Seuraavat piirustuskilpailut

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
ChaoS
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 392
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:26

Viesti Kirjoittaja ChaoS »

Haluaisin nyt tietää, ketkä kaikki olisivat valmiita järjestämään tulevia piirustuskilpailuja. Nämä ensimmäiset kilpailut ovat vielä olleet enemmän tai vähemmän säätämistä ja kokeilua, mutta haluaisin laajentaa järjestäjien määrää. Ensisijaisesti pyytäisin jotain moderaattoreita/admineita, jotka puurtavat sivujen parissa muutenkin aikansa, ottamaan kantaa tähän asiaan. SanHosee ja quitu ovat viime järjestelyissä auttaneetkin, mutta tietyt ongelmat astuivat tielle ja kilpailu viivästyi aika pahasti.

Esimerkkinä viime kerralla kilpailussa hommat meni aika pitkälti näin, järjestyksessä (suuret järjestämisongelmat poislukien):

- Minä kirjoitin kilpailusäännöt ja aikataulut, pistin kaikki systeemit nettiin ihmisten nähtäville.
- quitulle lähetettiin kaikki kilpailukuvat sähköpostitse. Hän keräsi kuvat talteen ja nimesi nämä uudestaan hommien selkeyttämiseksi.
- Kun osallistumisaika umpeutui, quitu lähetti kuvat minulle. Minä laitoin kuvat nettiin kaikkien nähtäväksi ja asetin äänestysehdot.
- Äänestäjät ottivat naruto.fi:ssä privaattiviestillä yhteyden SanHoseen ja äänestivät töitä.
- SanHosee kirjasi ylös äänestystulokset ja lähetti ne minulle.
- Minä väkersin kuvat nettiin ja lisäilin kaikki kommentit yms. viime hetken päivitykset.
- Kilpailu oli saatu päätökseen.

Noin se ainakin pääpiirteittäin meni. Ideointia koko kilpailun suhteen saa kehittää myös eteenpäin vapaasti. Lähinnä tässä vain haluaisin nyt seuraavia kilpailuja varten lisää järjestäjiä. Ensisijaisesti tässä suosin sitten modeja/admineita, jos he ovat halukkaita tekemään jotain tämän eteen. :P
The curse rotted the woods of the Brown Elves and they became a race of darkness. Thereafter, Brown Elves were known as Dark Elves.
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Minulla on pienen pieni ehdotus tämän kisan suhteen. Sain kuulla muutaman kommentin siitä miten jonkun työtä ei olla arvostettu vaikka se oli täysin Paintilla piirretty. :P Joten mitä jos seuraaviin kuviin lisättäisiin kuvatekstit, tai jonkin muunlaiset specsit että mitä kuvassa on jne.

Ja valitettavasti tämä admin ei osaa auttaa kisan kanssa... :/ Olen huono laskemaan ääniä... ja... no ohjelmoida en osaa piiruakaan. Ainoa tehtävä jossa pärjäisin olisi varmaankin.. ääntenlaskija...

Anteeksi... u__u Aikaakaan ei meinaa riittää.. Muuta kuin kisaan osallistumiselle x)

Oh well.. minut saa nakittaa ääntenlaskijan tehtävään jos haluaa..
Kuva
Avatar
Atesan
Oinin
Oinin
Viestit: 983
Liittynyt: Su Huhti 18, 2004 01:31
Paikkakunta: Oulu Finland

Viesti Kirjoittaja Atesan »

Minä voin ryhtyä joko ääntenlaskijaksi tai sitten kuvien lajittelijaksi, koska minulla on vähän liikaakin vapaata aikaa.

Itse kisasta sen verran, että kysyisin milloin kisa suurinpiirtein järjestettäisiin?
Joulua ennen, joulun jälkeen vai ensi vuoden puolella..?
LAZERATTACK PEWPEW!
Avatar
Freyr
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 1298
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 04:01

Viesti Kirjoittaja Freyr »

Minäkin olen valmis kuvien lajittelijaksi. Myös äänten lasku onnistuu tarvittaessa. ;)
Omana ehdotuksena olisi "vieraileva hahmo" topicin tyylinen kilpailu. Eli Narutoaiheinen kuva, jossa olisi yksi tai useampi Narutohahmo + oma suosikki hahmo jostain toisesta sarjasta/pelistä ja heidän reakointi/toiminta toisia kohtaan... (Menisikö liian vaikeaksi tai rajatuksi?)
Kuva
Avatar
Atesan
Oinin
Oinin
Viestit: 983
Liittynyt: Su Huhti 18, 2004 01:31
Paikkakunta: Oulu Finland

Viesti Kirjoittaja Atesan »

<!--QuoteBegin-Freyr+Dec 1 2004, 01:36 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Freyr @ Dec 1 2004, 01:36 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Minäkin olen valmis kuvien lajittelijaksi. Myös äänten lasku onnistuu tarvittaessa. ;)
Omana ehdotuksena olisi "vieraileva hahmo" topicin tyylinen kilpailu. Eli Narutoaiheinen kuva, jossa olisi yksi tai useampi Narutohahmo + oma suosikki hahmo jostain toisesta sarjasta/pelistä ja heidän reakointi/toiminta toisia kohtaan... (Menisikö liian vaikeaksi tai rajatuksi?) [/quote]
Tuo kuulostaa ihan hyvältä idealta. Lisää ideoita vaan :)
LAZERATTACK PEWPEW!
Majo-chan
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Touko 05, 2004 12:48
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Tämä saattaa mennä jo hieman samanlaiseksi kuin jokin aikaisempi kilpailu, mutta mitenkä olisi OOC-aiheinen kilpailu? [OOC= Out Of Character]

Eli toisinsanoen, Naruton jokin hahmo sellaisena, minä häntä ei missään nimessä voisi mangassa/animessa nähdä.
Esimerkiksi Sasuke palvelustyttöpuvussa, kuten eräässä pelissä. xD
Saattaisi kyllä aiheuttaa jonkinlaista sotaa jos ihmisten huumorintaju ei riitä tälläiseen, mutta, tämäkin on vain ehdotus.
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

*nykii ihmisiä hihasta* <span style='font-size:7pt;line-height:100%'>Ne, entäs se shounen/shoujo-ai kilpailu...? :3</span>

En ole mod enkä admin, mutta minä voisin myös avittaa jossakin, minulla kun on tätä luppoaikaa.
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

<!--QuoteBegin-frostious+Dec 1 2004, 04:04 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (frostious @ Dec 1 2004, 04:04 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> *nykii ihmisiä hihasta* <span style='font-size:7pt;line-height:100%'>Ne, entäs se shounen/shoujo-ai kilpailu...? :3</span>

En ole mod enkä admin, mutta minä voisin myös avittaa jossakin, minulla kun on tätä luppoaikaa. [/quote]
Minä oletin että tässä puhuttiin nimenomaan siitä kisasta :P

Kyllähän niitä aiheita saa ehdotella, koska kisoja tullaan järjestämään tulevaisuudessakin. Tuo Freyrin idea kuulostaa hauskalta nimittäin. ^_^

Tässähän meillä on jo kolmikko valmiina :D frosti, Freyr ja Atesan! :P Sitten pitäisi varmaan delegoida tehtäviä? (Miksi aloin heti organisoida tätä kuin ylin "supervaisori" vaikken ole mukana koko hommassa? xD Anteeksi... jatkakaa ^^')
Kuva
ChaoS
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 392
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:26

Viesti Kirjoittaja ChaoS »

*nykii ihmisiä hihasta* Ne, entäs se shounen/shoujo-ai kilpailu...? :3
Minä tämän aiheen jo lupasinkin, ja se kyllä pidetään lähitulevaisuudessa. ^^ Minulla kävi tässä mielessä vain nyt hieman ajankohtaisempi aihe sitä ennen, miten olisi jokin jouluaihe... Jouluhan tässä on käsillä ja haluaisin niin nähdä tonttulakki päässä olevan Itachin. :D

Kiva että noita vapaaehtoisia löytyy. Kuten sanoin, nakitan mieluiten hommat näille mode-bastardseille. Saavat vähän lisähommia tähänkin arkeen Naruto-boardin vetäjinä. ;)

Freyr voisi kyllä toimia kuvien vastaanottajana kerran hän sitä itse ehdottikin, kiko-chan sitten voisi tosiaan olla ääntenlaskija. Jos haluat siis. :lol: Toki saa ehdottaa jotain lisärooleja jos haluaa, frostious sitten vaikka saa keksiä aiheita. (sieltä iskee kyllä pöytään ensiksi se s-ai-kilpailu mutta sitä ennen varmaankin se joulu, jos siis kaikille edes sopii? :P )

Kuten ehdotettiin, niin kuvatekstit otetaan ensi kisaan mukaan sitten vaikkapi. Ne piti itseasiassa ottaa jo aikaisempaan mutta idea tuli mieleen liian myöhässä ja sitä ei voinut oikein järkevästi kesken kisaakaan muuttaa. Noh, ensi kerralla sitten. ^^;;
The curse rotted the woods of the Brown Elves and they became a race of darkness. Thereafter, Brown Elves were known as Dark Elves.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Minusta ei ole mitään apua järjestelyissä, mutta ideoita minulla kyllä olisi. Olisi mielenkiintoista tietää, millaisia kuvia tulisi, jos kilpailun aiheena olisi hahmojen demonimuodot. Siis samaan tapaan kuin Narutolla on Kyuubi, voisi muillekin keksiä omat demoniset yhdessäeläjät. Tai vaikka keksittyjä Cursed Sealeja/Cursed Seal -muodonmuutoksia sellaisille, joilla ei sellaisia oikeasti ole.
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

<!--QuoteBegin-Dragonmaster+Dec 6 2004, 05:25 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Dragonmaster @ Dec 6 2004, 05:25 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Olisi mielenkiintoista tietää, millaisia kuvia tulisi, jos kilpailun aiheena olisi hahmojen demonimuodot. Siis samaan tapaan kuin Narutolla on Kyuubi, voisi muillekin keksiä omat demoniset yhdessäeläjät. Tai vaikka keksittyjä Cursed Sealeja/Cursed Seal -muodonmuutoksia sellaisille, joilla ei sellaisia oikeasti ole. [/quote]
Kauhean hyviä ideoita sinulla, vautsi. :3
Jos saan jatkaa "aivomyrskyilyä" siitä mihin jäit, voitaisiin myös yrittää keksiä sopivia summoneja hahmoille, joilla sellaista ei vielä ole. Se saattaisi olla hieman liian helppoa toisilla hahmoilla, kuten Sasukella johon yleensä yhdistetään Orochimarun tavoin käärme ja Sakuralla johon yhdistetään Tsunaden tavoin etana, mutta kilpaillaanhan tässä muustakin kuin vain ideasta - myös siitä miten hyvin kuva on toteutettu. Jos joku haluaa mennä siitä mistä aita on matalin ja antaa Sasukelle käärmeen, niin se mielikuvituksen puute täytyy sitten korvata taidossa. ;)

Lisää ideoita: summon-eläimiä ihmismuodossa. Millä saa Kyuubin tai Gamabuntan muutettua ihmiseksi niin, että hahmo kuitenkin tuntuu ja näyttää itseltään?

Ja tässä vielä yksi idea mikä yhtäkkiä putkahti mieleeni ihan tyhjästä: Naruto-hahmoja aikuisina (tai lapsina, jos hahmo on sarjassa aikuinen). Kuulostaa yksinkertaiselta, mutta millä saa oman aikuis-Narutonsa eroamaan positiivisesti kaikista muista aikuis-Narutoista? Ja riittäähän sarjassa lapsia joita aikuistaa, ei tarvitse rajoittua pariin päähenkilöön - kuka haluaa yrittää piirtää Inarin aikuisena?
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Nuohan ovat mielettömän hyviä ideoita! ^__^

Piti silti kysymäni että minnekäs asti tätä ollaan nyt kehitetty? ;D Minut on siis nakitettu tehtävään? En ole saanut vielä mitään ilmoitusta jatkosta.. Entä te (frosti&Freyr)?
Kuva
Avatar
Freyr
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 1298
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 04:01

Viesti Kirjoittaja Freyr »

<!--QuoteBegin-kiko-chan+Dec 6 2004, 06:08 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (kiko-chan @ Dec 6 2004, 06:08 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Nuohan ovat mielettömän hyviä ideoita! ^__^

Piti silti kysymäni että minnekäs asti tätä ollaan nyt kehitetty? ;D Minut on siis nakitettu tehtävään? En ole saanut vielä mitään ilmoitusta jatkosta.. Entä te (frosti&Freyr)? [/quote]
Mitään ei ole kuulunut :(
Kaikki lienee kuitenkin aihetta vaille valmista?
Kuva
Avatar
SilverDragon
ANBU
ANBU
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 22:27

Viesti Kirjoittaja SilverDragon »

Minulla olisi pieni ehdotus/idea piirtämisen aiheeseen. Pitäisi piirtää jonkun kahden hahmon(siis tyttö ja poika :lol: ) lapsi, niin, että kuvasta paistaisi kauas, kenen kahden jälkeläinen olisi kyseessä. Saattaa kuulostaa oudolta, mutta olen nähnyt <a href='http://www.deviantart.com/view/8844965/' target='_blank'>tämän</a> kuvan ja se inspiroi minua paljon. Kuvastahan näkee, että kyseessähän on Sasuken ja Temarin tytär. ^__^

Mutta kannatan myös tuta demoni-juttua. Mutta kannattaisin sitä niin, ettei hahmo todellakaan olisi kokonaan demoni, vaan häneen on tullut demonin piirteitä. *pelannut liikaa Devil may cry 2:sta*
Avatar
Freyr
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 1298
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 04:01

Viesti Kirjoittaja Freyr »

<!--QuoteBegin-SilverDragon+Dec 6 2004, 06:32 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (SilverDragon @ Dec 6 2004, 06:32 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Minulla olisi pieni ehdotus/idea piirtämisen aiheeseen. Pitäisi piirtää jonkun kahden hahmon(siis tyttö ja poika :lol: ) lapsi, niin, että kuvasta paistaisi kauas, kenen kahden jälkeläinen olisi kyseessä. Saattaa kuulostaa oudolta, mutta olen nähnyt <a href='http://www.deviantart.com/view/8844965/' target='_blank'>tämän</a> kuvan ja se inspiroi minua paljon. Kuvastahan näkee, että kyseessähän on Sasuken ja Temarin tytär. ^__^

Mutta kannatan myös tuta demoni-juttua. Mutta kannattaisin sitä niin, ettei hahmo todellakaan olisi kokonaan demoni, vaan häneen on tullut demonin piirteitä. *pelannut liikaa Devil may cry 2:sta* [/quote]
Tuo kuva ja idea ovat molemmat aivan loistavia! Harmi vain, ettei minusta ole vastaavien piirtämiseen :3
Muttah, voihan sitä aina yrittää (vai saadaanko me pitäjät edes osallistua?)
Kuva
Vastaa Viestiin