Rurouni Kenshin

Yleinen mangakeskustelu
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

LittleSamurai kirjoitti:
Spoileri, maalaa nähdäksesiJa loppu on tottakai todella surullinen, siitä järkytyksestä jonka Kenshinin kuolema aiheutti en ole vieläkään päässyt yli..
Spoileri, maalaa nähdäksesiEihän Kenshin kuole mangan lopussa, vai kuoleeko? Eikös se ole vain animessa õ__O
Omistan volumet 1-9, ja on kyllä aivan loistava sarja. Eniten tykkään numerosta kaksi, se on vain jäänyt parhaiten mieleen (Jin-e rocks, huhuhu <3) Pitäisi kyllä lukea ne kaikki uudestaan, on päässyt osa tapahtumista vähän unhohtumaan... Ja pitäisi ostaa lisää.

Iso huono puoli on kyllä naurettavat pahikset, Sishio mukaan lukien.
Spoileri, maalaa nähdäksesion silläkin hyvä tapa kuolla
Minua kyllä hieman häiritsee sekin että tiedän tästäkin sarjasta suurinpiirtein kaikki tärkeimmät tapahtumat ja sen, miten se päättyy, vaikka olen tosiaan menossa vasta volumessa 9. Minun on aina pakko spoilaannuttaa itseni.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Hasegawa
Genin
Genin
Viestit: 163
Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 03:44
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Hasegawa »

Kenshin, taitaa olla salamurhaaja eikä samurai :?: sellaisen käsityksen minä sain.....
"Admit nothing, deny everything and make counter-accusations"
Avatar
batanga
Oinin
Oinin
Viestit: 913
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 20:24
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja batanga »

"Eihän Kenshin kuole mangan lopussa, vai kuoleeko? Eikös se ole vain animessa õ__O"
Spoileri, maalaa nähdäksesiVain animessa.
Juu, hyvä sarja. OVAt on nähty ja manga luettu. TV-animekin pikkasen sen shishion kuoleman jälkeen.
Haista paska! Saatanan rasisti kusipää! -EroSennin
Kuva
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

On niitä sarjoja, jotka aloitin paremman puutteessa. Hyvä sarja, 21 volaa hyllyssä ja yhä jaksaa kiiinnostaa keräily. Varmaan tämän vuoden sisällä saan tämän kerättyä loppuun...
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Vastaa Viestiin