Ensimmäinen suomalainen manga-albumi - Vesi oli mustaa

Yleinen mangakeskustelu
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

_
Liian paljon käytetty rasteria, olisi voinut olla pitempi, ruutujen taustat olivat kuivat (eli niihin olisi voinut panostaa enemmän.), välillä sekava.

+
Hahmojen asennot ja muutenkin hyvin piiretty, kannet olivat hienot (sen takia ostin, mutta petyin sisältöön).
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Itse en oikeastaan pitänyt siitä paljon yhtään. Lainasin sen eräältä ystävältäni, joka hän taas piti siitä ja kehui.
Se oli hyvin.. vaikeaselkoinen, eikä avautunut puoliksikaan vielä ekalla lukukerralla, joka tosin oli sellaista pintapuolista läpikahlausta. Mutta vieläkin siinä oli joitain kohtia, jotka eivät yksinkertaisesti auenneet minulle. Ehkä yritän uudelleen sitten kun ikää on hieman enemmän ^^' [Ensimmäinen huomio kun saa pokkarin käteensä ei kai kuuluisi olla että ' en varmaankaan kuulu kohderyhmää.. ']
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Mitä olen selaillut, niin piirustusjäljen taso vaihtelee ihan saatanasti, jotkut ruudut on todella hyvin tehtyjä ja toiset taas näyttää ihan amatöörin nysväilyltä,mutta taustaan ja yksityiskohtiin on kiinnitetty aivan liian vähän huomiota ja siksi jokainen sivu tuntui kovin orvolta minusta. Näkki oli liian...kaunis. Kannet on tehty kivalle paperille.
Vastaa Viestiin