Improa?

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Saan kohta painajaisia Amppaasta "O_o

Tuo side silmillä kävelevä tyttö on minusta ihan sjupahyvä idea, mutta onko sen pakko olla bishyn sisko? Voihan se kyllä olla, ei minulla ole varsinaisesti mitään sitä vastaan, mietin vain olisiko hän parempi jonain randomina henkilönä jonka bishy tapaa matkoillaan...

Ja meikän mielestä jokaisen pitää piirtää (tietenkin) vähintään yksi sivu mutta tietenkin kaikki kovasti YRITTÄVÄT piirtää enemmän. Mutta oikeasti, aina ei vaan keksi piirtämistä enemmän kuin yhteen sivuun.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

He, minulle ei tullut alunperinkään Aritosta edes mieleen Inuyasha... Oikeastaan ainoa mikä heillä on yhteistä on valkoiset pitkät hiukset. Muuten he eivät ainakaan minun mielestäni ole ollenkaan samantyylisiä, eivät ulkonäöltään eivätkä luonteeltaan tai yleensäkään koko olemukseltaan.

Ja tuntuu kyllä vähän oudolta alkaa edes näin pitkälle suunniteltua ja ideoitua juttua alkaa yhtäkkiä noin paljon muuttamaan... Vaikka eihän tämä loppuun asti suunniteltu olekaan.

Muutama kysymys muuten impromme tyyliin liittyen.

Mihin aikakauteen impro sijoittuu? (En itse haluaisi mitään keksiaikaimproa, mutta Arito ei saa myöskään ajella corollalla hopparivaatteet päällä 50 centiä kuunnelen ja vunterpaumit takaikkunalla heiluen. Jotain siitä välistä)
Sallitaanko elektroniikkalaitteet tai muut nykyaikaiset jutut?
Millaisia, minkä tyylisiä ja minkä aikakautisia vaatteita hahmomme käyttävät?
Pitäisikö koko impron sijoittua ihan omaan aikakauteensa ja maailmaansa? Ja millaiseen maailmaan? (Kannatan, en tosin tiedä millaiseen maailmaan)
Puhuvatko hahmot kirjakieltä vai sallitaanko murteet? (Itse kannatan melko pitkälti tuossa kirjakielessä pysymistä, vaikka toki jotain poikkeuksia sallitaan. En kuitenkaan halua että Arito käyttää sanaa "mä")

Taas tuli sekavaa... Ja taas haluan varmistaa, että ette saa sellaista kuvaa että haluan tehdä koko improsta valmiiksi suunnitellun ja näin, mutta hyvä olisi edes jollain tasolla sopia tuollaiset jutut etukäteen, että homma pysyy edes jotenkin yhtenäisenä. Vaikka jos nuo nyt valmiiksi sovitaan, niin minun mielestäni niistä saa tarinan etenemisen ja sekoilun tai muuten vaan hyvien juttujen vuoksi lipsua ihan vapaasti, kunhan nyt suurinpiirtein pysyisi homma käsissä.
Viimeksi muokannut Sham, Su Huhti 30, 2006 21:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

no se tyttö voi olla myös joku bishyn lapsuudenystävä... ;)
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

_suski_ kirjoitti:no se tyttö voi olla myös joku bishyn lapsuudenystävä... ;)
Kyse ei ole siitä onko se ystävä vai ei, vaan siitä että tyyppi joka on "sokea" sattuu olemaan aikamoinen ankkuri reissuilla :P Nih.

Arvoman, tuossa voisi olla taustan ainekset ja syyt tapahtuville asioille. Ei paha.
Kuva
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Arvoman kirjoitti:Bishie polveutuu suoraan muinaisesta valtakunnan suurimmasta klaanista joka hajosi aikoja sitten ja klaanin suojelussa/omistuksessa/whatever ollut esine jaettiin vallan sodassa kun klaani hajosi moneen pienempään klaanin jotka sotivat tästä ja niin se tosiaan hajosi,

ja näin nuori herramme etsii kunniaa ja mainetta haluten tämän klaanin talismaanin mystisen syyn takia, esim mahdollisesti tuhotakseen sen tai vastaavia .
Tuo kuulostaa himppasen minun kehittämältäni kuuhaltian suvun historialta... Krhm! Siis, idea on sinänsä oikein hyvä. Mieleeni juolahti kuitenkin, että hän tarvitsisi tuhoamiseen tai johonkin muuhun klaanin muita jäseniä. Sarjasta saataisiin pidempi ja mielenkiintoisempi näin. Eri klaaneilla voisi olla jotain tiettyjä tuntomerkkejä. Hän joutuisi tietysti kamalasti suostuttelemaan ja kaikkea, sillä klaanien jäsenet ovat vihamielisiä toisia klaaneja kohtaan. Mitäs sanotte?
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Lusikka-sama
Genin
Genin
Viestit: 159
Liittynyt: Ke Touko 25, 2005 21:43
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Lusikka-sama »

Hoo! Minä voisin ollakkin kiinnostunut *nods* Vaikka piirtojälki ei olisikaan 10+ xD Mutta oon nyt koulussa nii en kerkee lukemaan noita viestejä, mutta luen ne heti ku pääsen kotiin ja editoin sitte tänne mielipiteeni yms.

[Edit] Jaa no tota aikaa nyt jäi nii lukasin läpi :D Jooh. Arito(se sen nimi vissiin oli O.o) kuulostaa mielenkiintoiselta persoonalta :D Ylisin kyllä innolla tässä mukana jos vain saan osallistua! ^^ Itse en osaa hahmoja paljon suunnitella, mutta jos joku muu keksii hahmot niin osaan kyllä vääntää jotenkuten niistää sarjis sivun tai parin 8)
Kulki ennen nimellä Bunny

~Y.S.A.K.~
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Meitä on kohta jo kymmenen piirtämässä ;D Tulee ihan superpitkä piirtoväli. En tiedä onko se hyvä vai huono, koska en ole koskaan tehnyt improa, olen vain lukenut :) Minusta se voisi olla hyvä..
Kuva
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Minusta kymmenen on jo aika paljon... saadaan aina n. 20 viikkoa odotella että päästään piirtämään o_o Jos siis piirtoaikaa on kaksi viikkoa. Että että, tietenkin niiden jotka eivät OIKEASTI kovin innostuneita ole, tai joista tuntuu etteivät he pysy aikataulussa tai jaksa piirtää, kannattaa itse jättäytyä pois. Eikä tähän varmaan kannata enää kovin paljon lisää piirtäjiä ottaa.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Hmm, pitäisi kai jäädyttää tämä topicci ja tehdä sitten ihan oma sille Improlle O_o Vai? 20 viikkoo on jo paljon..

Minä olen kamalan aikaansaamaton kiireen takia :P Olen koko ajan niin kiireinen että kiire syö toista kiirettä joka tallasi sen kolmannen. Mutta ovatkohan nämä vain tekosyitä? +__+
Kuva
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

olisikohan viikko parempi aika? kun kymmenenkin viikkoa on pirun pitkä aika ... ja jos ei käy minähän vain ehdotin.
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Olen samaa mieltä, että viikko olisi parempi aika. 20 viikkoa on oikeasti vähän liian kauan.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

_suski_ kirjoitti:olisikohan viikko parempi aika? kun kymmenenkin viikkoa on pirun pitkä aika ... ja jos ei käy minähän vain ehdotin.
Sham kirjoitti:Olen samaa mieltä, että viikko olisi parempi aika. 20 viikkoa on oikeasti vähän liian kauan.
Ihan sama se minulle on O_o Entäs muut?
Kuva
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Minulle sopii myös viikko :D
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Minulle on ihan sama, sopii sitten kai. :D
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

eli se on vikko?
ja millon alotetaan ja miten päätetään järjestys?
Vastaa Viestiin