Millä ohjelmalla teette ?

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Avatar
Q-dre
Genin
Genin
Viestit: 104
Liittynyt: Su Joulu 05, 2004 18:51
Paikkakunta: Jääkaappi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Q-dre »

JEP! Paint shop pro 7 jyrää :D, itsekkin sitä käytän. Tosin voi olla, että kohta vaihdan PSP9:n, mutta PSP7 on silti legenda. Photoshoppiin en koske pitkällä tikullakaan ^^
Kuva
Tämä mies rannan suuntaisesti, ui käsipohjaa iloisesti
Seppis
Genin
Genin
Viestit: 141
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 23:11

Viesti Kirjoittaja Seppis »

Käytyän itse Gimppiä (Gimp), siitä syystä, että mulla on Linux eikä tähän saa mitään Photarii tai Psp:tä.
Kuva
IceStorm

Viesti Kirjoittaja IceStorm »

Tulen tännen nyt kyselemään että paljonko se Photoshop maksaa ja mistä niitä saa?
Verkkokauppa.com:ssa on PhotoShop CS päässyt "viikkotarjous" listalle ja sen alennettu hinta näyttää olevan 807.90€
Jos ostaa sen suoraan adobelta (jenkeistä), niin sen saa yleensä halvemmalla kuin suomalaisilta jälleenmyyjiltä. Tämä siis olettaen, että saat jonkun ostamaan ja tuomaan sen tänne puolestasi (ellet sitten halua maksaa tulliveroja :P).

Vanhemman version saa varmaankin käytettynä paljon halvemmalla... ja *köh* nykyisen lainsäädännön mukaan voit myös ladata sen koneellesi ilmaiseksi niin kauan kun et jaa sitä eteenpäin...


anyway... itse käytän pääasiassa PS7:aa ja Painter 7:aa (kumpikin muuten täysin laillisesti hankittuja B))

edit
Painter 9 muuten irtoaa 400 taalalla suoraan corelin saitilta
niin... ja myös <a href='http://www.portalgraphics.net/en/index.asp' target='_blank'>Open Canvas</a> on ehdottomasti kokeilemisen arvoinen (hintaakin sillä on versiosta riippuen vaivaiset $50-70)... ja joku toinen saa sitten katsoa PSP:n hinnan :P
Vastaa Viestiin