Seuraavat piirustuskilpailut

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
ChaoS
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 392
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:26

Viesti Kirjoittaja ChaoS »

<!--QuoteBegin-frostious+--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (frostious)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->EDIT: Ja ai niin, tuossa kilpailukriteereissä on lopussa tällainen kohta: "Kaikki epäselvyydet yms. kysymykset voi esittää minulle joko irkissä kanavallamme tai sitten vaikkapa pistämällä privaviestiä naruto.fi:ssä, mikseipä sitten vaikka mailaamallakin. Älkää epäröikö ottaa yhteyttä jos ohjeissa on jotain epäselvää tai täydennettävää."
...Niin ketä tuossa tarkoitetaan? xD Kuka on tuo "minä", jolta voi kysyä neuvoa?[/quote]

Siinä tarkoitetaan sivujen laatijaa, eli minua. Se nyt on täysin muokattavissa juu. :P

INFORMAATIOTA NYKYTILANTEESTA:

Noniin, frostious tietenkin kerkesi niitä sivuja nyt alkaa väsäämään. >.> Nimittäin ilouutiseksi voisin ilmoittaa että olen nyt vihdoinkin saanut oikeudet muokata taas naruto.fi:n tiedostoja! Mitä ihmettä me nyt sitten teemme jos frosti on jo kerennyt alkaa väsäämään jotain? Onko ne pahasti vaiheessa vai haluatko välttämättä tehdä sen loppuun? ^^;

Voisin nimittäin nyt taas ottaa ohjat käsiini tässä sivutoiminnassa. On suuri helpotus, että sivujen tiedostot ovat taas näppieni ulottuvilla. Tähän vain pikaista vastausta ja ryhdyn heti tarvittaviin toimenpiteisiin. Jos vain tähän threadiin saadaan huomiseksi jotain sisältöä niin lupaan vielä startata kisan ennen kuin menen nukkumaan. Huominen on kiireinen päivä poissa kotoa, mutta yöllä on aikaa.

Ja jos noita sääntöjä nyt vielä pitäisi muokata niin olisi varmaan vielä hyvä tehdä se. :P Tuo kategorien laajentaminen ei nimittäin olisi pahitteeksi.


Jokohan VIHDOINKIN saataisiin se kilpailu käyntiin... Tässä nyt on käyty varmasti kaikki aiheet läpi, mitä tähän asiaan tulee. Ikävä oli todellakin tuo serveriongelma, mutta koska se nyt on ratkennut, niin haluaisin että tämä kilpailu nyt saataisiin oikeasti mahdollisimman aikaisin käyntiin, tavalla tai toisella.

EDIT:
Koska kukaan ei nyt vielä sattunut tätä lukemaan, niin odotellaanpa hieman vielä ennen kuin alan suin päin pistämään kilpailua pystyyn. :P
The curse rotted the woods of the Brown Elves and they became a race of darkness. Thereafter, Brown Elves were known as Dark Elves.
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Hei, hienoa, onneksi olkoon ChaoS! *peukku* Anti mennä vain minun puolestani, pistä ihmeessä kisa pystyyn, kun nyt näin kauan ollaan sen kanssa jouduttu vehtaamaan ja viivyttelemään. xD Ei minulla ainakaan ole mitään sitä vastaan, ;)

Ovatko nuo vanhat työjaot vielä voimassa, eli hoitaako kiko ääntenlaskun, minä kuvien vastaanottamisen/thumbnailien teon, ja ChaoS kaiken muun? Ja jos minä olen vielä hoitamassa tuota kuvien vastaanottamista, niin mihin osoitteeseen ne sitten lähetän, että ne pääsevät actually Chaokselle asti? xP
ChaoS
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 392
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:26

Viesti Kirjoittaja ChaoS »

<!--QuoteBegin-frostious+--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (frostious)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Ovatko nuo vanhat työjaot vielä voimassa, eli hoitaako kiko ääntenlaskun, minä kuvien vastaanottamisen/thumbnailien teon, ja ChaoS kaiken muun? Ja jos minä olen vielä hoitamassa tuota kuvien vastaanottamista, niin mihin osoitteeseen ne sitten lähetän, että ne pääsevät actually Chaokselle asti? xP[/quote]

Errm... Eiköhän nuo työnjaot ole vielä voimassa? Ei kai kukaan vielä ainakaan ole halunnut vetäytyä hommasta. :D

Osoite on siis sitten jukka.laine@gmail.com johon kuvat lähetetään. Voit sitten pitää kunnon kuria, jos siltä tuntuu. Jos kuvien koko tms. ei ole kohdallaan niin joko raaka diskaaminen tai sitten huomautus siitä, että lähettää oikean kokoisena uudestaan... Ehkä suosin jälkimmäistä enemmän. ;>

Yksinkertaiset ja nopeat ohjeet (toivottavasti myös tarpeeksi selkeät) tässä nyt frostille, ei koske muita:

Jos mahdollista, niin pistä tiedostonimet tyyliin:

<Digitaali/Perinteinen>_<Hahmoparitus>_<tekijä>.jpg
esimerkki: D_SasuNaru_frostious.jpg)

Teen niistä sitten vaikka itse nettiin erikseen kuvat, jotka eivät paljasta tekijää. Tuo systeemi vain siksi, että olen sitä aiemminkin käyttänyt, ja osaan toimia sen kanssa varmaan parhaiten. ^^;


Ja vielä kilpailun aloitukseen liittyen... Haluan kysyä vielä tuosta aiheesta. Miten osallistuminen pitäisi rajoittaa, vai pitäisikö sitä ollenkaan, jos siis tehdään kaksi kategoriaa? Tarkoitan tällä sitä, että voiko yksi piirtäjä halutessaan tehdä molempiin kuvat tj.? Tuohon vain enää selvennys ja saadaan se alkuun, en uskalla sitä ennen pistää sääntöjäkään tuonne. :D
The curse rotted the woods of the Brown Elves and they became a race of darkness. Thereafter, Brown Elves were known as Dark Elves.
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Got it!
Ja vielä kilpailun aloitukseen liittyen... Haluan kysyä vielä tuosta aiheesta. Miten osallistuminen pitäisi rajoittaa, vai pitäisikö sitä ollenkaan, jos siis tehdään kaksi kategoriaa? Tarkoitan tällä sitä, että voiko yksi piirtäjä halutessaan tehdä molempiin kuvat tj.? Tuohon vain enää selvennys ja saadaan se alkuun, en uskalla sitä ennen pistää sääntöjäkään tuonne. :D
Minulle ainakin sopii, että molempiin kategorioihin voi osallistua. Mutta tarkoittaako se sitten, että jos joku osallistuu molempiin, niin hän ei saa äänestää ollenkaan? Kun aikaisemmin sääntö oli, että kilpailuun osallistunut saa äänestää vastakkaiseen kategoriaan.
ChaoS
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 392
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:26

Viesti Kirjoittaja ChaoS »

Siis... hm. Tarkoitin tuolla osallistumisella siis shounen-ai ja shoujo-ai kategorioihin osallistumista, anteeksi jos tulkitsin vähän huonosti. ^^;

Eli eikös se olisi käytänössä ihan hyvä, että yksi käyttäjä voi piirtää molempiin näihin luokkiin, ja äänestää silti vielä sitä vastakkaista kategoriaa samassa luokassa kilpailevien kanssa?

Jos vain piirtää toiseen luokkaan, niin kaikki muut 3 kategoriaa on äänestettävissä. Mielestäni yhteen luokkaan ei kuitenkaan saisi piirtää yksi käyttäjä sekä Digitalia että perinteistä. Joku tajuttoman lahjakas piirtäjä voisi viedä pointsit koko luokasta.

On taas sellainen olo että en osaa selittää mitään sanomaani. :D

Eniveis, tähän vielä vastauksen saatuani ja nähtyäni VIIMEISTÄÄN aloitan sen kilpailun. Ei enää yhtään viivyttelyä, menee sitten miten päin vain, mutta kilpailu alkaa. :P
The curse rotted the woods of the Brown Elves and they became a race of darkness. Thereafter, Brown Elves were known as Dark Elves.
ChaoS
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 392
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:26

Viesti Kirjoittaja ChaoS »

Bumps. ;/
The curse rotted the woods of the Brown Elves and they became a race of darkness. Thereafter, Brown Elves were known as Dark Elves.
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Ääk, anteeksi, minulta meni tuo ChaoSin edellinen posti ihan ohi, huomasin nyt vasta. D: Eli juu, minun puolestani tuo ainakin käy hyvin. :)
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Noh, unohdin ilmoittaa että koska minä olen vastuussa äänenlaskusta niin kirjoitapa sinne että äänestys hoituu lähettämällä sähköpostia osoitteeseen kiko-chan@luukku.com ja mieluiten otsikolla Naruto-kisa tai vastaavaa. ^^'

Kivaa että saadaan vihdoinkin käyntiin ja jostain syystä foorumi on minulla merkannut tuon aina luetuksi joten huomasin nämä "uudet" postit vasta nyt D:
Kuva
ChaoS
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 392
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:26

Viesti Kirjoittaja ChaoS »

Aloitin nyt sitten sen kilpailun viimeinkin. :P

Tässä nyt on vielä hyvin aikaa kuitenkin miettiä niitä äänestyssääntöjä, jos niitä edes enää pahemmin tarvitsee miettiä.
The curse rotted the woods of the Brown Elves and they became a race of darkness. Thereafter, Brown Elves were known as Dark Elves.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

<!--QuoteBegin-ChaoS+Feb 9 2005, 17:21--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (ChaoS @ Feb 9 2005, 17:21)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Aloitin nyt sitten sen kilpailun viimeinkin. :P

Tässä nyt on vielä hyvin aikaa kuitenkin miettiä niitä äänestyssääntöjä, jos niitä edes enää pahemmin tarvitsee miettiä. [/quote]
Eli kilpailu on nyt vihdoinkin pystyssä, vai?
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
ChaoS
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 392
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:26

Viesti Kirjoittaja ChaoS »

Siellähän se on, naruto.fi:n pääsivuille vaan tarkistamaan asia! ^.^
The curse rotted the woods of the Brown Elves and they became a race of darkness. Thereafter, Brown Elves were known as Dark Elves.
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

saas nähdä jaksanko osallistua.

pidän aiheesta mu onko mulla sit rahkeita osallistua.
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Avatar
Desert Master X
Genin
Genin
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 12:49
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Desert Master X »

Mä en varmaan aio osallistua kun Shonen/Shoujo-ai ei oo oikein mun tyylii.

Siis selvitän täs viel etten morkkaa nyt Shonen-ai ja Shojo-ai tyyli suuntaa mut en
myöskään yleensä piirrä parituksia joten se on aika sama juttu hetero näkökulmassakin.

Osallistun jos sattumalta tulee inspis muussa tapauksessa en varmaan :(
Kuva
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

Ihan täydellinen aihe! Osallistuisin jos uskaltaisin, ja jos pirun netti suostuisi yhteistyöhön niin että pääsisin omalla koneella säheltämään. Työkin on jo valmiina vaikken sitä edes kilpailua varten tehnyt. Pahuksen epäsuotuisat olosuhteet ;_;
Kuva
Avatar
Charuka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 278
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 20:17
Paikkakunta: Jockis

Viesti Kirjoittaja Charuka »

Niin senhän voi lähettää liitteenä sähköpostissa, ne~?
ja ja sitten siihen lisätään tämä käyttäjätunnus siihen viestiin?

Kunhan varmistan, että olen sitten oikeilla teillä... eikä tule söhlättyä..

kiiti Frostious, ja eikun lähettämään eka kuva jos toista ees tuleekaan toisista osapuolista :)
Don´t try to live so wise, don´t cry cause you´re so right, don´t dry with fakes of fears cause you will hate yourself in the end...
Vastaa Viestiin