Inuyasha

Yleinen mangakeskustelu
Avatar
Garasu
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: La Helmi 17, 2007 12:15

Re: Inuyasha

Viesti Kirjoittaja Garasu »

Ymh.. Inyasha.
Omistan mangaa 3 kappaletta ja minua viehättää jostakin syystä Inyasha koiramaisine(?) piirteineen.
Olen ihan äskettäin tähän tutustunut, joten tiedot sen mukaan niukat.
Animea kyseistä sarjaa katselin kymmeniä jaksoja, kunnes en enään löytänyt kaikkia etsimiäni episodeja. (YouTube)

Kagome ja Inyasha on todella kaunis pari. Jakso/elokuvan pätkä, jossa he suutelevat ensimmäisen kerran on aivan ihastuttava ja satumainen. Siitä ei saa kyllikseen -> Laitoin suosikkeihin.
Pidän ideasta, että tässä sarjassa on ihmisennäköisiä demoneja ja puolidemoneja. Kuitenkin jotkut demonit ovat hyvin epämääräisiä.. Ja juonesta en pidä ollenkaan. Etsitään jonkin kuulan sirpaleita, jotta demonit eivät saisi niitä käsiinsä ja muuttuisi voimallisiksi olennoiksi. Kuulien etsimisestä tulee vain mieleen Dragonball, jota olen täynnä kurkkuani myöten.

Piirustusjälki on kaunista. Hahmot ovat kauniita. Jos löytäisin kirpputoreilta halvalla jatkoa manga-kokoelmaani, ostaisin. ^o^ Tietenkään Inyasha ei ole niin tärkeä minulle, kuin Naruto. Ja tulisin kyllä toimeen ilmankin. (Kyllä, olen riippuvainen Narutosta)
Kuva
I would like to be a tear; born in your eyes, alive passing your cheeks and dieing on your lips. Gaara-kun <3
Signature & Avatar by Kaksu da Pervert
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Inuyasha

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Tomoe kirjoitti:Täysin samaa mieltä.
Jos et ole sattunut huomaamaan, meillä on olemassa sääntöketju, johon jokaisen foorumilaisen tulisi tutustua ennen postaamista, ettei humalainen muuten vain ärsyyntynyt fooruminatsi päääse iskemään. Postisi rikkoo täysin suoraan sääntökohtaa 5., jos vaikka lukisit säännöt kokonaisuudessaan ennen seuraavaa viestiäsi.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Re: Inuyasha

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Tuli tässä mielee ilmottaa tähän, että Inyashan viimoinen chapteri tuli parisen viikkoa sitten ja on käänneettykin jo. Eli kuuluisan pitkä ja yli venytetty Inyasha-manga on saatettu lopetukseensa.

Eikun jännittyneinä odottamaan milloin he jatkavat animea.
Kuva
Avatar
salakuljettaja
Rookie
Rookie
Viestit: 89
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 19:01
Paikkakunta: Tampere

Re: Inuyasha

Viesti Kirjoittaja salakuljettaja »

Oon lukenu Inujaskaa vaan kolme pokkaria eikä se sytyttänyt yhtään. Sen sijaan kokeilin animea ja siinä oli sitä jotain mitä mangasta puuttui.
Inujaskan maailma on suht. mielenkiintoinen ja hahmot vaikuttavat mukavilta. Tosin katsottuani animen pari ensimmäistä osaa osasi jo arvata mihin suuntaan juoni lähtee kulkemaan ja koska se vaikutti siltä perusmömmöltä ja anime on ihan hiton pitkä jätin sen koko sarjan omaan arvoonsa. Jotenkin tuntuu vaan niin turhalta katsoa yli sataa jaksoa kun koiraimmeinen ja nuori tyttö yrittää saada rakkaussuhteen kasaan.
Vastaa Viestiin