Kuinka usein teette Fanarttia/piirrätte?

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Vastaa Viestiin

Kuinka usein teette Fanarttia/piirrätte?

Päivittäin
27
23%
Melkein joka päivä
47
40%
Kerran viikossa
18
15%
Parin viikon välein
7
6%
Harvoin
10
8%
En tee fanarttia laisinkaan
9
8%
 
Ääniä yhteensä: 118

Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

piirrän kun haluan ja on inspiraatiota
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Melkeenpä joka päivä edes jotain, olkoonkin se sitten döökkarin sivu tai pikasuttaus sokerihumalaisesta Sarutobista (ehkei ny ihan... ^^;;), kaikkeen maholliseen. Kirjekuoriin, lyriikkapapereihin, vanhoihin läksymonisteisiin, tärkeisiin lukiolappuihin ^^;; Se on rentouttavaa, ne? :)
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Hmm... mitenkähän se on. Lyikkärillä piirtelen harvoin, ehkä pari kolme kertaa vuodessa (pitäisi useammin), mutta PC:llä askartelen kyllä nykyään vähän jos minkänäköistä juttua (kuten noita siggejä), jotka taas ovat kyllä tavallaan fanarttia.... mutta eivät kyllä sitä perinteistä "minä-piirrän-nyt-manga/anime-hahmoja" -fanarttia. Mullahan on tässä dilemma!

Noh, vastaan melkein että päivittäin. Päivittäin tulee yleensä edes jotain fanarttia tehtyä, jos tuo em. lasketaan sellaiseksi.

--

lisäsin muuten pollin tuonne alkuun, äänestäkääpäs. Ja toivottavasti et komori suutu kun viestiäsi noin menin peukaloimaan. *iivil-hymiö*
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

tunnustan..piirrän joka päivä fanarttia. Inuyashasta, Narutosta ja Gravitationista eniten :3

alan laittaa huomenna tänne kun kotona käyn :3

EDIT: ja jotenkin aina hirveän myöhään syntyy ne jumalattoman hianot kuvat xD
Viimeksi muokannut Aya-san, Ti Heinä 12, 2005 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Oon tässä vähä aika sit alottanu piirteleen.. :P Joka/jokatoinen ilta nykyään.. ^^
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

siinä parin viikon välein. mulla ei vaan riitä aika piirtelemiseen kun oon jumittuneena tietokoneen ääreen. ja vaatiihan se myös motivaatiota :wink:

Olis kiva myös laittaa nettiin, mutta ei ole skanneria ja digikameralla otetut on suttusia. Kaverilla on tietty skanneri... mutta siinä menee yleensä vähän aikaa ennen ku se lähettää mulle ne kuvat. -.-
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
yomii
Genin
Genin
Viestit: 116
Liittynyt: Ti Tammi 04, 2005 16:47
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja yomii »

Ainakun olen koneella niin OpenCanvas on auki ^o^ Suttuja syntyy enemmän kuin laki sallii mutta vain murto-osasta jaksan oikeasti vääntää jotain näyttämisen arvoista.
Kuva
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Melkein joka päivä. Sillä musteella on hauska leikkiä. Eka piirrän jonku kuvan lyikkärillä, sitte päälle laitan musteista vettä ja sitte rajat tussilla. Tai jotain. Se on nastaa :) Ja mun pöytä näyttää just siltä.
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Piirrän melkeen joka päivä (tai yö). Jos inspis tulee, niin pakko tarttua kynään. Vaikka mulla oli oikeassa ranteessa jännetuppitulehdus, niin pakko oli yhtenä kauniina päivänä piirtää kolme piirrosta. Harmi kun en saa nettiin piirroksiani muulla kuin kännykän kameralla (ja sillä otetut kuvat vaatii hirveästi tietokoneella muokkaamista, jotta siitä saiskin jotain selvää). Kaverini kun ei ikinä muista skannata :P
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Kuutamosusi JekkuDragon kirjoitti:Piirrän melkeen joka päivä (tai yö). Jos inspis tulee, niin pakko tarttua kynään. Vaikka mulla oli oikeassa ranteessa jännetuppitulehdus, niin pakko oli yhtenä kauniina päivänä piirtää kolme piirrosta.
Oi sielunsisar! Mäki piirrän yleensä yöllä kun en saa unta ja vielä kynttilänvalossa! Jopa helteellä, arvaa kylvenkö hiessä?
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Hiroo
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 17:12

Viesti Kirjoittaja Hiroo »

Moonlight Slave kirjoitti:
Kuutamosusi JekkuDragon kirjoitti:Piirrän melkeen joka päivä (tai yö). Jos inspis tulee, niin pakko tarttua kynään. Vaikka mulla oli oikeassa ranteessa jännetuppitulehdus, niin pakko oli yhtenä kauniina päivänä piirtää kolme piirrosta.
Oi sielunsisar! Mäki piirrän yleensä yöllä kun en saa unta ja vielä kynttilänvalossa! Jopa helteellä, arvaa kylvenkö hiessä?
Mäkin piirrän suurimmalti osin yöllä, muut aina valittaa ku oon sellanen että valvon ku huvittaa ja nukun ku väsyttää, ei mul oikeen oo mitään unirytmii, mut joo siis vois sanoo paremmin et piirrän melkein joka yö.
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Jokapäivä. Rakastan piirtämistä :)

"Elän piirtääkseni ja piirrän elääkseeni"
-Sonja-
Kuva
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Sanoisin että kerran viikossa, piirrän joka päivä ainakin yhden piirrustuksen, useimmiten "fan-arttia" uskoisin.
Salomaa

Viesti Kirjoittaja Salomaa »

Jos vain osaisisin, tekisin tosi usein :>
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Mulle tuli älytön innostus ja piirrän tällä hetkellä joka päivä. En kyllä paljon fanartteja, ehkä joskus muutaman Rock Leen, mutta piirtelen omiani.
Kuva
Vastaa Viestiin