Omat sarjakuvanne

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Ainoa sarjakuva johon keskityin kunnolla oli kaze-chanin sarjakuva, ja minä sitten niin PIDÄN, en malta odottaa loppua/jatkoa, postaathan lisää lähipäivinä :wink:

Oot muuten sitten tosi hyvä piirtään :wink: :wink:
Kuva
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Zeni_chan kirjoitti:Ainoa sarjakuva johon keskityin kunnolla oli kaze-chanin sarjakuva, ja minä sitten niin PIDÄN, en malta odottaa loppua/jatkoa, postaathan lisää lähipäivinä :wink:

Oot muuten sitten tosi hyvä piirtään :wink: :wink:
Kiitos kauheasti. Ja kuten jo aikaisemminkin muistaakseni sanoin, aion pistää lisää, niin kauan kunnes juoni alkaa ratkeilemaan. En nyt lähipäivien postaamisesta tiedä, mutta kun meinasin nimittäin, että postaisin tänne 5 ja 6 sivun samaan aikaan. Se sivu viisi jää nimittäin jännään kohtaan ja olen hieman varma, että osoittelisitte haulikoilla, jos en tekisi sivua 6 nopeasti, joten ajattelin tehdä ne putkeen. Mutta jos hyvin käy ja jaksan piirtää paaaaljon putkeen, niin tiedä vaikka ne olisivat valmiina jo ensi viikonloppuna! :3
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

kaze-chan kirjoitti:
Zeni_chan kirjoitti:Ainoa sarjakuva johon keskityin kunnolla oli kaze-chanin sarjakuva, ja minä sitten niin PIDÄN, en malta odottaa loppua/jatkoa, postaathan lisää lähipäivinä :wink:

Oot muuten sitten tosi hyvä piirtään :wink: :wink:
Kiitos kauheasti. Ja kuten jo aikaisemminkin muistaakseni sanoin, aion pistää lisää, niin kauan kunnes juoni alkaa ratkeilemaan. En nyt lähipäivien postaamisesta tiedä, mutta kun meinasin nimittäin, että postaisin tänne 5 ja 6 sivun samaan aikaan. Se sivu viisi jää nimittäin jännään kohtaan ja olen hieman varma, että osoittelisitte haulikoilla, jos en tekisi sivua 6 nopeasti, joten ajattelin tehdä ne putkeen. Mutta jos hyvin käy ja jaksan piirtää paaaaljon putkeen, niin tiedä vaikka ne olisivat valmiina jo ensi viikonloppuna! :3
Toimi siis äkkiä, osoitan päätäsi haulikolla kohta jo pelkästä syystä että en malta odottaa jatkoa kun punon itse jatkoa.. vauhtia, vauhtia. VAUHTIAAAA!!!! *PUMPAMPUMPUMPUM* Siinä oli hieman haulikkoni ääniä :twisted:
Kuva
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

kyllä nuo kaze-chanin omat on mahteja :3 piirustustyyliltään ja muutenkin vaikuttaa todella kiintoisalta sarjalta...

ajattelinpa kertoa että minä ja kaverini piirrämme huumorisarjakuvaa joka kertoo huono-onnisesta tytöstä ja hänen täydellisestä kaveristaan :3 juoni kuulostaa melko vaisulta mutta uskokaa saamme siitä yhtä paljon irti kuin aku ankasta!

EDIT: 200 posti :D

EDIT2: alotin uuden sarjakuvan :D ja siitä on nyt jo kaksi ja puoli sivua valmiina vaikka eilen alotin :D itse asiassa tänään en ole yhtään melkein piirtänytkään...? se kertoo tytöstä joka joutuu vasten tahtoaan yliopistoon ja tämä saa samalla parhaan ystävän tiukkapiposta joka samalla auttaa päähenkilöä pysymään vireänä yliopiston paineiden alla. en tiedä mitään yliopistossa koska en ole läheskään niin vanha :3 mutta yritän saada sitä nettiin lähiaikoina kun saan olla skannerin luona koko viikon (muhahaa!)
Viimeksi muokannut _suski_, La Huhti 01, 2006 18:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

hahaa, valmistelen parhaillaan *ehkä* lievää shoujo-ai sarjista.. siinä ei oo MITÄÄN ideaa.. mut shoujo-aita on kiva piirtää n__n pistänkö tänne valmistuessa?
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Zeni_chan kirjoitti:hahaa, valmistelen parhaillaan *ehkä* lievää shoujo-ai sarjista.. siinä ei oo MITÄÄN ideaa.. mut shoujo-aita on kiva piirtää n__n pistänkö tänne valmistuessa?
Pistä toki, sitähän varten tämä topicci on täällä ^_____^ Håå, sohjo-aita, mielenkiintoista :>
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Minusta tuntuu että saatte syyttää minua ettekä Kazea, kun jatkoa ei kuulu tuolle sarjikselle ^.^"
Hän "osti" minulta yhden sarjiksen idean ja työstää sitä tällä hetkellä ilmeisesti mitä olen kuullut. Kaitou-Kaze (ko se nimi oli?) menee kuulopuheen mukaan tauolle..*menee sängyn alle*

Jeeh, yritän saada varastettua sarjistani takaisin!! >8( Sitten alan työstämään sitä entistäkin..nakimmaksi. Tai annan jollekulle joka osaisi piirtää.. -_-

Zeni, laita ihmeessä.

Editto: söpöä, Kaze sanoi minua "Franiksi" ja "Fransuksi" :D Hehe. Ajattelin että asiasta on hyvä ilmoittaa kun nuo odottaa ja sie mainitsit siitä ^.~
Viimeksi muokannut Francis, Ma Huhti 03, 2006 17:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Francis kirjoitti:Minusta tuntuu että saatte syyttää minua ettekä Kazea, kun jatkoa ei kuulu tuolle sarjikselle ^.^"
Hän "osti" minulta yhden sarjiksen idean ja työstää sitä tällä hetkellä ilmeisesti mitä olen kuullut. Kaitou-Kaze (ko se nimi oli?) menee kuulopuheen mukaan tauolle..*menee sängyn alle*

Jeeh, yritän saada varastettua sarjistani takaisin!! >8( Sitten alan työstämään sitä entistäkin..nakimmaksi. Tai annan jollekulle joka osaisi piirtää.. -_-

Zeni, laita ihmeessä.
Kiitos, kun iltoitit siitä, Fran. En olisi itse varmaan muistanutkaan mainita asiasta. Mutta älkää ihmeessä syyttäkö Francistä pelkästään. Säästäkää minullekin vähän, ettei hän saa kaikkea päällensä. :wink: Eiköhän tuo Fransun sarjakuva tule kuukaudessa parissa, että ette joudu niin kauaa odottamaan, mutta en siis lupaa mitään...
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

EDIT: poistin ne :P
tuossa on siitä tytöstä joka joutuu yliopistoon vasten tahtoaan... tuota kolmatta sivua ei ole tussattu kun en löytänyt tussiani ;_; ja muuten,, pyydän että ette välitä sotkuisuudesta!
Viimeksi muokannut _suski_, La Helmi 10, 2007 17:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

_suski_ kirjoitti:sivu 1
http://img456.imageshack.us/my.php?imag ... 0010dv.jpg
sivu2
http://img425.imageshack.us/my.php?imag ... 0022hw.jpg
sivu3
http://img352.imageshack.us/img352/9207 ... 0031zd.jpg

tuossa on siitä tytöstä joka joutuu yliopistoon vasten tahtoaan... tuota kolmatta sivua ei ole tussattu kun en löytänyt tussiani ;_; ja muuten,, pyydän että ette välitä sotkuisuudesta!
Sarjiksen idea on hyvä, mutta sen juonen kulusta ei voi sanoa oikein mtn kolmen sivun aikana :D
Piirrosjälki on mukavaa, mutta varjostusten puuttuminen tekee hahmoista ja taustoista elottomia.

Viimeisen sivun tähtioppilas vaikuttaa yhdeltä meidän luokkalaiselta jota vihaan X3 Kihii.

Aloitan pian oman sarjakuvani piirtämisen, olen luonnostellut ja odotan että varas antautuisi!! >:( Mutta tänne, tai nettiin, se EI tule.
Kuva
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

kaze-chaaaaan... nopeaaastiiiiii.. lisäääää
Kuva
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Zeni_chan kirjoitti:kaze-chaaaaan... nopeaaastiiiiii.. lisäääää
Kumpaa? 8D Hehe.

Odotan edelleen sitä kössittyä sarjakuvaani :`( Taidan jäädä ilman sitä..

Editto Setzylle: I agree that. Jotkut tulevat vain mankumaan Kazelle tänne :p Minä ainakin yritän arvostella sarjakuvia täällä, mutta niitä tulee kovin surkeen harvoin. Informoin myös omista sarjiksistani, mutta tuskin kukaan sitä huomaa :D He.
Ja minusta tuntuu, että osa pelkää saavansa naurua osakseen "hienompien" sarjisten rinnalla O_o Ei minusta se ole niin.

Rakastan sarjisten lukemista ja arvostelun antoa :)~
Viimeksi muokannut Francis, Ke Huhti 12, 2006 16:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Kaze-chan Kaze-chan Kace-Khan!
Miksi te olette kiinnostuneita vain hänen töistään? Onhan täällä nähty paljon muitakin piirtäjiä joilla on lahjoja tulevaisuudessa, yrittäkää edes kannustaa heitä niin ne motivoituu ja alkaa piirtämän yhä parempia ja parempia sarjakuvia. Muutamien tyyppien sarjikset on jäänyt nimittäin täysin huomioimatta, hävetkää sanon minä.
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Setzer kirjoitti:Kaze-chan Kaze-chan Kace-Khan!
Miksi te olette kiinnostuneita vain hänen töistään? Onhan täällä nähty paljon muitakin piirtäjiä joilla on lahjoja tulevaisuudessa, yrittäkää edes kannustaa heitä niin ne motivoituu ja alkaa piirtämän yhä parempia ja parempia sarjakuvia. Muutamien tyyppien sarjikset on jäänyt nimittäin täysin huomioimatta, hävetkää sanon minä.
Niimpä, tuossa olen kyllä täysin samaa mieltä. Kuunnelkaa Setzeriä ihmiset! Ei ole kivaa, jos sarjakuvat jäävät huomiotta. Että muistakaa muitakin!
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Vastaa Viestiin