish, kaikki tätä mangaa lukeneet keskustelua virittämään!
Itse aloin lukemaan tätä sarjaa koska Kakara[joka tappaa minut koska ei päässyt aloittamaan tätä topicia] manipuloi minut lukemaan lainaamalla ystävällisesti ekat volat.
Aluksi olin vähän blaah mutta kun luin eteenpäin tajusin kuinka naapuruston nuorison parisuhdekiemurat vetivät vertoja Kauniille ja Rohkeille. xD Ja meissä kaikissahan asuu pieni saippuaoopperan ystävä joten lukemaan vaan rohkeasti.
Skanlaatioihin ei minulla valitettavasti osoitetta ole joten menkää kiltisti kauppaan ja ostakaa.^^'
Ja jos juoniselvitys kiinnostanee jotain niin tarina keskittyy Hatsumiin, 16-vuotiaaseen tyttöön joka osaa jummailla itsensä mitä kummallisempiin selkkauksiin ja ongelmiin sekä perheen että poikien kesken. : D
Ja tuo oli surkea juonikuvaus mutta Kakara korjannee asian pian.:3

Piirustustyyli on todella nättiä,jo se houkuttelee lukemaan. Googlella löytää. :3 [Ja Kakara näyttä luultavasti kuvia. x)) We are counting on you~]
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

*tappaa Arskan* noei. >D MIN LÖYSIN SEN! (okei, en, mutta veli löysi):

Hot Gimmick Ladda Ladda~

Koska sarja sattuu olemaan lisensoitu, sitä on aivan tajuttoman vaikeata löytää netistä. Ei se mtn, ostaisin sen silti, *smooch, omistaa huomisesta lähtien kaikki ilmestyneet volpat* (8kpl) Mutta tuosta linkistä tosiaan saa ladattua 33 ensimmäistä chapteria, suosittelen enemmän kuin kylmää mehua ja jääkaappisuklaata. Eli PALJON.

Ai, kuvia? xD Well, you asked for it!
Azusa
Chapter 10 kansi
Chapter 25 kansi
Vol.4 kansi, Shinogu

En oikeasti jaksa alkaa selittelemään tuota juonta enempää kuin mitä Arska tuossa jo kertoi, ottakaapa itse selvää ja voin luvata ettette kadu. Sarja ei kyllä ainakaan omasta mielestäni muistuta mitenkään Kauniita ja Rohkeita, roimasti parempi ja ennen kaikkea: HAUSKEMPI. Koomisin sarja ehdottomasti mitä koskaan olen lukenut. Itse asiassa luultavimmin paras sarja mitä olen ylipäänsä koskaan lukenut, päihittää Narutot sun muut mennen tullen.

Molen ollut liian kauan erossa koneesta, en osaa enää kirjoittaa x,x

....PALVOKAA RYOKIA <3 @3@~
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

Sen vaan sanon et tuo Hatsumi on tyhmä kuin lammas ja muistuttaa aivan lliaksi meikää.

Azusasta en pitänyt ollenkaan. Enkä liiemmin Ryokista. Mut silti se tarina tempas mukaan. Olen niin hidas aloittamaan uutta tarinaa...siis lukemaan.
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

En ole koskaan lukenut...>.< Mutta, mutta kyllä haluan!
Ketäs on muuten tekijä?O.o
Kuva
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

Haha, Hatsumi tosiaan on melko yksinkertainen luonne.. mutta se tästä sarjasta juuri tekeekin niin loistavan. Paranee vain koko ajan, en millään jaksaisi odottaa yhdeksättä volumea @,@

Hot Gimmickin mangaka on nimeltään Miki Aihara.

...Palvokaa Ryokia. <3
Kuva
Vastaa Viestiin