Musiikki ja piirtäminen

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Ei vaikuta muuten, paitsi antaa hieman isnpistä ja onnistuu paremmin :)
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Re: HMM seko kysymys, mutta:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Mulla tulee rumempia kuvia jos taustalla soi musiikki.
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

mulle n miltei yks hailee soiko taustalla musa vai ei.

ei se paljon vaikuta kuviin
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Avatar
Yasas
Chuunin
Chuunin
Viestit: 235
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 14:51

Viesti Kirjoittaja Yasas »

Eniliah kirjoitti:Ei mitään ihmeelisempää, mutta on erittäin mukavaa kuunella musaa ja piirtää samalla ;)
Eli: On mukavampaa piirtää kun musiikki soi :D
niinpä niin :) on kiva uppoutua piirustuksen maailmaan, kun musiikki soi samalla ja voisihan sitä, myös haaveilla jotakin ;)
Kuva
kiitoksia Runte =)
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Harvemmin minullakaan musiikki vaikuttaa piirtämiseen, muulla lailla kuin että minun on vaikea piirtää, jos on ihan hiljaista - tarvitsen vähintään musiikkia taustalle, joskus jopa elokuvan mitä "katsoa". Mutta ei musiikin tyyli yleensä vaikuta mitenkään erityisesti. Joskus tietysti saattaa saada erilaisia ideoita musiikista - tyyliin itämaisesta musiikista idean piirtää joku hahmo kimonoon.
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Aika paljon tulee kuunneltua musiikkia kun piirtää, auttaa pääsemään oikeaan fiilikseen. Kyllä se musiikin tyyli vaikuttaa piirustuksen lopputulokseen, totta kai. :)
Avatar
Scepter
Chuunin
Chuunin
Viestit: 258
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 15:29

Viesti Kirjoittaja Scepter »

Riippuu siitä, että jos minulla ei ole ennestään inspiraatiota piirtämiseen, saatan etsiä sitä musiikista kuuntelemalla ns. tarkemmin.:) Yleensä piirrän kyllä sen hetkisen tunnetilan mukaan mikä mulla on. Mutta jos ei ole mitään melua piirtäessä, niin ei pysty keskittymään.:p Siksi musiikki on hyvä vaihtoehto.
Viimeksi muokannut Scepter, Ke Tammi 03, 2007 10:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva
Y.S.A.K. || The BDSM Tentacle Lair || Akatsuki FC
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Kuuntelin tässä apulannan hiekkaa, niin tuli heti inspiraatio piirtää Orochimaru ja Kabuto.. Ja tottakai sitä kappaletta piti vinguttaa siinä taustalla, että saa kuvasta juuri oikeanlaisen. Ja muutenkin kun piirtää, mulla soi taustalla jotain.. Ellei sitten teltassa piirtele otsalamppu päässä ennen nukkumaanmenoa xD
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

minulla on tylsää jos en kuule musiikkia. joten ainahan nämä kaiuttimet pauhuvat, piirsin tai en. musiikki ei vaikuta minun piirtämiseen...
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Musiikki ei sinänsä vaikuta, mutta joskus jotian tiettyä kappaletta kuunnellessa tulee inspis ja sitten pitää päästä piirtämään. n__n
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

En "pysty" kuuntelemaan musikkia kun piirrän. Jos kirjoitan jotain musikki on aina päällä. Ja jos musikki on surullinen niin teen sitten surullisen tarinan, mutta kun sammutan radion tai koneen, mietin kuinka tyhmän tarinan tein ja kumitan sitten sen tarinen pois ja aloitan uudestaan.

Okei, ei kysytty kuunteletko musikkia kun kirjoitat tarinaa, vaan kuunteletko musikkia kun piirrät?>.<;;
Kuva
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Kuuntelen musiikkia aina kun piirrän, esimerkiksi Daisuke Ishiwatarin piisejä kuunnellessa tulee semmoisia suht' vauhdikkaita ja sarjakuvamaisia.
Nobuo Uematsun rauhallisimmista kipaleista tulee loogisesti rauhallisia piirrustuksia.
Musiikki on liitoksissa grafiikan kanssa, uskokaa pois.
Vastaa Viestiin