Kuinka usein teette Fanarttia/piirrätte?

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Vastaa Viestiin

Kuinka usein teette Fanarttia/piirrätte?

Päivittäin
27
23%
Melkein joka päivä
47
40%
Kerran viikossa
18
15%
Parin viikon välein
7
6%
Harvoin
10
8%
En tee fanarttia laisinkaan
9
8%
 
Ääniä yhteensä: 118

Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

aika harvoin oikeastaan piirrän, siis kunnolla piirrän enkä vaan piirustele :D se on mullakin inspiraatiosta kiinni, joskus ei synny millään mitään. yö ja kaikki epämieluiset tunnit koulussa ovat mulla parhaita hetkiä piirtää.
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
Angeli
Genin
Genin
Viestit: 195
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 16:34

Viesti Kirjoittaja Angeli »

Um....joskus joka päivä, välillä ehkä vain kerran viikossa >_<. Se vaihtelee. Riippuu vähän siitä tuleeko inspiraatiota, koska väkisin on vaikea piirtää yhtään mitään...

Minulla nytkin odottaa 17 kuvaa scannausta koneelle, mutta scanneri on rikki, joten joutuu odottamaan....taas.
Kuva
Kiitos signusta ja avasta Runte.
Hiroo
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 17:12

Viesti Kirjoittaja Hiroo »

Mä piirrän joka päivä... Mul on joku pari sataa sivuu luonnoksii ja valmiit töitä... Ja kahlaan puoli valmiissa töissä... Paperii kuluu, mut so what mul on luottokortti jolla saan aina lisää.

Se on hyvää ajanvietettä
Hiroo
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 17:12

Viesti Kirjoittaja Hiroo »

<!--QuoteBegin-Muftikka+Jun 17 2005, 14:15--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Muftikka @ Jun 17 2005, 14:15)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Piirrän yleensä n. joka toinen päivä, mutta sekin riippuu inspiraatiosta. Olin itseasiassa koko kasiluokan ajan piirtämättä vapaa-ajallani. Nytemmin ihmettelen, kuinka pystyin. Silloin oli vissiin suurempi tarve käydä lenkillä tiirailemassa poikia tai jotain muuta yhtä hassua. 9___9
Piirrän myös todella hitaasti. Ja koska olen ylihyper, en osaa enää viihtyä työpöydän ääressä viittä tuntia putkeen, kuin joskus nelisen vuotta sitten.

Nyt tulee vähän offia, mutta on pakko sanoa. Mielestäni piirtämään ei opi. Se tulee joko lahjana tai sitten ei. Tietenkin eri tekniikoita kehitetään opettelemalla, mutta varsinaista piirtämistaitoa ei paljon voi parantaa. [/quote]
Toi on oikeesti ihan tutkimalla todistettu: "Piirtämis tyylejä voi opetella, mutta piirtämään ei voi oppia. Se osaako piirtää johtuu ihmisen perimästä, niin kuin sekin onko ihminen vasen vai oikea kätinen..."

Toi oli joskus jossain tiede lehdes...

Mutta jos osaa piirtää ni se on kyl totta et eri tyylei voi oppii.
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

<!--QuoteBegin-Hiroo+Jun 17 2005, 17:27--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Hiroo @ Jun 17 2005, 17:27)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Muftikka+Jun 17 2005, 14:15--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Muftikka @ Jun 17 2005, 14:15)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Nyt tulee vähän offia, mutta on pakko sanoa. Mielestäni piirtämään ei opi. Se tulee joko lahjana tai sitten ei. Tietenkin eri tekniikoita kehitetään opettelemalla, mutta varsinaista piirtämistaitoa ei paljon voi parantaa. [/quote]
Toi on oikeesti ihan tutkimalla todistettu: "Piirtämis tyylejä voi opetella, mutta piirtämään ei voi oppia. Se osaako piirtää johtuu ihmisen perimästä, niin kuin sekin onko ihminen vasen vai oikea kätinen..." [/quote]
Itse henkkohtaisesti olen eri mieltä. Uskon, että ihminen joka on supposedly "huono" piirtäjä pystyy tulemaan paremmaksi harjoittelulla ja kritiikillä - ehkä se kestää kauemmin ja vaatii enemmän vaivaa kuin ihmisellä joka "osaa luonnostaan" piirtää, mutta en oikeasti usko, että se niin paljon geeneistä/perimästä riippuu, että ns. huonoilla geeneillä syntynyt ei ikinä voisi oppia piirtämään hyvin.
Ehkä joillain on sellainen perimä, että piirtämisoppi tarttuu helpommin kuin toisille, mutta väittäisin että se on sama asia kuin eri kielten kanssa - joillain on parempi kielipää kuin toisilla, mutta se ei tarkoita että huonomman kielipään omaajat eivät ikinä voi oppia mitään kieltä.

Mutta se on vain minun mielipiteeni, ei siinä välttämättä ole mitään perää. Minusta se on vain todella paskamainen ajatus, että joku ei muka ikinä oppisi piirtämään "hyvin" vain sen takia, että geenit sattuvat olemaan jonkinlaiset, vaikka harjoittelisi kuinka - "Joo, sori, sun kannattaa lopettaa harjoittelu, sussa ei ole yhtä ainutta taiteellista geeniä, sä et koskaan opi piirtämään."
Hiroo
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 17:12

Viesti Kirjoittaja Hiroo »

<!--QuoteBegin-Muftikka+Jun 19 2005, 15:11--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Muftikka @ Jun 19 2005, 15:11)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->
Itse henkkohtaisesti olen eri mieltä. Uskon, että ihminen joka on supposedly "huono" piirtäjä pystyy tulemaan paremmaksi harjoittelulla ja kritiikillä - ehkä se kestää kauemmin ja vaatii enemmän vaivaa kuin ihmisellä joka "osaa luonnostaan" piirtää, mutta en oikeasti usko, että se niin paljon geeneistä/perimästä riippuu, että ns. huonoilla geeneillä syntynyt ei ikinä voisi oppia piirtämään hyvin.
Ehkä joillain on sellainen perimä, että piirtämisoppi tarttuu helpommin kuin toisille, mutta väittäisin että se on sama asia kuin eri kielten kanssa - joillain on parempi kielipää kuin toisilla, mutta se ei tarkoita että huonomman kielipään omaajat eivät ikinä voi oppia mitään kieltä.

Mutta se on vain minun mielipiteeni, ei siinä välttämättä ole mitään perää. Minusta se on vain todella paskamainen ajatus, että joku ei muka ikinä oppisi piirtämään "hyvin" vain sen takia, että geenit sattuvat olemaan jonkinlaiset, vaikka harjoittelisi kuinka - "Joo, sori, sun kannattaa lopettaa harjoittelu, sussa ei ole yhtä ainutta taiteellista geeniä, sä et koskaan opi piirtämään."
Niin, siis olen tavallaan tätä mieltä, mutta ei ns. "lahjattomasta" tule koskaan niin hyvää, kuin siitä, kenelle ne "lahjat" on suotu. Kielissäkin pätee aivan sama juttu. Kaverini on älyttömän lahjakas kaikissa kielissä ja tiedän, ettei minusta tule koskaan hänen veroistaan, vaikka kuinka harjoittelisin. [/quote]
Mul on kuvis ja enkku mun parhaat aineet... Mut oon surkee matemaattisissa aineissa, ne kaiken maailman kaavat ei jää millään päähän...

Ehkä se on niin et se osaako ei riipu perimästä... Vaan se että mitä voi oppii ja miten nopeesti...
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

<!--QuoteBegin-Muftikka+Jun 19 2005, 15:11--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Muftikka @ Jun 19 2005, 15:11)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Niin, siis olen tavallaan tätä mieltä, mutta ei ns. "lahjattomasta" tule koskaan niin hyvää, kuin siitä, kenelle ne "lahjat" on suotu. Kielissäkin pätee aivan sama juttu. Kaverini on älyttömän lahjakas kaikissa kielissä ja tiedän, ettei minusta tule koskaan hänen veroistaan, vaikka kuinka harjoittelisin. [/quote]
Ja sekös on hyvä syy lopettaa yrittäminen.
En halua olla Gai ja sanoa että "Kovalla työllä pääset mihin tahansa", mutta ehkä kuitenkin jotakin sinne päin. Harjoittelu ja varsinkin omista virheistään oppiminen vie oikeasti eteenpäin -- mitäpä niillä "lahjoilla" tekee, jos ei niitä osaa tai halua käyttää hyväkseen? Henkilökohtaiset kiinnostukset ja paneutuminen on tärkeämpää kuin se mitä lilluu perimässäsi, ovathan ulkoiset tekijät vähintään yhtä suuri tekijä kuin geenit.

Ja sitäpaitsi, mitä hiton hauskaa piirtämisessä olisi, jos pitäisi päivystää koko ajan mitä muut osaavat? Metsätkin olisivat pirun hiljaisia, jos vain kauneimman kuuloiset linnut laulaisivat.
Kuva
Avatar
~Gaara~
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2005 15:27
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja ~Gaara~ »

mm... mie piirrän joka päivä..ja useasti tietokoneella...
hmm... käsinkin piirrän joka päivä, vaikka piirränki surkeemmin ku simpanssi :D

Piirtäminen on elämäntapa :)
Kuva
Arigato gozaimasu avatar kuvasta, ja signature kuvasta valvoja89..! :)
I exist kill everyone other than me....
Avatar
Yasas
Chuunin
Chuunin
Viestit: 235
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 14:51

Viesti Kirjoittaja Yasas »

Piirrän silloin, kun tekee mieli :D
eli en piirrä hirveesti, mut silloin tällöin.
Kuva
kiitoksia Runte =)
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

<span style='color:pink'>Mää yksinkertasesti RAKASTAN piirtämistä.. mä piirrän päivittäin.. en oo pistäny kyl koskaan kuvii nettiin.. en oo mikään mestaritaiteilija.. enkä usko et ketään kiinnoistaiskaa nähä mun piirustuksiani.. muuun isoveli aina pälpättää et:"Pistetään niitä sun kuvias nettiin" en tajuu miks.. kai mää joskus voisin jotain tänne pistää.. vaikka ne ei oo mitään kehumisen arvoisia..</span>
Kuva
Hiroo
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 17:12

Viesti Kirjoittaja Hiroo »

Ohoh.... Piirsin eilen yhtä kuvaa 20:00-04:40... Ja menin nukkuu sit siinä viis aamulla... Ei oikein huomannu ajan kuluu... :huh:

No siitä kyl tuli ihan törkeen makee... Harmi ku ei oo millä oisin voinu värittää sen, ni tuli sit mustavalkonen...
Avatar
Moonlight__91
Genin
Genin
Viestit: 114
Liittynyt: To Kesä 16, 2005 14:08
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Moonlight__91 »

Mie yritän piirtää joka päivä mutta useimmiten kaikkien kuvien kohtalo on mennä roskiin :P Parhaat kuvat syntyy yöllä ja aamuyöllä. Inspiraatio ei oikein iske muulloin. Olen kyllä surkea piirtämään mutta pitänee kai sitten vain harjoitella lisää.

Jaah, taidankin tästä lähteä heti piirustamaan jotain... :D
Kuva
Avatar
Scepter
Chuunin
Chuunin
Viestit: 258
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 15:29

Viesti Kirjoittaja Scepter »

Hmm...ennen piirsin joka päivä. Nykyään lomalla ollessa n. joka toinen tai kolmas päivä vain. Tosin jos mennään viikonlopuksi mökille, niin siellä piirrän KOKOajan! Ihan tosi...n. 10 tuntia päivässä riippuen monelta herään/menne nukkumaan.:S muutne siellä on tylsää.^^
Kuva
Y.S.A.K. || The BDSM Tentacle Lair || Akatsuki FC
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

itse yritän ja yritän,mutta ei tule. :( Paitsi ilalla.... :D
Kuva
Vastaa Viestiin