time stranger kyoko

Yleinen mangakeskustelu
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Meitsi latas koneelle pari vol. mut en oikeen tykänny.. :/
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
salza
Genin
Genin
Viestit: 107
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 18:53
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja salza »

Ostin tänää sen ekan osan... Alkuu oon jo lukenu... iiiihan kohtalaiselt vaikuttaa ja on se kyl hienosti piirretty :D Pitää ny kattoo miltä se alkaa vaikuttaa, että ostaako sitten loput osat :)
Kuva
Celen

Viesti Kirjoittaja Celen »

Omistan nämä kaksi ensimmäistä osaa, ja ihan tykkään. Kyllä, Kyoko, Karen, Mizuno, Maron, Jeanne ja Mitsuki näyttävät kaikki melkein samalta (samoin kuin Takuto ja Sarai, Sakataki, Sinbad tms.); kyllä, juoni on niin kliseinen ja shoujo (Tämäjatuo Stranger insertnimihere) kuten myös piirtotyylikin; kaikenlainen yllätyksellisyys ja omaperäisyys tuntuu puuttuvan...

Mutta hei! Se on viihdyttävää luettavaa, ja jo ihan Widseekin ja Hizukin takia haluan lukea ne kaikki. ^^ He kun ovat niin suloisia ja ihania hahmoja ettei mitään rajaa.

Tykkään Tanemuran piirtotyylistä ja hänen muista mangoistaan - ja animeista myös - (Kamikaze Kaitou Jeanne ja Full Moon wo Sagashite), ne ovatkin oikeastaan ainoata shoujoa joka mulle menee. Se ei haittaa että juoni on kliseinen, koska sitä lukee mielikseen ja se on todellakin, kuten jo sanoin, viihdyttävää.

Odottelen kolmatta osaa innolla. :3
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Juups, mielestäni Time stranger Kyoko on oikein hyvä manga, jonka ensimmäisen ja toisen osat luin serkkuni luona. Kaunis piirrostyyli mangassa ja se sopii juuri tällaiseen shoujo-aiheiseen juttuun ^.^"

Edit: Vajaa 2 kk. sitten sain itse ostettua 1 ja 2, mutta kolmaskin pitää vielä ostaa sitten, kun saisin edes sitä rahaa (kun äitini on ainakin minulle velkaa 14.50€ :lol: )
Viimeksi muokannut Wendy, Ke Marras 09, 2005 12:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Mallu-88
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 22:05
Paikkakunta: kihniö

Viesti Kirjoittaja Mallu-88 »

Mulla on kaikki 3 osaa ja on kyllä niiiiiiiiiin hyvä että!!! :P Nättiä piirrosjälkeä, hyvä juoni ja hauskat hahmot.... Miinusta ehkä siitä, että jotkut tyypit olivat samannäköisiä, ettei meinaa erottaa toisistaan... ja kolmos osassa loput Strangerit tulivat yht´äkkiä...
Mutta oikein ihana manga! <3 I´m lovin´ it!!! <3

Widseek rlz! :lol:
mikami
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: To Loka 06, 2005 18:05

Viesti Kirjoittaja mikami »

Ostin ykkösen enkä oikein tykännyt. Se oli sillei Sekava niin ei saanu mitään selvää enkä sitten kehannu muita osia ostaa.
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Tuota noin, kun en ole talosta vähään aikaan poistunut, niin osaisiko joku sanoa, onko kolmas pokkari jo ilmestynyt? O_o On sen verran lyhyt sarja, että pakko saada kaikki osat, kun on jo kerta aloittanut *kädet tärisevät* :D
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Ave-chan kirjoitti:Tuota noin, kun en ole talosta vähään aikaan poistunut, niin osaisiko joku sanoa, onko kolmas pokkari jo ilmestynyt? O_o On sen verran lyhyt sarja, että pakko saada kaikki osat, kun on jo kerta aloittanut *kädet tärisevät* :D
Eiköhän tuo kioskeihin ja kauppoihin ole jo tullut. Itse ostin viime torstaina Helsinki-Vantaan lentokentältä ainakin tuon kolmannen pokkarin :)
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
NenweN
Genin
Genin
Viestit: 137
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 13:01
Paikkakunta: SuomiFinlandprkl

Viesti Kirjoittaja NenweN »

Kyllä mä ainakin pidin sarjasta ja nyt olenkin jo lukenut sen moneen kertaan. :D Jotenkin aivan ihana. :D Tuli aina sellanen söpö olo kun olin lukenut sen... :wink:
Pikkumyyn suusta: "Toisen suru, toisen onni. Meitä onnisti. Kiitos, kiitos."
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Kyllä luen...
Oikein kiva manga, tykkään piirustustyylistä aivan kauheasti ja juoni on mukava. Omistan kaksi ekaa osaa ja kolmas pitäisi käydä vielä ostamassa. :)
Kuva
Avatar
salza
Genin
Genin
Viestit: 107
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 18:53
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja salza »

Kaikki osat omistuksessa :D Luettu pariin kertaaan :lol: Pidän!
Kuva
Avatar
Mechi
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 324
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Mechi »

Olisin ostanu jos rahaa olisi ollu matkassa -_-. Ensi vaikutelma nopeasti vilkastu nii näytti iha hyvältä. Onko Suositeltava manga?
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Mechi kirjoitti:Olisin ostanu jos rahaa olisi ollu matkassa -_-. Ensi vaikutelma nopeasti vilkastu nii näytti iha hyvältä. Onko Suositeltava manga?
Noh, minä ainakin suosittelen lukemaan... ja jos se sinustakin äkkivilkaisulla ihan hyvältä näytti niin miksi ei? 8)
Kuva
Vastaa Viestiin