Huomio, tämä foorumi tullaan lopettamaan, henkinen jatkaja tälle foorumille löytyy osoitteesta http://animu.fi/forum/

Kankurou-piirustuskilpailu (palkintoja!)

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.

ViestiKirjoittaja Viittaperkele » Ma Touko 15, 2006 20:23

Minulta on yksityisviestitse pyydetty aikaa toistaiseksi vielä huomiseen ja ajattelin myös noudattaa pyyntöä. Vielä olisi ihmiset aikaa...
Kuva
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma

ViestiKirjoittaja lalala » Ti Touko 16, 2006 19:06

...kerkeääköhän vielä?
NOT.
lalala
Jounin
Jounin

ViestiKirjoittaja Viittaperkele » Ti Touko 16, 2006 19:18

Kyllä tähän vielä kerkeää.

Editoin tämän juuri aloituspostiin:

Kun myönnyin antamaan lisäaikaa kilpailulle, en ollenkaan huomioinut, että pitäisi itsekin osallistua Sketch of the Two Weeks -kisaan, johon en ole vielä keksinyt piirustusta. Joten, teen päätökseni voittajasta tämän viikon lauantaina, jottei tule hoppu. Kisaan otetaan mukaan vaikka vielä lauantaiaamuna lähetetyt työt, mutta voiton mahdollisuudeksi en voi lupailla paljoa jos saan ensisilmäyksen osallistumiskuvasta kun olen vielä puolinukuksissa teemuki kädessä. Sen lisäksi hyvissä ajoin osallistumisen katson automaattisesti plussaksi.
Viimeksi muokannut Viittaperkele päivämäärä Ti Touko 16, 2006 19:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma

ViestiKirjoittaja höpspöps » Ti Touko 16, 2006 19:29

Dodih, tässäpä pläjäykseni. Olin tylsä ja tein sen vaan lyikkärillä mutta noh.

http://www.naruto.fi/uploads/tiia_16.05 ... 780700.jpg
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor

ViestiKirjoittaja lalala » Ti Touko 16, 2006 19:40

Okei, kiitoksia lisäajasta. Kankurouni tulee pian tänne... ^^

EDIT: Valmistuihan se... ^^'
Voi hitto, se on minun ensimmäinen Naruto-aiheinen fanartini, ja noin huono... =S
No jaa, koitan kestää... ;)
Niin, ja ennakkotiedoksi, ennen, kuin avaatte tuota: EN VASTAA MAHDOLLISISTA NAURUKUOLEMISTA, MITÄ KUVA VOI AIHEUTTAA. EN MYÖSKÄÄN MAKSA MITÄÄN HAUTAJAISKULUJA, KUVAN AVAAMINEN ON OMALLA VASTUULLANNE
http://naruto.fi/?page=fanart&view=13921
NOT.
lalala
Jounin
Jounin

ViestiKirjoittaja Viittaperkele » To Touko 18, 2006 17:00

Mutta kun olen jo pitkittänyt jo niin paljon. Kuinka paljon sitä lisäaikaa sitten muka tarttis?
Kuva
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma

ViestiKirjoittaja lalala » To Touko 18, 2006 22:44

pervertedness_gone_wrong kirjoitti:huomiseen :D

tuli yllattavan nopeasti se piirros xD

en nyt tajunnut. Dragonmasterhan sanoi, että aikaa on lauantaihin saakka aikaa, ja huomenna on vasta perjantai, joten sinulla on ihan hyvin vielä aikaa. Ja jos se valmistuu huomiseen mennessä, niin olet täysin ajoissa, kunhan lähetät sen heti samana päivänä.

EDIT: pervertedness_gone_wrong
Tälläistä sattuu ja tapahtuu, virheet kuuluvat elämään. Etkä mtn väärää oikeastaan edes tehnyt, joten mitäs tässä turhaan tästäkin vouhotetaan =) Lähetä vain piirustus tänne, niin katsotaan, voitatko jotain ;)

EDITEDIT: Niin, ja lisään vielä, ettei siis ole mtään syytä pyytää anteeksi =) Kömmähdys, mikä kömmähdys, tuo oli jopa harvinaisen pieni sellainen.
Viimeksi muokannut lalala päivämäärä To Touko 18, 2006 23:24, muokattu yhteensä 2 kertaa
NOT.
lalala
Jounin
Jounin

ViestiKirjoittaja lalala » La Touko 20, 2006 16:06

Dmaster, kiitos kommentistasi.
Joo, ei minun olisi sittenkään kannattanut laittaa sitä, vaikka olisikin ollut 178. fanartini... Oletko nähnyt joidenkin ekoja fanarteja? Ne on todella hienoja! Huom. joidenkin... Muttei erään =P

Milloin aika päättyy?
NOT.
lalala
Jounin
Jounin

ViestiKirjoittaja Viittaperkele » La Touko 20, 2006 17:41

Aika loppuu kun minä ilmoitan voittajat. Ja tämä aika voisi olla vaikka... nyt. Mitä nopeammin pääsen väsäämään palkintoja, sitä nopeammin ne ovat postissa ja poissa ylioppilashumusta. Valinnat olivat vaikeita, joten minulla ei ole niistä hirveästi sanottavaa. Mutta olen kommentoinut kyllä jokaista osaaottavaa kuvaa.

1. Vapaa-aiheinen A3: Nekotsume! (Osallistuva kuva: [klik])
Täytyy sanoa, Kankurou näyttää hyvältä tuossa liivitakissa. Myös eri mustan sävyt on toteutettu kätevästi, vaikka kokonaisuus onkin yksinkertainen.

2. Vapaa-aiheinen A4: Francis! (Osallistuva kuva: [klik])
Aina yhtä epäitsevarma Francis toi kisaan mukaan ihan hyvän Kankuroun, vaikkei kuluttanutkaan hirveästi aikaa siihen >=E

3. Vapaa-aiheinen postikortti: Pervertedness_gone_wrong! (Osallistuva kuva: [klik])
P_g_w oli todellakin kisan musta hevonen ja tuli täydellisenä yllätyksenä... ainakin minulle.

Erityispalkinto A5: Rolle! (jos ottaa vastaan)
En tiedä heruuko yhteystietoja kuvan lähettämiseen kun heebo ei ottanut osallistumista tosissaan ja halusi toimia varoittavana esimerkkinä, mutta tällainen olisi Rolle tarjolla Dragonmasterin naurattamisesta!

Onneksi olkoon voittajille ja tsemppiä muille, niillekin jotka eivät kerenneet/muistaneet osallistua. Ehkä Naruton "viralliset" kilpailutkin saadaan jonain päivänä taas pyörimään niin pääsette osallistumaan johonkin paremmin järjestettyyn kuin tähän kyhäilyyni!

Niin, ja olkaahan palkintopallilaiset kilttejä ja kertokaa millaista kuvaa haluatte. ASAP.
Kuva
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma

Edellinen

Paluu Perinteinen taide