Huomio, tämä foorumi tullaan lopettamaan, henkinen jatkaja tälle foorumille löytyy osoitteesta http://animu.fi/forum/

Kuinka usein teette Fanarttia/piirrätte?

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.

Kuinka usein teette Fanarttia/piirrätte?

Päivittäin
27
23%
Melkein joka päivä
47
40%
Kerran viikossa
18
15%
Parin viikon välein
7
6%
Harvoin
10
8%
En tee fanarttia laisinkaan
9
8%

Ääniä yhteensä : 118

ViestiKirjoittaja Gama-Kaeru » Ma Heinä 24, 2006 19:47

Minä piirrän kaikkialla, kaiken aikaa, kaikkien kanssa, nyt... Ja aina.

Fanarttia raapustelen milloin mihinkin, harvoin jaksan keskittyä niihin, sillä niitä teen vain huvikseni. Deviantartissa on galleriani, jossa esittelen näitä fanart-rutikoita... Sinne on omia hahmojani ole laittanut, enkä laita, sillä unelmani on aivan oikeasti piirtää sarjakuva, ja sen tehdäkseni en todellakaan aio levitellä hahmojani yms. ympäri nettiä kolmea vuotta aiemmin kuin edes alan piirtää itse sarjakuvaani. Joten siis fanartini on useasti laadultaan kehnompaa kuin se mitä minulla on kotona mutta jota en voi näyttää muille kun reality-tutuilleni.... (kuten nekotsumelle) Turhauttavaa? Kyllä, joten nyt kaikki saavat luulla että olen ihan rupu kun näkevät vain huonot työni + joitain random onnistuneita joita saa etsiä galleriasta kissojen ja koirien kanssa...

Unh, ei siitä sen enempää.... Ja omia hahmojani piirrän melko paljon, etenkin kun yritän opetella nopeutta ja ruutujakoja ja puhekuplien asettelua... Olen melkolailla perfektionisti mitä noihin tulee, joten opettelen ja opettelen enkä koskaan koe olevani tarpeeksi hyvä toteuttaakseni ideaani.

Olenkin siksi päättänyt että kolmen vuoden kuluttua aloitan piirtämään sarjakuvaani, joten olisi vain parasta olla tarpeeksi hyvä silloin. Onneksi olen kehittyny ihan älyttömästi jo vuodessa, joten ehkä minulla on toivoa jos harjoittelen kovasti.

Huh huh, that sure was an angsty rant!
"Hyvin suuniteltu matka on jo puoliksi pilalla."

MATKALLA KAUHAJOELLE COSPLAY-VIIKOLLE!!!
Gama-Kaeru
Genin
Genin

ViestiKirjoittaja Nike » Ma Syys 04, 2006 16:39

Melkein joka päivä. Kyllähän sitä tulee hiukan enemmän ja vähemmän kaikkea rustailtua, mutta se tuppaa hölläämään aivojen toimintaa lähemmäs nollaa, joten yritän pitää välillä taukoja. ("Ai miten niin on epätervettä piirtää yhtä silmää kaksi tuntia ja sitten heittää koko paperi roskiin koska ei jaksa piirtää toista yhtä hyvin?")
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader

ViestiKirjoittaja zikko » Ke Syys 13, 2006 15:09

noh ei ihan joka päivä , mutta koulussa tulee aina vihkoon piirrettyä jtn. suttuja
zikko

ViestiKirjoittaja Hi Enzeru » La Helmi 10, 2007 21:34

Piirtäisin tottakai joka päivä jos vain aikani riitäisi... Piirrän silti lähes joka päivä.. Fan arttia tulee piirrettyä aika harvoin.. Kun en oikkee osaa piirtää fanarttii ilman mallia ja en tunne piirtäneeni kuvaa itse jos piirrän sen mallista.. -_-'
Kiinnostaako lähestulkoon sanavapaa foorumi, jossa voit keskustella kaikesta mahdollisesta taivaan ja maan välillä, ja jopa niiden takaa ? Kahvitahra
Hi Enzeru
Chuunin
Chuunin

ViestiKirjoittaja Retsku-san » La Maalis 17, 2007 00:12

Vastain lähes joka päivä.
Kouluvihkoni ovat täynnä rustailujani. Maantiedon ja historian vihko taitaakin olla täynnä Narutoja ja sun muita. Yritin myös piirtää kaiken maailman Lee silmiä kaikille hepuille, ja siitä ei tykätä. :twisted: Ime kyllä sain historian vihkotyöskentelystä plussan vaikka vihkoa peittää lukuisa Naruton piirto yritysket. Ehkä miedän hissan ope tykkää Narutosta :D
Kuva
Kuva
Retsku-san
Chuunin
Chuunin

ViestiKirjoittaja LoneWolf » La Maalis 17, 2007 00:54

Oikeastaan mun pitäisi alkaa piirtelemään enemmän, koska minulla on selvästikin piileviä kykyjä. Mutta eipä tästä koneelta ikinä minnekään jouda.. Piirsin joku vuosi sitten Nejin mallista ja ihan hyvä siitä tuli. Photoshopilla tulee värkkäiltyä joka viikko jotain.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin

ViestiKirjoittaja Ringo-chan » La Maalis 17, 2007 11:01

Yleensä päivittäin tulee piireltyä,onhan piirtäminen harrastukseni.Koulussa piirtelen aina tehtäväkirjojen sivuille.Yhden kerran musiikinopettaja alkoi minulle huutaa kun olin piirtänyt musiikinvihkoni täyteen kuvia.Yritän nykyään vähän hillitä piirtämistä koulussa.Harvoin kyllä kotona piirtelen,mutta kun tulee inspis,niin silloin kynä sauhuaa hulluna.
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher

ViestiKirjoittaja Serial » La Maalis 17, 2007 11:28

Joka perjantai kuviksen tunnilla tulee piirreltyä pari fanarttia.
Kuva

Kiitokset sigistä nixulle :)
Serial
Chuunin
Chuunin

Re: Kuinka usein teette Fanarttia/piirrätte?

ViestiKirjoittaja salakuljettaja » Su Kesä 24, 2007 12:20

Jep, pakkohan se on myöntää, että joka päivä. Kyllähän multa löytyy omiakin hahmoja joita mä voisin tuherrella, mutta ne ei vaan ole niin kivoja piirtää. Plus sitten, että mä innostun hirveen helposti kaikesta ja kaikkein helpointa saada ne pois päästä on piirtää ne pois :3
salakuljettaja
Rookie
Rookie

ViestiKirjoittaja GRRINGO » Ma Kesä 25, 2007 00:18

Fanarttia voisin sanoa että en piirrä koskaan. Mutta muuten piirrän aika harvoin joskus voi olla viikko jolloin piirrän joka päivä joskus taas viikko jolloin piirtäminen ei suju ollenkaan. Se riippuu hyvin paljon siitä mitä olen tekemässä tai millä tuulella olen. Ja minkälaisia ideoita milloinkin päähän tulee. Viime aikoina piirtäminen on taas lisääntynyt vaikka ei kovinkaan paljon.
GRRINGO
Genin
Genin

ViestiKirjoittaja qecco » Ma Kesä 25, 2007 00:20

joskus ja jouluna
---------------------------------------------------------------------D¤B------------------------------------------------------------------------
qecco
Genin
Genin

ViestiKirjoittaja Naino » Ma Kesä 25, 2007 01:38

YRITÄN piirtää joka päivä. Ei kyllä aina onnistu joten joka toiseksi se varmaan menee. Olen edelleen siinä vaiheessa jossa kuvat eivät tule ihan tuskattomasti. :( Tahtoo, tahtoo oppia soittamaan molemmilla käsillä. Silloin helpotti pianossa. Täytyy saada joku 'niks' sieltä aivoista että kädet ja mieli vapautuisivat. Sattuu sattuu sattuu kun ei vielä pysty.

Fanarttia piirrän paljon! :3 Rakkaita asioita on aina hyvin mieluista piirtää, perheenjäseniä ja ystäviä piirtäisin kanssa varmaan yhtä paljon kuin fanarttia jos vain osaisin saada niitä paperille luonteineen päivineen enkä vain kehnoina varjoina. Tarvitsee enemmän valokuvia. Paljon hymyileviä ihmisiä on hannnnnkala piirtää.
“But however will you find me?”

“Good relations in one life usually translate into blood relations in the next.”

“So this applies to this life and forever after?”

“Yes, forever after.”
Naino
Student
Student

ViestiKirjoittaja Verdana » Ma Kesä 25, 2007 01:39

Mä en piirrä fanartia juuri koskaan, ehkä olen pari piirrustusta väkertänyt.. ei näillä lahjoilla, ei.
Verdana
ANBU
ANBU

ViestiKirjoittaja Setzeri » Ma Kesä 25, 2007 08:43

JOKA PIRUN PÄIVÄ!
1-3 kuvaa joka päivä, harjoittelen.
Mutta on sitten erikoispäiviä kuten juuri oli juhannus etten hirveästi päässyt piirtelemään, mutta mietin välillä mitä piirtäisin kun pääsen taas kotiin.
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock

ViestiKirjoittaja Nixu » Ma Kesä 25, 2007 09:57

^ Itse en ole päässyt ihan tuohon tahtiin vielä, mutta pyrin/yritän/koitan tehdä edes yhden sketsin päivässä ihan perinteisin keinoin tai koneella.
Sellanen 15 minuttiakin päivässä on jo ihan kohtalaisesti, kyllä siinä pikku hiljaa oppii ^^
Nixu
S-class mage
S-class mage

EdellinenSeuraava

Paluu Perinteinen taide