Kuinka usein teette Fanarttia/piirrätte?

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Vastaa Viestiin

Kuinka usein teette Fanarttia/piirrätte?

Päivittäin
27
23%
Melkein joka päivä
47
40%
Kerran viikossa
18
15%
Parin viikon välein
7
6%
Harvoin
10
8%
En tee fanarttia laisinkaan
9
8%
 
Ääniä yhteensä: 118

Avatar
Hi Enzeru
Chuunin
Chuunin
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Kesä 27, 2006 18:47
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Hi Enzeru »

Piirtäisin tottakai joka päivä jos vain aikani riitäisi... Piirrän silti lähes joka päivä.. Fan arttia tulee piirrettyä aika harvoin.. Kun en oikkee osaa piirtää fanarttii ilman mallia ja en tunne piirtäneeni kuvaa itse jos piirrän sen mallista.. -_-'
Kiinnostaako lähestulkoon sanavapaa foorumi, jossa voit keskustella kaikesta mahdollisesta taivaan ja maan välillä, ja jopa niiden takaa ? Kahvitahra
Avatar
Retsku-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Marras 10, 2006 09:47
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Retsku-san »

Vastain lähes joka päivä.
Kouluvihkoni ovat täynnä rustailujani. Maantiedon ja historian vihko taitaakin olla täynnä Narutoja ja sun muita. Yritin myös piirtää kaiken maailman Lee silmiä kaikille hepuille, ja siitä ei tykätä. :twisted: Ime kyllä sain historian vihkotyöskentelystä plussan vaikka vihkoa peittää lukuisa Naruton piirto yritysket. Ehkä miedän hissan ope tykkää Narutosta :D
Kuva
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Oikeastaan mun pitäisi alkaa piirtelemään enemmän, koska minulla on selvästikin piileviä kykyjä. Mutta eipä tästä koneelta ikinä minnekään jouda.. Piirsin joku vuosi sitten Nejin mallista ja ihan hyvä siitä tuli. Photoshopilla tulee värkkäiltyä joka viikko jotain.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

Yleensä päivittäin tulee piireltyä,onhan piirtäminen harrastukseni.Koulussa piirtelen aina tehtäväkirjojen sivuille.Yhden kerran musiikinopettaja alkoi minulle huutaa kun olin piirtänyt musiikinvihkoni täyteen kuvia.Yritän nykyään vähän hillitä piirtämistä koulussa.Harvoin kyllä kotona piirtelen,mutta kun tulee inspis,niin silloin kynä sauhuaa hulluna.
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
Avatar
Serial
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 12:48
Paikkakunta: Hueco Mundo

Viesti Kirjoittaja Serial »

Joka perjantai kuviksen tunnilla tulee piirreltyä pari fanarttia.
Kuva

Kiitokset sigistä nixulle :)
Avatar
salakuljettaja
Rookie
Rookie
Viestit: 89
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 19:01
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuinka usein teette Fanarttia/piirrätte?

Viesti Kirjoittaja salakuljettaja »

Jep, pakkohan se on myöntää, että joka päivä. Kyllähän multa löytyy omiakin hahmoja joita mä voisin tuherrella, mutta ne ei vaan ole niin kivoja piirtää. Plus sitten, että mä innostun hirveen helposti kaikesta ja kaikkein helpointa saada ne pois päästä on piirtää ne pois :3
Avatar
GRRINGO
Genin
Genin
Viestit: 113
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 18:53

Re: Kuinka usein teette Fanarttia/piirrätte?

Viesti Kirjoittaja GRRINGO »

Fanarttia voisin sanoa että en piirrä koskaan. Mutta muuten piirrän aika harvoin joskus voi olla viikko jolloin piirrän joka päivä joskus taas viikko jolloin piirtäminen ei suju ollenkaan. Se riippuu hyvin paljon siitä mitä olen tekemässä tai millä tuulella olen. Ja minkälaisia ideoita milloinkin päähän tulee. Viime aikoina piirtäminen on taas lisääntynyt vaikka ei kovinkaan paljon.
Avatar
qecco
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: To Kesä 29, 2006 13:22

Re: Kuinka usein teette Fanarttia/piirrätte?

Viesti Kirjoittaja qecco »

joskus ja jouluna
---------------------------------------------------------------------D¤B------------------------------------------------------------------------
Avatar
Naino
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: To Marras 23, 2006 19:16

Re: Kuinka usein teette Fanarttia/piirrätte?

Viesti Kirjoittaja Naino »

YRITÄN piirtää joka päivä. Ei kyllä aina onnistu joten joka toiseksi se varmaan menee. Olen edelleen siinä vaiheessa jossa kuvat eivät tule ihan tuskattomasti. :( Tahtoo, tahtoo oppia soittamaan molemmilla käsillä. Silloin helpotti pianossa. Täytyy saada joku 'niks' sieltä aivoista että kädet ja mieli vapautuisivat. Sattuu sattuu sattuu kun ei vielä pysty.

Fanarttia piirrän paljon! :3 Rakkaita asioita on aina hyvin mieluista piirtää, perheenjäseniä ja ystäviä piirtäisin kanssa varmaan yhtä paljon kuin fanarttia jos vain osaisin saada niitä paperille luonteineen päivineen enkä vain kehnoina varjoina. Tarvitsee enemmän valokuvia. Paljon hymyileviä ihmisiä on hannnnnkala piirtää.
“But however will you find me?”

“Good relations in one life usually translate into blood relations in the next.”

“So this applies to this life and forever after?”

“Yes, forever after.”
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Kuinka usein teette Fanarttia/piirrätte?

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Mä en piirrä fanartia juuri koskaan, ehkä olen pari piirrustusta väkertänyt.. ei näillä lahjoilla, ei.
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Re: Kuinka usein teette Fanarttia/piirrätte?

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

JOKA PIRUN PÄIVÄ!
1-3 kuvaa joka päivä, harjoittelen.
Mutta on sitten erikoispäiviä kuten juuri oli juhannus etten hirveästi päässyt piirtelemään, mutta mietin välillä mitä piirtäisin kun pääsen taas kotiin.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuinka usein teette Fanarttia/piirrätte?

Viesti Kirjoittaja Nixu »

^ Itse en ole päässyt ihan tuohon tahtiin vielä, mutta pyrin/yritän/koitan tehdä edes yhden sketsin päivässä ihan perinteisin keinoin tai koneella.
Sellanen 15 minuttiakin päivässä on jo ihan kohtalaisesti, kyllä siinä pikku hiljaa oppii ^^
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka usein teette Fanarttia/piirrätte?

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Piirtelen lähes joka päivä, perinteisin keinoin tai sitten koneella. Yleensä otan jostain mallia sillä en ole vielä tarpeeksi hyvä piirtämään fanarttia ilman mallia ^^. Fanarttia piirrän yleensä peleistä, narutosta tai muista anime/manga sarjoista. En piirrä mitää muuta kuin fanarttia kun ei jaksa omia hahmoja keksiä :D
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
AkaShin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 12:37
Paikkakunta: Pori

Re: Kuinka usein teette Fanarttia/piirrätte?

Viesti Kirjoittaja AkaShin »

Melkein joka päivä sanoisin. Suurin osa kuvistanikin koostuu fanartista, tykkään vain piirtää sitä enemmän kuin keksiä omia hahmoja, varsinkin kavereiden hahmoja on hupaisaa piirtää. Omia versioita.
Sanoisin että 3/5 osaa kuvistani on fanarttia ja/ kavereiden hahmoja.
Kuva
Avatar
Kiyoshi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 213
Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 00:02

Re: Kuinka usein teette Fanarttia/piirrätte?

Viesti Kirjoittaja Kiyoshi-san »

Itsekin piirtelen ainakin joka toinen päivä. En piirrä fanarttia, koska en itse tunne kiinnostusta sellaiseen. Enkä myös piirrä näitä mangasarjakuvia tai -hahmoja. Useimmiten luonnostelen ympäristöjä ja hahmojani erääseen scifi-sarjakuva-ikuisuusprojektiini. Ja myös joskus Film Noir-sarjakuvia tulee räpellettyä.

Tällä hetkellä on menossa jonkinlainen robottien/mechojenpiirtämisbuumi, piirrän aina joitain metal gear-kopioita, joita haluaisin sarjakuvaan.
Vastaa Viestiin