Kuinka moni on tehnyt anime tai manga sarjakuvan??

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Mä en osaa piirtää, joten en iste ole tehnyt, mutta siskoni tekee niitä innoissaan ^^
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Hiroo
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 17:12

Viesti Kirjoittaja Hiroo »

Mä teen omaa mangaa... 21 sivuu jo melkein valmiina, sit ku saan ekat 100 sivuu valmiiks ni saatan pistää nettiin...

Teen aina sitä tahtii ku jaksan et siinä voi mennä pitkään... :D
Avatar
Yasas
Chuunin
Chuunin
Viestit: 235
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 14:51

Viesti Kirjoittaja Yasas »

Juu!! yritän tehdä parhaillaan mangaa, mut sitä on vain niin hankala tehdä, kun henkilötkin pitää tehdä ja suunnitella niiden vaatteet ja muutakin........
Kuva
kiitoksia Runte =)
Avatar
Gomi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 209
Liittynyt: To Joulu 16, 2004 16:00
Paikkakunta: Finrando - Tusby

Viesti Kirjoittaja Gomi »

Olen piirtänyt sarjakuvaa kannen verran -.-
Piti tehdä sarjakuva yhden kaverintapaisen ficistä, mutta en sitten jaksanutkaan ja joo-

Mutta ajattelin tehdä jonkilaisen manga-tyylisen sarjakuvan ysin lopputyöksi. Siihen kun tekisi vielä 'hianot' kannet joillain kivoilla kynillä niin... no. Jaa.
Ja tietenkin pitäisi keksiä vielä juoni [ja tässä asiassa olenkin sitten erittäin huono <_< ].
Duhh.
Hiroo
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 17:12

Viesti Kirjoittaja Hiroo »

<!--QuoteBegin-Manako-chan+Jun 23 2005, 19:23--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Manako-chan @ Jun 23 2005, 19:23)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Mutta ajattelin tehdä jonkilaisen manga-tyylisen sarjakuvan ysin lopputyöksi. Siihen kun tekisi vielä 'hianot' kannet joillain kivoilla kynillä niin... no. Jaa.
Ja tietenkin pitäisi keksiä vielä juoni [ja tässä asiassa olenkin sitten erittäin huono <_< ]. [/quote]
Mulla taas on se ongelma että keksin liikaa hyviä juoni ideoita... On aina monta rautaa tulessa kerralla... Ja sit löydän aina jostain niitä alkusivui niihin mitkä oon jo suunnilleen unohtanu...
Avatar
Gomi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 209
Liittynyt: To Joulu 16, 2004 16:00
Paikkakunta: Finrando - Tusby

Viesti Kirjoittaja Gomi »

<!--QuoteBegin-Hiroo+Jun 24 2005, 11:04--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Hiroo @ Jun 24 2005, 11:04)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Manako-chan+Jun 23 2005, 19:23--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Manako-chan @ Jun 23 2005, 19:23)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Mutta ajattelin tehdä jonkilaisen manga-tyylisen sarjakuvan ysin lopputyöksi. Siihen kun  tekisi vielä 'hianot' kannet joillain kivoilla kynillä niin... no. Jaa.
Ja tietenkin pitäisi keksiä vielä juoni [ja tässä asiassa olenkin sitten erittäin huono <_< ]. [/quote]
Mulla taas on se ongelma että keksin liikaa hyviä juoni ideoita... On aina monta rautaa tulessa kerralla... Ja sit löydän aina jostain niitä alkusivui niihin mitkä oon jo suunnilleen unohtanu...[/quote]
Itse asiassa kyllä mullekin harva se päivä joku ideanpoikanen tulee päähän, mutta en osaa laittaa sitä mitenkään järkevästi ja loogisesti paperille.
Pitää varmaan palkata joku sellanen tyyppi että kun sille latelee kaiken maailman ideoita niin se kirjoittaa ne puhtaaksi ;D
Duhh.
Avatar
Michiyo
Genin
Genin
Viestit: 146
Liittynyt: To Syys 30, 2004 12:55
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Michiyo »

En piirrä sarjakuvia.. tosin piirtäisin jos osaisin..
Ajattelin joskus tehdä animaation jossa piirustustyyli olisi sama, kuin mitä japanilaisissa animaatioissa/sarjakuvissa nykyään käytetään yleisesti. Mutta se pysähty siihen, että en osaa piirtää..


--
Hiroo
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 17:12

Viesti Kirjoittaja Hiroo »

Tuli mieleen kysästä et kauan teil menee keskimäärin yhteen sivuun aikaa? Siis silleen et se sivu on siinä kunnossa et sen vois vaikka julkasta?

Ittellä menee joku 2h per sivu, ehkä vähän enempi riippuen ruutujen määrästä, mut sanon ton about 2h.
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Vaikka mää en ookkaan mikään erityisen hyvä pirtään niin tykkään tehä joskus Naruto sarjakuvia.. mun isoveli on kokoajan sanomassa:"Noista sun piirrustuksistas pitäis ottaa kuvia ja pistää naruto.fi:n nettisivuille" ja aattelinki joskus laittaa et jo joku joskus haluaa nähä/lukee niitä niin sanoo vaan ja annan linkin..:lol:
Kuva
Hiroo
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 17:12

Viesti Kirjoittaja Hiroo »

<!--QuoteBegin-Emmy+Jun 25 2005, 16:37--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Emmy @ Jun 25 2005, 16:37)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ittelläni voi mennä vaikka koko päivä ;) Jos väritän sivun siinä menee hyyvin kauan... joskus voin jopa piirtää koko sivun uudestaan, jossen ole tyytyväinen. Vähimmiltään miillä voi mennä vain 2h... se on ennätys xP [/quote]
Harmi ku mul ei oikeen oo millä värittää, ni kaikki on mustavalkosii... <_<
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Olen aloitamassa piirtämään manga sarjakuvan.Se kertoo hieman Naruton mukaisesta sarjakuvasta ja Fruits basketista.Yritän tehä ensinmäiseksi kannen.
Kuva
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Juuri keksin uuden sarjiksen ,joka kertoo otakuiden epätoivoisesta elämästä. Sen nimeksi pitää keksiä jokin todella kiehtova ,mutta mikä? Mielessä kävi jo sellainen nimi kuin "I see otaku people" no se se varmaan on.
Vastaa Viestiin