Demon Diary

Yleinen mangakeskustelu
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

Onko moni lukenut tämmöstä tosi hyvää mangaa kun DEMON DIARY?

Siinä katurottana koko elämänsä elänyt Raenef todetaankin yhtäkkiä Demoniprinssiksi, jonka on tarkoitus enemmän tai vähemmän tuhota kaikki valtansa tieltä. Mutta Raenefpa on todella hyväsydäminen 15-vuotias Bishounen (Oikeesti, näkisittepä sen silmät), joten hänen opettajallaan, todella demonimaisella (eli kylmällä ja sydämettömällä) Eclipsellä on todellinen työ edessään ^^

Ihana on lukea, miten Raenef onnistuu näyttämään Eclipselle elämän iloisia ja valoisia puolia samalla karttaen kaikkea tappamiseen liittyvää.

mangassa on PIENI homoseksuaalinen vinkkelis ^^

EDIT: Kiitos Kiko ^^ (Tai kuka sit ikinä tämän siirsikään)
Omg O.o
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

Mistä tätä voi ladata?
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

En oo varma voiko sitä ladata, siskolla on toinen ja kolmas vol. ihan kirjana...
Omg O.o
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

[offtopic]Minähän sen siirsin. Eipä kestä. ^_^[/offtopic]

Ajattelinkin että tämä on enemmänkin joku manga minkä voi mennä ostamaan Fantsupeleistä kun se kuulostaa niin tutulta. Toisaalta siellä on niin monta miljoonaa demoniaiheista mangaa että mene ja tiedä.. ^^'

Kuulostaa ihan kiinnostavalta, mutta rahani valitettavasti taitavat päätyä jonnekin muualle.
Kuva
Majo-chan
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Touko 05, 2004 12:48
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Koko sarja on luettu, kaveri lainaili.

Ihan mukava sarja, luettava, ja kivoja hahmoja, vaikkei kovin omaperäisiä mielestäni. Piirrosjälki on myös todella hienoa, juoni on erilainen kuin yleensä, muttei ehkä pääse parhaimpaan mahdolliseen tasoon.

Ei mangojen parhaimmistoa, mutta tasokas lukukokemus. : )
Kuva
uchiha_aerith88
Student
Student
Viestit: 19
Liittynyt: Ma Syys 13, 2004 00:04
Paikkakunta: village of konoha

Viesti Kirjoittaja uchiha_aerith88 »

omistan vol.1 mutta en tajunnut siitä juuri mtn. xD en taida osata lukea tarpeeksi hitaasti ja ajatuksen kanssa. pitänee lukea uudellen joskus kun on aikaa. :D
~Typojen Valtiatar~<br>(palvoo taikinaa työkseen)<br>minut tunnetaan myös AngstiHinataMummona. xD
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Jossain manga kaupassa kerran näin tämän..Oli se aika hyvin piirretty ja kuullostaa ihan mielen kiintoiselta..Pitäisi alkaa ehkä lukemaan.. :)
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Orochi
Genin
Genin
Viestit: 128
Liittynyt: To Helmi 10, 2005 19:30
Paikkakunta: chuu~
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Orochi »

Yo. Omistan neljä volumia ja olen ihan rakastunut. :lol:
Hahmot ovat niin lutuisia, varsinkin Eclipse ja Erutis. Piirtojälkikin on kaunista, tosin Raenefin silmät ovat välillä hieman pelottavat. :lol:
Avatar
Gomi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 209
Liittynyt: To Joulu 16, 2004 16:00
Paikkakunta: Finrando - Tusby

Viesti Kirjoittaja Gomi »

Ostin Ruottista vol 1 ja justiinsa sain luettua. Mielenkiintoiselta vaikuttaa ja piirrosjälki on todella mukavan näköistä. Seuraavan kerran kun poikkean Helsingissä niin yritän etsiä Fantsusta vol 2 <:
Ja ihastuin siinä 1vol mukana olleeseen tarinaan nimeltä Crystal Heart <5

*piirtää fanarttia*
Duhh.
breih

Viesti Kirjoittaja breih »

Min oon lukenut! Juu~! Ja pidän DDstä paljonkin :D Olen lukenu sellatteet kuus volumee sitä... Pitäis se viimenenkin(seiska siis) volume jostakin hommata. Aika lyhyt se tosin on, mutta hyvä tähän mennessä! Eikä mun pienessä mielessäni se viimenenkään volume sitä enään voi pilata ^^
Itse omistan ekat kolme volumee ja kaverilta oon lukenut ne toiset kolme.
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Tykkään hyvin paljon n_n
Piirrostyyli on nättiä ja hahmot todella suloisia. Ja sain viimein ostettua sarjan loppuun.
Eilen kävin ostamassa viimeisen osan. Vielä on tosin lukematta osat 4-7 mutta enköhän minä ne tässä joskus lue läpi.

Raenef ja Chris ovat suloisia <3
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Celen

Viesti Kirjoittaja Celen »

Juu, olen kyllä lukenut, ja kaksi ekaa volumea omistankin. ^^ Kolmonen on ostolistalla.

Tykkään ihan tyylistä, ja ideakin on aika söötti (ja Raenefille saa nauraa :3). Hahmot on piirretty nätisti, vaikkakin Raenef näyttää suurimman osan ajasta enemmän tytöltä kuin pojalta. Idea ja hahmot eivät nyt sinänsä ole mitenkään omaperäisiä, mutta toimiihan tuo.

Kyllä ehdottomasti haluan lukea kaikki muutkin osat, eihän niitä taida yhteensä olla kuin seitsemän.

Aijuu, omat DD:ni oon ostanut ihan Akateemisesta, n. 10 €/kpl.
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Mulla on Demon Diaryn osat 1-3 ja pitäs mennä kahteleen ens perjantaina, et löytyiskö Helsingistä 4 osaa...
olen aivan ihastunut tähän sarjaan...
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Itellä 1 ja loput 2-7 luin koneelta.. \,,/ Olihan se ihan jees. Eclipse & Raenef on kyl aika söpö pari. <3 Oli se vähän tylsä välillä mutta kun pojat oli nättejä niin kyl mä selvisin.. xD
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Kertoisitkos karasu-, että miltäs sivuilta löysit? Meikä on yrittänyt tonkia vaikka mistä, eikä vaan tahdo löytää.... n_n
Vastaa Viestiin