time stranger kyoko

Yleinen mangakeskustelu
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

time stranger kyoko

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

ensimmäinen suomeksi ilmestyvä shoujomanga! käväisin tänään ostamassa ensimmäisen numeron ja lumouduin koska se oli niin hyvin piirretty. eniten ehkä kolahti vitseistä se pik-ku-hou-sut-nä-ky-vät! juttu! XD se vain oli niin hyvä... kuka muu lukee tuota mangaa?
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Kirjoitetaan: Time Stranger Kyoko ;D

En lue, mutta voisinkin alkaa lukemaan 8>
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

En lue minäkään, mutta melkein ostin sen, mutta rahat ei riittänyt....-_-
Viimeksi muokannut Machi, Ma Loka 31, 2005 20:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

hmm... alku oli vähän semmoista "yritetään-nyt-lukea-kun-kirjakin-maksoi-5,50-€".... eli turhan väkinäiseltä söpöily huumorilta.
Mutta kun viimein päästään vähän itse toimintiaan niin herää mielenkiinto :3
Kuva
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

...En oikein osaa sanoa mitään järkevää.. Tulipahan ainakin todettua, että en ole turhaan noita shounen-mangoja lukenut. Välillä tuli lukiessa sellainen olo, että mitä ihmettä tässä nyt oikein tapahtuu.. ^^'
Vaikka sanonkin noin, ostan varmaan seuraavankin pokkarin. Niitä kun tulee vain se kolme.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

En todellakaan aio itse ostaa, pöllin kaveriltani sitten kun nähdään. Kaverikin tosin haukkui sen pystyyn ja sanoi ostaneensa sen vain koska siinä on sen verran vähän osia... Ja mitä hän nyt juonesta ja piirustustyylistä kertoi niin ei kuulostanut kovinkaan hyvältä tai vähääkään kiinnostavalta.
Kuva
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

onhan se totta, että TSK on aluksi sekava (ekalla lukukerralla en erottanut Kyokoa Karenista ^^) mutta olen todellakin sitämieltä, että Tanemuran mangat ovat shojon parhaimmistoa. Niin piirrostyyliltään, kuin juoneltaankin. Ja jos joku alkaa väittämään, että juoni on kökköstä, niin ainakin vikassa osassa Tanemura potkii jalat alta.. mikään ei ole miltä näyttää ja lukija yllättyy perinpohjin tarinan todellisesta juonesta. Kolmas osa on paras eli kannattaa pinnistellä loppuun saakka.

Lisää Tanemuraa Suomeen. ry
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Time Stranger Kyoko on shoujoa joten ei kiinnosta.
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Sain justiinsa luettua tämän ensimmäisen osan läpi, ja ensimmäinen asia joka tuli mieleen oli "...Shoujoa. Argh." :D No ei, olihan tuo ihan suloista jälkeä. Mm, suloista. Suomenkieliset ääniafektit eivät toimi... Nyök, nost... Eikä. Muuten ihan ok, 5,50 on aika kova hinta tollasesta :P
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

selasin mangan lävitse kaupassa ja tulin siihen tuloksen et taidan jättää sen ostamatta.

mun mielestä tarina oli jotenkin sekava.
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Tiedän, että tämä on ainakin puoliksi aivan turha postaus ja tästä SAA huomauttaa...

Taas kerran tuli meikäläisen sairas kammo vastaan: liikaa kaloja ja liian isot silmät. On jäänyt monta hyvää sarjaa lukematta näiden kammojen takia. Sama oli Death Notessa. En vaan voi kuvitella, että sellaset jättimäiset silmät tuijottaa mua kun mä yritän lukea...

Noh, muutenkin juoni vaikutti vähän omituiselta. "Kyokon on herätettävä siskonsa, joka on syntymästään lähtien nukkunut tuhatvuotista unta". Vaikka olenkin kuuluisa liiankin vilkkaasta mielikuvituksestani, niin tämä menee kyllä vähän reunojen yli...

Olen muuten kuullut vähän huhuja, että myös Tokyo Mew Mewiä ja Card Captor Sakuraa alettaisiin suomentamaan, ja varsinkin tästä jälkimmäisestä olen aika innoissani. Tietääkö kukaan näiden huhujen paikkaansapitävyydestä?
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
NenweN
Genin
Genin
Viestit: 137
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 13:01
Paikkakunta: SuomiFinlandprkl

Viesti Kirjoittaja NenweN »

Olen nyt lukenut kaksi ilmestynyttä osaa.. ja ihan hyvältä se vaikutti. Ja olipa se kuitenkin ensimmäinen manga jota olen lukenut. Siinä oli niin söpöjä kohtia että oikein ällötti mutta toisaalta pidän söpöistä asioista. ^^
Pikkumyyn suusta: "Toisen suru, toisen onni. Meitä onnisti. Kiitos, kiitos."
Avatar
Zigah
Genin
Genin
Viestit: 150
Liittynyt: La Elo 28, 2004 09:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Zigah »

Ihan huono se oli. Ihan alku oli minust hyvä, mutta sitten kun olin lukenut eteenpäin niin rupesi väsyttämään... En taida ostaa seuraavaa osaa, koska juonikin on loppupeleissä niin ennalta arvattava.
:\
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

No, minä ostin seku 1 pokkarin enkä oiken tykännyt :/
Oli jotenkin niin kauhean tyypillinen. Enkä muutenkaat tykkää shoujo mangoista kummemmin... jos ei shounen-ai sarjoja lasketa.
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
FriikkiFeikkih

Viesti Kirjoittaja FriikkiFeikkih »

Mä luen. Omistan kummatkin osat. :D Toinen on periaatteessa vilä ostamatta mutta silti se on mun :D
Ihan hyviä ne ovat, ja taitavasti piirretty, pidän siitä tavsta! :D
Vastaa Viestiin