Kirjoittaja Gama-Kaeru » Ma Heinä 24, 2006 19:47
Minä piirrän kaikkialla, kaiken aikaa, kaikkien kanssa, nyt... Ja aina.
Fanarttia raapustelen milloin mihinkin, harvoin jaksan keskittyä niihin, sillä niitä teen vain huvikseni. Deviantartissa on galleriani, jossa esittelen näitä fanart-rutikoita... Sinne on omia hahmojani ole laittanut, enkä laita, sillä unelmani on aivan oikeasti piirtää sarjakuva, ja sen tehdäkseni en todellakaan aio levitellä hahmojani yms. ympäri nettiä kolmea vuotta aiemmin kuin edes alan piirtää itse sarjakuvaani. Joten siis fanartini on useasti laadultaan kehnompaa kuin se mitä minulla on kotona mutta jota en voi näyttää muille kun reality-tutuilleni.... (kuten nekotsumelle) Turhauttavaa? Kyllä, joten nyt kaikki saavat luulla että olen ihan rupu kun näkevät vain huonot työni + joitain random onnistuneita joita saa etsiä galleriasta kissojen ja koirien kanssa...
Unh, ei siitä sen enempää.... Ja omia hahmojani piirrän melko paljon, etenkin kun yritän opetella nopeutta ja ruutujakoja ja puhekuplien asettelua... Olen melkolailla perfektionisti mitä noihin tulee, joten opettelen ja opettelen enkä koskaan koe olevani tarpeeksi hyvä toteuttaakseni ideaani.
Olenkin siksi päättänyt että kolmen vuoden kuluttua aloitan piirtämään sarjakuvaani, joten olisi vain parasta olla tarpeeksi hyvä silloin. Onneksi olen kehittyny ihan älyttömästi jo vuodessa, joten ehkä minulla on toivoa jos harjoittelen kovasti.
Huh huh, that sure was an angsty rant!
"Hyvin suuniteltu matka on jo puoliksi pilalla."
MATKALLA KAUHAJOELLE COSPLAY-VIIKOLLE!!!