Top 5 tämän hetken mangat
- Juzu
- Genin
- Viestit: 147
- Liittynyt: To Tammi 06, 2005 20:14
- Paikkakunta: Vantaa
- Viesti:
- Kakara_
- Tokubetsu Jounin
- Viestit: 532
- Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
I Death Note
II Blade of the Immortal
III The Wallflower
Kah, kolmospaikalle oli kovasti tunkua O_O Piti päättää Wallflowerin, GTOn, Naruton, Fullmetal Alchemistin, RuroKenin, Faken, ja Gravitationin väliltä ja sydämeni vuotaa verta >_<
Death Notelle kiitosta loistavasta juonesta ja järkeilystä (sekä Ällän olemassaolosta :33~~), Blade of the Immortalille yliluonnollisen taitavasta piirtojäljestä, ja Wallflowerille siitä, että se on täysin sekopäinen.
II Blade of the Immortal
III The Wallflower
Kah, kolmospaikalle oli kovasti tunkua O_O Piti päättää Wallflowerin, GTOn, Naruton, Fullmetal Alchemistin, RuroKenin, Faken, ja Gravitationin väliltä ja sydämeni vuotaa verta >_<
Death Notelle kiitosta loistavasta juonesta ja järkeilystä (sekä Ällän olemassaolosta :33~~), Blade of the Immortalille yliluonnollisen taitavasta piirtojäljestä, ja Wallflowerille siitä, että se on täysin sekopäinen.
- Arska
- ANBU Captain
- Viestit: 1422
- Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
-
- Academy Teacher
- Viestit: 336
- Liittynyt: La Marras 13, 2004 18:00
Mööh.... Olisko se vaikka tällänen:
1. Death Note
2. Naruto
3. Fullmetal alchemist
Olisko nyt vaikka sit tollanen ^^
1. Death Note
2. Naruto
3. Fullmetal alchemist
Olisko nyt vaikka sit tollanen ^^
<img src='http://img138.exs.cx/img138/1755/kakashichibi6vl.gif' border='0' alt='user posted image' />
- charmander
- electric sushi
- Viestit: 1937
- Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
- Paikkakunta: Oulu
- Firén
- Chuunin
- Viestit: 274
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 01:07
- Paikkakunta: Helsinki
Öh. Lista ei näköjään ole muuttunut lähes yhtään viime kerrasta, mutta heitän jotain perusteluita mukaan.
1.Akira
Aivan upea juoni, piirrustustyyli ja hyvät hahmot (Tetsuo~). Toinen koskaan lukemani manga.
2. Blade of the Immortal
Joudun toistamaan itseäni: Aivan upea juoni, piirrustustyyli ja hyvät hahmot. Väkivalta on tässä todella kaunista.
3. Angelic Layer/Death Note/FAKE
Vaikea päättää noista kolmesta. Angelic Layer on paras CLAMPin sarja, todella hauska ja viihdyttävä ja kestää monen lukemiskerran. Piirrustustyyli on upeata, kuten CLAMPilla aina. Death Note hyökkää minunkin listoille. Kekseliäs ja jännittävä juoni. Hahmoista pidän kylläkin vain Raitosta ja L:stä. Pakko saada lisää~. Jaas. Fake. Ensimmäinen (ja ainoa) lukemani shônen-ai-manga. Piirrustustyyli ei ole oikein makuuni ja vihaan joitakin hahmojani. Aika ennalta-arvattavat tapahtumat, mutta tekijällä on hyvä huumorintaju, jonka takia pidänkin tästä ihan mielettömästi.
1.Akira
Aivan upea juoni, piirrustustyyli ja hyvät hahmot (Tetsuo~). Toinen koskaan lukemani manga.
2. Blade of the Immortal
Joudun toistamaan itseäni: Aivan upea juoni, piirrustustyyli ja hyvät hahmot. Väkivalta on tässä todella kaunista.
3. Angelic Layer/Death Note/FAKE
Vaikea päättää noista kolmesta. Angelic Layer on paras CLAMPin sarja, todella hauska ja viihdyttävä ja kestää monen lukemiskerran. Piirrustustyyli on upeata, kuten CLAMPilla aina. Death Note hyökkää minunkin listoille. Kekseliäs ja jännittävä juoni. Hahmoista pidän kylläkin vain Raitosta ja L:stä. Pakko saada lisää~. Jaas. Fake. Ensimmäinen (ja ainoa) lukemani shônen-ai-manga. Piirrustustyyli ei ole oikein makuuni ja vihaan joitakin hahmojani. Aika ennalta-arvattavat tapahtumat, mutta tekijällä on hyvä huumorintaju, jonka takia pidänkin tästä ihan mielettömästi.
- Orochi
- Genin
- Viestit: 128
- Liittynyt: To Helmi 10, 2005 19:30
- Paikkakunta: chuu~
- Viesti:
- Q-dre
- Genin
- Viestit: 104
- Liittynyt: Su Joulu 05, 2004 18:51
- Paikkakunta: Jääkaappi
- Viesti:
1.) Hellsing
Suosikkini ollut jo pitkään, anime on tähän verrattuna suorastaan häpeällistä
2.) Bleach
Kun Bleach buumi oli pahimmillaan, en siirtynyt sen ääreltä mihinkään moneen tuntiin.
3.) Naruto
Nämä "uudet" Narutot on todella hyviä. Kaikki on niin uutta, mutta silti kaikki on tuttua ^^
Suosikkini ollut jo pitkään, anime on tähän verrattuna suorastaan häpeällistä
2.) Bleach
Kun Bleach buumi oli pahimmillaan, en siirtynyt sen ääreltä mihinkään moneen tuntiin.
3.) Naruto
Nämä "uudet" Narutot on todella hyviä. Kaikki on niin uutta, mutta silti kaikki on tuttua ^^
Tämä mies rannan suuntaisesti, ui käsipohjaa iloisesti
- Arska
- ANBU Captain
- Viestit: 1422
- Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
<!--QuoteBegin-Vandre+Mar 6 2005, 22:39--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Vandre @ Mar 6 2005, 22:39)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->
Nämä "uudet" Narutot on todella hyviä. Kaikki on niin uutta, mutta silti kaikki on tuttua ^^ [/quote]
niinpä! aikaisemmat asiat mistä olen pitänyt [ja tietienkin pidän vieläkin^^], kuten taru sormusten herrasta, ovat olleet tarinoita mitkä loppuivat aika nopeasti ja niissä oli selkeä loppu. sitä jäi kaipaamaan niitä tuttuja ja turvallisia henkilöitä mutta narutossa saa vielä pitkään seurata niitä rakkaita hahmoja ja niiden edesottamuksia ja se on asia mikä saa minut fanittamaan koko touhua ^_^
Nämä "uudet" Narutot on todella hyviä. Kaikki on niin uutta, mutta silti kaikki on tuttua ^^ [/quote]
niinpä! aikaisemmat asiat mistä olen pitänyt [ja tietienkin pidän vieläkin^^], kuten taru sormusten herrasta, ovat olleet tarinoita mitkä loppuivat aika nopeasti ja niissä oli selkeä loppu. sitä jäi kaipaamaan niitä tuttuja ja turvallisia henkilöitä mutta narutossa saa vielä pitkään seurata niitä rakkaita hahmoja ja niiden edesottamuksia ja se on asia mikä saa minut fanittamaan koko touhua ^_^