sanoista kuviksi

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

^-^Moogle kirjoitti:No voi häpäsyn käpäsy.... -_-´ Mä en oo viä saanu mitään aikaseks ja Kazella on jo sivullinen valmiina....
GOOMEENAAASAAAIIII Francis... Kait mä täs ny kohta.... o_O´
*hikipisaroita*
*syyttävä sormi* Olet (ko) ollut kiireinen? O_o No, eips se mtn. Älä rupea hutiloimaan. Ihan rauhassa vaan *tyynnyttelee*
Kuva
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

No tässä olisi se minun ensimmäinen sivu siitä sarjakuvasta, jota teen Francikselle. Pistän tästä pienen pätkän selitykseksi alusta, ohjeista, joita Francis minulle kertoi...
Sarjakuvan idea on siis jumaluus että eskapismi. Juoni kulkee kahden aivan erillaisen henkilön elämässä, kunnes ne nivoutuvat yhteen. Kaksi eri henkilöä ovat tyttö, ihminen(ei nimeä :( Pahoittelen) ja Zuke, jumala. Aloitetaan Zukesta:

Zuke ei koskaan tavannut isäänsä, Zundea. Zunde oli alueensa hallitseva jumala Odyseijana-nimisessä maailmassa. Siellä maailmassa jumalat hallitsevat omia alueitaan, taistelevat, elävät ikuisuuksia ja toisinaan pyöräyttävät pari lastakin. Yleensä jumalat syntyvät yhden suuren lahjan kera, usein saman kuin isäll tai äidillä oli. Zundella se oli taisteleminen. Zunde ei ollut varmaankaan maailman paras taistelemisen jumala, sillä hän kuoli taistelussa, mutta alue jäi silti Zunde-vainaan leskelle, Lyalalle joka kantoi kohdussaan heidän toista lastaan jo. Lyala ei kestänyt järisyttävää eroa miehestään vaan kuoli suruun samana yönä kun synnytti Zuken. Vanhempi veli, Zarotto, piti huolen isoveljenä pikkuveljestään(ja olihan heillä paljon palvelioita tai pappeja ympärillä). Zarotto sai tietenkin isän kuoltua merkin otsaansa, joka kertoi hänen olevan tuleva jumala. Hän kuitenkin tyri hommansa kun erehtyi menemään ihmisen maailmaan. Hän rakastui onnettomasti nuoreen naiseen, jolla oli lapsia ja mies. Nainen ei edes ensin nähnyt häntä. Mutta kun alkoi nähdä niin torjui peloissaan sarvekkaan olennon. Zarotton sydän särkyi ja hä repi jopa raivoissaan sarvensa pois. Hänestä tuli puolijumala ja hän menetti myös lupauksen tulevasta hallitsemisesta. Zukesta oli tuleva seuraava jumala, mutta hän ei millään pystynyt tulemaan heti jumalaksi. Hänen on ensin kasvettava ja keksittävä merkityksensä. Mutta missä on alueen hallitseva jumala sen aikaa? Nimittäin jos alueen oikea jumala on odottavajumala niin hänen tilalleen tulee joku toinen. Yleensä älykäs, vahva tai muuten järkevä. Jostain syystä jumala ei koskaa ilmoittanut olemassa olostaan :D Sen sijaan hän leikkii vaikeasti tavoiteltavaa. Kaiken lisäksi hän kössi uber-tärkeän kirjan joka kertoo miten päästään maailmasta toiseen, mitä ihmiset on, jumaluuden perustietoa, alueiden kartat ja muita yleishyödyllisiä hommia. Valittu jumala on aivan superlaiska ja viekas :D
EDIT: En pistä tänne siis sivuja sitä mukaa, kun olen saanut valmiiksi. Pistin vain ensimmäisen, että saisitte käsityksen sarjasta. Pistän kyllä koko sarjan, kunhan se valmiiksi tulee. :D
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

mulla ois idea semmoseen minisarjikseen mutta en itse jaksa tehä sitä...

tytö niinku joutuu pyörällä koraliin (kolariin) ja sit sen äiti ja isä on ihan kauhuissaan ja näytetää tytön leikkausta ja sit ku se tyttö tulee sieltä se ei muista enää mitää ja se lääkäri on huijannu sitä tyttöö et se on sen isä :P minä olen niin smart!

ja on mulla toinenkin idea. (minä voisin tehä raw luonnokset ja sinä piirtää sit toimiviksi)

tyttö lähtee uimaan ja sit tulee ukkonen ja sit se tyttö tippuu pohjaan. sit katotaan ku jumalat neuvottelee et ei se tyttö viel voi kuolla ku ei ollu tarkotus et se kuolee, ni sit ne joutuu antaa sille jotain supervoimia pitääkseen sen hengissä.

jos jotakuta kiinnostaa voin alkaa kirjottaa ja luonnostelee näitä tarinoita.

P.S. kivaa puhua yksin
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Minulla olisi kaksi sarjakuva ideaa (taas). Ajattelin kyllä vielä eilen pitää toisen itselläni, mutta kattoo nyt.

-------------

Tämä toinen vaatii sellaista itse mietiskelyä ja pohdintaa, koska minulla on ikään kuin sarjakuvan siemen vasta hallussa. Se alkukipinä, mutta voin kertoa genrestä jne.
-sarjis kertoo jälleen jumaluudesta, mutta tällä kertaa keskitytään ihmisyyteen
-fantasia ei pääse kamalasti pintaan ellei halua
-rakkaustarina

----------

Tämä valmiinpi on nimeltään Piikki lihassa, ja perustuu täysin minun ja LS:n ropeen (pitää vielä varmistaa että saan pölliä tämän :D). Rope sattui olemaan niin herkullinen juoneltaan ja etenkin hahmoiltaan, että kuulosti ihan tarinalta. Siksi kysynkin täältä, että haluaako joku tehrä sen.
Kerron taas genresta hieman. Koitan kirjoittaa juonen kokonaan vaikka wöördillä, että pystyn lähettämään sen vaikka sähköpostiin. Se sisältää jopa lopun, jee! Yleensä Se puuttuu minun tarinoilta ^.~
Huom! Piirtäjän pitää osata piirtää joko röllejä tyyliin Warcraft tai vaihtoehtoisesti anthroja (jos keksit jonkun muun hörän jota osaa piirtää niin ehdota!)
-tuossa siis kävi ilmi, että sarjis voi olla Azeroth-sarjis tai sitten anthro
-sisältää insestiä, mah.eroottisia kohtauksia (nehän voi aina poistaa..) ja tosi pervon ukkelin
-pitää olla pitkä pinna että jaksaa piirtää jotain näin pitkää! huhu! 8D

---------------------

No nyt olen sanonut sanottavani. Kiinnostuneet! Lähvetäkää miulle PM:ää. Ekat halukkaat saa aina sarjiksen, kuhan saatte minut vakuutettua. Siihen ei paljoa tartteta ;D.. Mö.

Ja Kaze-chanille ja ^-^Mooglelle: keep going, my loves ;3
Kuva
Vastaa Viestiin