Omat sarjakuvanne

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

_suski_ kirjoitti:muhaa! lisää kaikkea! (tukkii foorumia...)


http://img113.imageshack.us/my.php?imag ... 0049ez.jpg sivu 7

http://img48.imageshack.us/my.php?image ... 0058qg.jpg sivu 8

http://img48.imageshack.us/my.php?image ... 0068ph.jpg sivu 9

skannasin sitä lohikärme juttuuki muutaman sivun :P
francis tuo kasi on hieno. koira n siisti ja vesi on nättiä mutta tuon tytön suu on hieman alhaalla.[/url]
Haha, tuo alkaa muistuttaa jo eeppistä taistelua..koulutyttöjen välillä X3 Hienoa, hienoa. Pidän jatkosta. Se on niin hauska. Mutta autoja ei saa sekoittaa riitaan :D

Vesi on hienoa? Ja paskat. Se meni ihan pieleen tyhmien tussien takia :((

Editto: oletko huomannut _suski_, että me ylikäytämme tätä topiccia? :D Vuorotellen.
Kuva
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

se vesi on hienoa >.<

voitko pistää lisää sitä sarjista että saa käsityksen sarjasta : D
mine haluan piirtää lisää mun sarjista mutta ei jaksa.... olen laiska.

siinä mun lohari sarjiksessa, on oikein taustat : DD voisiko joku pakottaa mua piirtämään kun muuten en jaksaisi...

offi: francis, totta tosiaan. mutta me ollaan ainoat tarpeeks viksut tänne! HA
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

_suski_ PIIRRÄ PRKL!! :D Siinä sulle pakotus. Taustat on aina plussaa. Mie olen laiska niiden kanssa.

Voin harkita laittaa sarjistani. Ainut ongelma on ettei minulla ole vielä ensimmäistä sivua :3 Se täytyy valmistella. Kiva että pyysit.. *menee nolona nurkkaan*
Vesi ON kamalaa :P

Minä en tiedä mitä sarjiksen kanssa tekisin >__> Haluaisin kommetteja, mutten tiedä kehtaanko laittaa. Ihmiset haukkuu sen lyttyyn, koska hahmot on friikkien näköisiä ja juoni pee-aa :P Pööhööhöh.
Kuva
Amigo

Viesti Kirjoittaja Amigo »

o.o *hetken hiljaisuus järkevälle palautteelle.* Ainakin ensiksi voin sanoa että kaikki sarjakuvat ovat hienoja! Tst. Minunkin kai pitäisi laittaa ainakin yksi sivu erittäin rumaa sarjakuvaani?...Ei, en usko. Teille tulisi lähtö sairaalaan traumojen takia :3..

Nää. Liioittelin. Taidanpa harkita asiaa...
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Amigo kirjoitti:o.o *hetken hiljaisuus järkevälle palautteelle.* Ainakin ensiksi voin sanoa että kaikki sarjakuvat ovat hienoja! Tst. Minunkin kai pitäisi laittaa ainakin yksi sivu erittäin rumaa sarjakuvaani?...Ei, en usko. Teille tulisi lähtö sairaalaan traumojen takia :3..

Nää. Liioittelin. Taidanpa harkita asiaa...
Se taitaa useista tuntua siltä :P Ei tiedä onko juoni sovelias ja piirustusjälki oikeinlaista, mutta ANNA PALAA, HANI ;D

Eli laita ihmeessä, kommentit voivat jopa auttaa sinua huomaamaan sarjakuvan tason ja mahdolliset epäkohdat.
Mutta yksi sivu on aika vähän. Pitäisikö sinun tehdä sivuja lisää ja sitten laittaa? Olisi helpompi lukea kuin ei tule yksi sivu kerrallaan. Yhdestä sivusta on vaikea sanoa juonesta yhtään mitään :D
Kuva
Amigo

Viesti Kirjoittaja Amigo »

Francis kirjoitti:
Se taitaa useista tuntua siltä :P Ei tiedä onko juoni sovelias ja piirustusjälki oikeinlaista, mutta ANNA PALAA, HANI ;D

Eli laita ihmeessä, kommentit voivat jopa auttaa sinua huomaamaan sarjakuvan tason ja mahdolliset epäkohdat.
Mutta yksi sivu on aika vähän. Pitäisikö sinun tehdä sivuja lisää ja sitten laittaa? Olisi helpompi lukea kuin ei tule yksi sivu kerrallaan. Yhdestä sivusta on vaikea sanoa juonesta yhtään mitään :D
Hui älä pelottele..Myöntäydyn. Tässä ajattelin illalla pari sivua piirtää ja voin laittaa tänne. (tulee niitä ainakin jotain 3 sivua xD) Sitten odottelen koivet suussa kommentteja....
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Minä en tajua Setterin sarjakuvasta mitään, mutta nautin tuosta jännästä, kulmikkaasta tyylistä. Sitä katsoo ihan ilokseen, vaikka se vähän jotenkin sekavoittaakin kolmossivun ylimmäistä ruutua. Minulla ei ole harmainta havaintoa siitä, mitä se esittää :|

Itsekin tein sarjakuvan ensimmäistä kertaa moniin vuosiin:
Metroid Mishaps: Domestication

Pienenä tein paljon sarjakuvia, mutta minulta puuttuu taito piirtää sama asia uudestaan ja uudestaan niin että se näyttäisi tunnistettavasti samalta. Tätä sarjakuvaa tehdessäni sitten turvauduinkin aika hankalaan keinoon: piirsin kaikki eri esineet ja kuplat sekä molemmat hahmot erillisille papereille ja piirsin ne läpi valmiiseen versioon. Jopa teksti on ensin kirjoitettu pariin otteeseen eri kokoisena ja eri tyyleillä viivoitetulle paperille, jotta voisin asetella sanat erikseen niin että ne mahtuisivat loogisesti kupliin.

Tuon tekeminen oli vaivalloista, mutta kivaa. Suunnitteilla on lisää.
Kuva
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Francis: Itse pidin tuosta väsäämästäsi kannesta. Se, miten olit tehnyt ne mustat viivat/köydet/mitkälie peittämään sitä mustaa reunusta, oli hieno idea. Susi, tai siltä se ainakin vaikuttaa, on myös kovin hieno, vain että sen leuka on jotenkin outo. Muuten oikein upea!

_suski_
: Pidin sarjakuvan jatkostasi. Se oli hyvä! :D Tuo on tuota sinun yksinkertaista, mutta omaperäistä tyyliäsi. Hienoa!

Amigo: Pistäpä sinäkin sitä sarjakuvaasi näytille. Haluan nähdä kykysi! :D

Dragonmaster: Sarjakuvasi sai minulta makeat naurut. Oli hyvä idea tuossa. Repesin eniten sille takana loikkivalle hemmolle. Piirrosjälki oli myös ihanan pehmeää ja selkeää.

Dodih, sitten pääsee kaze-chan vähän selventämään omaa tilannettaan... Asia on siis sillä kannalla, että en tee tällä hetkellä mitään sarjakuvaa. (anteeksi, Francis!) Olen pitämässä siitä henkisen tauon, sillä olen alkanut kirjoittamaan jälleen. Minulla on siis tällä hetkellä yksi tarina kesken, jonka jälkeen jatkan Fransun antamaa sarjakuvaa, Lumemaailmaa. Kiitos kuuntelustanne, jos kuuntelitte! Tai jos sitä voi edes kuunteluksi kutsua...^^'
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

kaze-chan kirjoitti:Francis: Itse pidin tuosta väsäämästäsi kannesta. Se, miten olit tehnyt ne mustat viivat/köydet/mitkälie peittämään sitä mustaa reunusta, oli hieno idea. Susi, tai siltä se ainakin vaikuttaa, on myös kovin hieno, vain että sen leuka on jotenkin outo. Muuten oikein upea!
Se ei itseasiassa ole susi, mutta mistä sie olisit voinut tietää ^.^" Sen alaleuka näyttää turvonneelta O_o Kiitos kommentista, hani.
Ja pidä vaan taukoa jos tekee tiukkaa, muuten laatu huononee *sanoo-kokemuksen-sana*

DM, onko hahmot Halosta? Jäi vaivaamaan. Väritys jättää suun auki ja käytät mielikuvituksellisia puhekuplia, mee likeeit. Sinun kannattaisi piirtää lisää sarjakuvia, kun osaat.

Olen hyvin epävakaaseen tyyliini puoliluvannut itselleni että laitan tässä kesänalussa ehkäpä sarjakuvaani tänne :S
Laitan jossain vaiheessa juoniselostuksen ehkäpä. Tai siis sellainen mistä ylipäätään kertoo.
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Francis kirjoitti:DM, onko hahmot Halosta? Jäi vaivaamaan. Väritys jättää suun auki ja käytät mielikuvituksellisia puhekuplia, mee likeeit. Sinun kannattaisi piirtää lisää sarjakuvia, kun osaat.
Eivät ole Halosta, eivätkä muuten Kannosta tai Rungostakaan, vaan Nintendon Metroid-pelisarjasta (Metroid Prime: Echoesista, jos tarkkoja ollaan). Halkoa minulla ei ole ollut kunniaa pelata, vaikka uskomattoman määrän kehuja olenkin kuullut ko. pelistä.
Francis kirjoitti:Olen hyvin epävakaaseen tyyliini puoliluvannut itselleni että laitan tässä kesänalussa ehkäpä sarjakuvaani tänne :S
Laitan jossain vaiheessa juoniselostuksen ehkäpä. Tai siis sellainen mistä ylipäätään kertoo.
Ainakin sarjakuvan nimi kuulostaa mielenkiintoiselta ja jos siitä on pääteltävissä mitään sarjakuvan luonteesta, niin vaikuttaa varsin isolta tapahtumaketjulta. Jään odottamaan.
Kuva
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Dragonmaster kirjoitti:Ainakin sarjakuvan nimi kuulostaa mielenkiintoiselta ja jos siitä on pääteltävissä mitään sarjakuvan luonteesta, niin vaikuttaa varsin isolta tapahtumaketjulta. Jään odottamaan.
Halko on varsin pelottava peli.

Nyt mie laitan semmoisen lyhykäisen selityksen pätkän tänne sarjakuvastani Aurinkoon ja Takaisin:

Sarjis kertoo yhden miehen elämän, Seton. Hän on pienestä pitäen ongelmissa vilkkautensa, kekseliäisyyden ja puhtaan pahansuopaisuuden takia. Hänet lopulta pysäytti paikallinen luostari, joka otti hänet hoiviinsa. Seto ei alkanut rauhoittua, joten he väsyttivät häntä opettamalla taistelua. Se oli virhe, koska Seto nieli kaiken tiedon ahnaasti ja tuli nopeasti kylän vahvimmaksi.
Maailma elää epävakaata aikaa ja tarvitsisi yhteilöllisyyttä, mutta eri rodut ja suvut tappelevat raa`asti taistelukentillä kun vielä suurempi paha on vasta aloittamassa. Suurin paha on kuitenkin heikko ja kuolemaisillaan ja siksi päättää hankkia perillisen hyvästä suvusta. Hänen kätyrit käy kaappaamassa nuoren Luciferin samaisesta kylästä missä Seto asuu.
Kylän vahvin, Seto, saa Luciferin siskolta tehtävän hakea veli kotiin. Palkkioksi hän saisi mennä siskon kanssa naimisiin. Saatte vain arvailla toistaiseksi miten Seto hommansa menettelee :3

Sellainen.
Kuva
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Francis kirjoitti: Olen hyvin epävakaaseen tyyliini puoliluvannut itselleni että laitan tässä kesänalussa ehkäpä sarjakuvaani tänne :S
Ja sinähän pistät. Minä vaikka pistän sinut lupaamaan sen. Nyt et siis lupaa vain puoliksi :D.

Ja se mitä sanoit laadun huonomisesta on todellakin totta. Jos kiireessä tai työntäyttyessä yrittää jotain nopeasti tai valmiiksi saamisen toivossa epätoivoisesti väsätä, siitä voi olla varma, että se ei lupaa mitään hyvää.
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

kaze-chan kirjoitti:
Francis kirjoitti: Olen hyvin epävakaaseen tyyliini puoliluvannut itselleni että laitan tässä kesänalussa ehkäpä sarjakuvaani tänne :S
Ja sinähän pistät. Minä vaikka pistän sinut lupaamaan sen. Nyt et siis lupaa vain puoliksi :D.
Äitiii... Ilkeä kaze-täti uhkailee T_T"

Minulla ei ole edelleenkään ekaa sivua :D Sitten kun olen saanut ainakin 6 sivua valmiiksi tai kenties koko prologin niin laitan ne tänne. En rupea laittamaan yhtä sivua kerrallaan näin alussa.
Tein eilen tokaa sivua neljä tuntia ja sain mahtavat 3 ruutua, joista yksi on keskeneräinen :> öhööhöhööö. En ole hidas en.
Kuva
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Francis kirjoitti:Äitiii... Ilkeä kaze-täti uhkailee T_T"

Tein eilen tokaa sivua neljä tuntia ja sain mahtavat 3 ruutua, joista yksi on keskeneräinen :> öhööhöhööö. En ole hidas en.
Huuhaahaahaahaa! Varokaa ilkeää kaze-tätiä! :3

Ja mitä tuohon työsi edistymiseen tulee, älä huoli, Fransu. Sitä se sarjakuvien piirtäminen on. Sitä käy kaikille, tai ainakin minulle... :D
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

kaze-chan kirjoitti:
Francis kirjoitti:Äitiii... Ilkeä kaze-täti uhkailee T_T"

Tein eilen tokaa sivua neljä tuntia ja sain mahtavat 3 ruutua, joista yksi on keskeneräinen :> öhööhöhööö. En ole hidas en.
Ja mitä tuohon työsi edistymiseen tulee, älä huoli, Fransu. Sitä se sarjakuvien piirtäminen on. Sitä käy kaikille, tai ainakin minulle... :D
Tiedän :p Eiköhän se ole tuttua kaikille, jotka täällä topicissa käy, että sarjiksen piirtoon menee 4-8 tuntia X__x Välillä se vaan turhauttaa aika paljon. Tuntuu ettei etene yhtään.

Miltä miun sarjis teistä kuulostaa? Onko se ihan pösilö? O_o"
Kuva
Vastaa Viestiin