Improa?

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Minä en ainakaan pystyisi neljäntenä piirtämään...
Syy löytyypi täältä...

Ilmoittelen, kun pääsen tänne taas pyörimään :D
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

^-^Moogle kirjoitti:Minä en ainakaan pystyisi neljäntenä piirtämään...
Syy löytyypi täältä...

Ilmoittelen, kun pääsen tänne taas pyörimään :D
Auts. Sano äipälle "parane pian"..vaikka hanilta.

Mie en tiedä enää haluanko olla tässä mukana. Ajattelin muutenkin vetäytyä jonnekin nurkkaan nyysöttämään pariksi kuukaudeksi ja karata Azerothiin :P Mie mietin.

Näin viime yönä unta tästä improsta O_o
Me kaikki olimme siinä, jotka piirtää tätä, ja sitä mukaa kun tuli vuoro piirtää niin maisema ja tapahtuma vaihtui. Oli hieman outo. Kaikki suuttu minulle, kun halusin tappaa meidät kaikki ja piirsin jotain mömmelöitä syömään meidät. Joku piirti meille sitten aseet ja haarniskat. Jee.
Arvoman on bishy haarniskankin kanssa <3
Kuva
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

no niin, nyt ehdottaisin etä kaikki jotka ovat mukana improssa ilmoittavat itsensä mukaan ja pistetäänkö joku sopivan kaukainen deadline ettei tätä improa tarvi ihan mielettömän kauan valmistella? minä olen vielä ainakin 99.99999999999999999999999% varmuudella mukana (ei ihan täysin ku en oo koneella kovin usein :P) no mutta ilmottakaahan ittenne mukaan!
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Olen mukana! Olen ehdottomasti mukana!! o/
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

En kai. Kamalaa rueta päättämään yht äkkiä O_o En taida siis olla.
Kuva
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Mukana ollahan. Kunhan minua ei laiteta aloittamaan tai laittamaan sivuja pystyyn.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

Francis kirjoitti:En kai. Kamalaa rueta päättämään yht äkkiä O_o En taida siis olla.
mitä? sinähän tämän alulle pistit! sinä sika päätit luovuttaa yhtäkkiä! no kumminkin ^^' ei ole tietenkä'än mitään kiirettä tässä ilmoittautumisessa.

(mitä minä muka tästä tiedän?)
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

_suski_ kirjoitti:
Francis kirjoitti:En kai. Kamalaa rueta päättämään yht äkkiä O_o En taida siis olla.
mitä? sinähän tämän alulle pistit! sinä sika päätit luovuttaa yhtäkkiä! no kumminkin ^^' ei ole tietenkä'än mitään kiirettä tässä ilmoittautumisessa.

(mitä minä muka tästä tiedän?)
Et tiedäkkään yhtään mitään ;P Kiitos silti, että autoit päättämään.

En ole mukana.
Kuva
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Hei, nyt minä haluaisin lähteä oikein työstämään tämän kanssa. Täällä on ollut niin kovin hiljaista viime aikoina, joten jos pistän oikein rumpan pystyyn ja minä aloitan sarjakuvan ensi viikolla? Sovitaan ajasta sitä mukaa, kun sitä aloittelen ja sormiani naksuttelen, että jos saan siihen paljon sivuja yhdessä viikossa, voin antaa tehtävän seuraavalle. Sellainen kai sopii teillekin, että jos jollakulla on tiukka aikataulu hänen piirtovuoronsa aikana, hän voi heittää tehtävän seuraavalle ja sitä mukaa. Näin työ edistyy. Ja jos kaikilla on hieman hankala hetki sarjakuvan kanssa, voimme pitää taukoa ja juoda kupposen teetä yhdessä ^^. Francis, pyydän, että vaikka et tekisikään sarjakuvaa toivon, että olisit edes jotenkin mukana juonessa. Edes jotenkin, ole kiltti.

Voin jossain tämän viikonlopun vaiheessa työstää kunnolla siihen metsän porttiin, jotta näkisitte, mitä tarkoitan. Toivon, että kaikki sujuu hyvin tämän kanssa, vaikka kaikki ei menekään aina niin kuin sen pitää. Pidetään kuitenkin yhtä ja toivotaan parasta, eikö totta, veikkoseni?
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

kaze-chan kirjoitti: Francis, pyydän, että vaikka et tekisikään sarjakuvaa toivon, että olisit edes jotenkin mukana juonessa. Edes jotenkin, ole kiltti.
Miksi minun pitäisi roikkua mukana painona? O_ò
Kuva
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Francis kirjoitti:Miksi minun pitäisi roikkua mukana painona? O_ò
Et sinä mikään paino ole! Häpeä, jos edes kuvittelet tuollaista. Tulemme varmasti tarvitsemaan sinua jossain vaiheessa, usko pois. Sinä tämän aloitit, joten olet ainakin jotenkin mukana. Sinua tullaan vielä varmasti tarvitsemaan, vai mitä muut? *vilkuilee ympärilleen epätoivoisena*
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

kaze on kyllä oikeassa. *myrts*
fran ei saa lähtee noin vaan pois ehei! sano edes yksi syy!

(kaze saa aloittaa :D)
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Olen nyt kamalan pahoillani tästä. Ei olisi ikinä pitänyt luvata tuollaista, kun on huonekin maalattavana. Minun täytyy siis huonoksi onnekseni sanoa, että en ole aloittanut sarjakuvaa tällä viikolla, enkä välttämättä pysty aloittamaankaan. Olen niin kovin pahoillani. En muistanut, että meidän pitäisi isän kanssa maalata huoneeni ja minulla kun ei ole piirrustuspenaalia, eikä kansiotakaan tällä hetkellä, kun unohdin ne kerran vanhalle kirjastotalolle ja kaveri otti ne, enkä ole saanut häneen yhteyttä. Pyydän vielä syvästi anteeksi! :cry:
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

kaze senki kakka!
olisit sanonu vähä aikasemmi...

mutta minä voin varmaan kaapata vuoron ja alottaa muutamalla sivulla jos ehdin kun on muutenkin neljä eri sarjis projektia...
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

_suski_ kirjoitti:mutta minä voin varmaan kaapata vuoron ja alottaa muutamalla sivulla jos ehdin kun on muutenkin neljä eri sarjis projektia...
Kiitos, _suski_. Pelastit henkeni. ^^'

Olisi tosiaan pitänyt sanoa aikaisemmin, mutta kun muisti on huono, on elämä vaikeaa...
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Vastaa Viestiin