omat naruto-hahmot!

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Avatar
puar
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 572
Liittynyt: Ke Loka 06, 2004 09:28
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja puar »

Ääh voi hitto... Kaikki osaa piirtää, mutta minä en... Tai no jotkut väittää että osaan, mutta omasta mielestäni en.

Olen suunnitellut paljon omia hahmojani, mutta oikeastaan niistä yhtäkään ei voisi Narutoon liittää orininina, paitsi jos vähän muuttaa hahmojen taustoja ja luonteita.

Hmm... minulla ei taida olla yhtään kuvaa koneella omista orinineistani, mutta voin ihan hyvin kyllä laittaa yhden vähän vanhemman joka löytyy netistä.
Kuva on otettu digikameralla, koska skanneria en omista ja kuva on huoneeni seinällä. Ja tuo on aika vanha kuva ja jotenkin tumma.

<a href='http://img.ii2.org/2/j/2ja98a_b.jpg' target='_blank'>Asano Kiri</a>

Hahmosta sitten:

Nimi: Kiri Asano tai Asano Kiri, Kiri on etunimi.
Nimen merkitys: Aamun usva
Ikä: Oikeastaan tarkalleen en tiedä, joku 26 varmaan.
Perhe: Ei tiedetä, kaikki sukulaiset ovat kuolleet.
Sukupuoli: Nainen
Ninja arvo: Jounin
Poikaystävä: <a href='http://img.ii2.org/d/9/d9ocq9_b.jpg' target='_blank'>Yoruno Dark</a>
Oppilaat: Vain yksi poika nimeltä Choko, jonka kuvaa ei ole olemassa muualla kui päässäni ja hän on tosi söpö.

Muuta erikoista:
Kiri on aika metsänläheinen ja tykkää metsistä ja veden lähistöllä olosta.
Hän on aika harteikas nainen, ja sen vuoksi aika voimakas naiseksi, mutta loppu peleissä aika heikko.
Kiri on lähes aina hyvän tuulinen ja kaikille mukava, mutta Darkia hän kohtelee joskus aika kaltoin.

Ja eikun kommenttia!

<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Osaan kyllä kuvitella että se on negatiivista...</span>
('o')
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

Kerronpa vähän omastani:

Nimi: Yoshimi Mitarashi

Nimen merkitys: Vasta vähän myöhemmin kun olin nimen valinnut sain tietää että Yoshi tarkoittaa Parasta :P Mitarashista sen verran, että se on Ankon sukunimi ja Yoshimi on hänen veljen tytär.

Sukupuoli: Nainen

Ikä: 14-15 o.O

Ulkonakö: Pitkät mustat hiukset, hoikka. Mustat silmät, mutta muuttuvat yleensä punasiksi, kun hän suuttuu o.O (pelottavaa <_<)

Luonne: Tykkää olla yksinään ja omassa rauhassaan (kuitenkin on yleensä muiden seurassa). Harvemmin näyttää tunteitaan paitsi vihansa ja välillä surunsa.

Perhe: Anko on ainut elossa oleva o.O Ronin(Yoshimin sensei) tappoi Yoshimin pikku-siskon, äidin ja isän, sillä halusi Yoshimin itselleen, vähän niin kuin omaksi tyttärekseen ja oppilaakseen. Yoshimi kuitenkin sai pian tietää Roninin aikomukset...

Enempää en kerro o.O ei kai tossakin ollu jo vähän liikaa -__-
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
hunter-nin
Student
Student
Viestit: 27
Liittynyt: Su Loka 24, 2004 17:21

Viesti Kirjoittaja hunter-nin »

<a href='http://www.naruto.fi/uploads/urban%20ni ... 820900.jpg' target='_blank'>Zanshin Mushin</a>

No tämä nyt on tälläinen rintakuva vain. Tässä olisi hyyperön tiedot:

Nimi:Zanshin Mushin
Nimen merkitys:Nimet eivät liity niinkään toisiinsa mutta sen voisi kääntää näin Tyhjä, varuillaan oleva mieli O.o
Sukupuoli:Mies
Ikä:14-16
Ninja arvo:Jounin
Luonteesta:Zanshin on aika hiljainen ja omiin oloihinsa vetäytyvä persoona. Hänellä on arkkivihollinen nimeltä Bushi Chi. Hän kunnioittaa vastustajaansa joka tilanteessa eikä näytä tunteitaan. Hän ei pilkkaa, puhu, selittele tai edes päästä ääniä taistellessaan. Zanshin kunnioitettu ninja erittäin hyvien taistelutapojensa vuoksi.
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

Laitanpa sitten työni tänne kun saadaan skanneri toimimaan :/
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Hahmojen keksiminen on ylikivaa :P Joten keksin yöllä kolmen aikoihin muutaman oman Narutohahmon. Olen piirtänyt vasta yhden mutta loputkin piirrän kunhan jaksan. Tässä nyt kuitenkin pienet infot niistä.

Nimi: Sunai Deruo
Kylä: Sand
Ikä: 15
Sukupuoli: poika
Hiukset: tummanruskeat
Silmät: siniset
Ninja arvo: Genin
Hyökkäykset: Suna no Yoroi (armor of sand), Sabaku Kyuu (Desert Coffin) ja Sand Gourd

Nimi: Kuyami
Kylä: Mist
Ikä: 15
Sukupuoli: poika
Hiukset: ruskeat
Silmät: keltaiset
Ninja arvo: Genin
Hyökkäykset: HiJutsu Makyou HyouShou (demonic ice mirrors) ja HiJutsu Sensatsu Suishou no Jutsu (Flying water needles)

Nimi: Utakoze Kito
Kylä: Konoha
Ikä: 13
Sukupuoli: poika
Hiukset: vaaleat
Silmät: vihreät
Ninja arvo: Genin
Hyökkäykset: Ninpou Kuchiyosek (summoning)

Nimi: Amayaro Zigu
Kylä: Sound
Ikä: 18
Sukupuoli: poika
Hiukset: ruskeat
Silmät: hopeiset
Ninja arvo: Genin
Hyökkäykset: ??

Nimi: Hyuuga Ritsu
Kylä: Konoha
Ikä: 13
Sukupuoli: poika
Hiukset: tummanruskeat
Silmät: hopeiset
Ninja arvo: Genin
Hyökkäykset: Byakugan

Nimi: Uchiha Sagumi
Kylä: Konoha
Ikä: 19
Sukupuoli: poika
Hiukset: mustat
Silmät: punaiset
Ninja arvo: Jounin
Hyökkäykset: Sharingan, Rasengan, Kawarimi no Jutsu

Nimi: Kaguya Ruka
Kylä: Kaguya
Ikä: 14
Sukupuoli: poika
Hiukset: mustat
Silmät: ruskeat
Ninja arvo: Genin
Hyökkäykset
Infoa: Ruka on orpo. Hänen vanhempansa ovat kadonneet eikä Ruka ole koskaan kunnolla tavannut heitä. Rukalla on Kaguya klaanin kyky hallita kehonsa luita ja käyttää niitä aseena.

<a href='http://www.geocities.com/ym_kuvat/kaguya_ruka.JPG' target='_blank'>Ruka</a>
(Sen kädet ovat siellä paitaosan sisällä..)

Ei pitäisi luoda hahmoja yöllä ^^;
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Okei, elikkä tämä seuraava ninja liittyy Fanfic-osaston ficciini Totuuksia. Nainen kuvissa on Uzumaki Setsuna, Yondaimen ystävä XD Sellainen tavallinen kunoichi, chuunin-tasoa. Samanlainen kuin Iruka: ei suurempia erikoistaitoja, kuten Sharingan tai Byakugan, vaan hyvät perustiedot kaikesta. Setsuna oli Akatemiassa chuunin-opettajana. Setsunan ikä on siinä 20v ja 27v välillä, ei mikään teiniäiti kuitenkaan :D

Anteeksi kuvan HUONO laatu, piirsin ne 20min:ssa. Setsuna on kuitenkin "vain" orinin ja vain sivuhahmo, joten tokkopa siitä nyt hirveän hienoja kuvia tarvii lähtä piirtämään. Kuvasta näkee kuitenkin, että Setsuna on "tavallisen" näköinen. Kai? :D Piirrän joskus jotain parempaa ja skannaan sen kunnolla, nyt on taidot vähän ruosteessa :D

Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Minä en kirjoita fan ficcejä, mutta siitä huolimatta omien hahmojen luominen on hauskaa puuhaa oli kyseessä sitten peli, kirja tai manga/anime. En ole koskaan esitellyt omaa hahmoani missään, joten alkoi arveluttaa josko minun kannattaisi tehdä niin ollenkaan... ;^^

Kuva: [klik]
Viimeksi muokannut Viittaperkele, Su Huhti 15, 2007 23:12. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Kuva
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Eli, mulla on niin huono mielikuvitus, että päätin piirtää suoraan itseni ninjaksi. Samat vaatteet kuin minulla. Ainoa vain, että minulla ei ole muita ninjailuvälineitä kuin aallon maa panta ;) (mulla on jopa kuva siitä, kun minulla on nuo vaatteet päällä..) Tästä "ninjapersoonastani" taisi kyllä tulla "olenniintäydellinen" x___x

Nimi: Ryu Yeni
Nimen merkitys: Ryu = lohikäärme, Yeni = Väännös nimestäni, kirjoitetaan kai japaniksi ihan vaan ENI, koska niin ainakin jeni kirjoitetaan... Äh, yrittäkää ymmärtää. Japanilaisissa kirjaimissa nimittäin ei taida olla YE -tavua ^^;
Sukupuoli: nainen
Ikä: 14
Ninja-arvo: chuunin, missing-nin
Mitä tekee: On palkkamurhaaja

Kylä: Aallon maa

Tekniikat: Toimii yleensä kahden koiransa kanssa.

Bloodline: Voi käsitellä ilmaa tietyissä rajoissa
Summon: Koiransa (selitystä: Miun mielestä kun summonoi, voi tavallaan valita kenet summonoi, kunhan on tarpeeksi harjaantunut ^^;)

Luonne: Oppinut kiroilemaan, heittää herjaa, ja jonkin verran huumorintajua saattaa olla. Kivunsietokyky on alhainen, mutta ei kuitenkaan vältä taisteluja kovinkaan paljoa.. Riippuvainen koiristaan, ja juoksee rahan perässä ;)

Kuva: http://i23.photobucket.com/albums/b382/ ... n/Yeni.jpg
Olen piirtänyt tuon kokonaan koneella. Kynähiirtä en omista, mutta silti toi kuuluu mun onnistuneisimpiin töihin. Toinen koneella piirretty kuva. Kokeilin vähän toisenlaista väritystekniikkaa, ja mielestäni ihan kivasti onnistu ^^ Älkääkä ihmetelkö sen silmiä.
Ja pikku kysymys: Onko tai tarpeeksi Naruto-aiheinen, että sen vois laittaa naruto.fi:hin?

Kiitos Ave-chan tuosta nimi-hommasydeemijutusta, mutta taidan sittenkin jättää nimen noin. Alkaa mennä liian hankalaks miun pienille aivoille ^^;
Viimeksi muokannut jenske, Su Heinä 31, 2005 19:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Kuutamosusi Jekkudragon: Jos nimesi on Jenni, niin se kirjoitetaan tavuilla I E N NI. Kysyin tätä asiaa opettajaltani kun piti kirjoittaa pikkusiskon nimi jonnekin :)

Anteeksi offaus ^^;;
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Hahmoni Iga Shiraito hyökkää jälleen, tällä kertaa uuden, käsin tehdyn kuvan kera.

Pörrrrröperhosia
Kuva
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

kuvia ois ku vaan sais skannerin varastettua jostain :wink:
Kuva
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Mä yritin vähän aikaa sitten piirtää ei mangamaisen kuvan itsestäni, mutta eipäs hänestä tullut näköistäni -----> liian puikulat kasvot
Joten piirsin hänestä sitten Sound-ninjan!

Pitäis kyl hommata skanneri niin postaisin sen kuvan tänne :)
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Omien hahmojen keksiminen on ylikivaa ja useinkin tykkään keksiä omia hahmoja tarinoihin ja sarjakuviin (vaikken piirtelekkään sarjakuvia). No kuitenkin, tässä tulea tällä kertaa yksi ainoa keksimäni Naruto-hahmo, mutta lisää tulen kyllä keksimään ^^'

Nimi: Shokora (sukunimi) Aida (etunimi)
Nimen merkitys: Raa'asti käännettynä "suklaaväli", vaikka suklaa onkin oikeasti chokoreeto, mutta eräällä sivustolla suklaa oli kirjoitettu shokora.
Ikä: 13v.
Syntymäaika: 19.5
Sukupuoli: Tyttö/Nainen
Taso: Genin
Kylä: Konoha
Pituus/paino: 157 cm, 46 kg
Ulkonäkö: Aida omaa tummanruskeat hiukset, jotka ovat aivan piikkisuorat ja tällä on ylipitkä otsatukka. Aida pitää usein hiuksiaan kiinni ponihännällä, mutta ylipitkä otsatukka jää auki, mutta "erikoistapauksissa" Aida saattaa pitää hiuksiaan auki. Aidalla on suklaanruskeat silmät, jotka hän on perinyt isoäidiltään. Aidalla on päällään usein sininen paita, jossa toinen hiha on hihaton ja mustat caprimaiset housut. Aida pitää otsasuojustaan Haruno Sakuran lailla eli se on pantamaisesti kiinni päässä, mutta joskus hän saattaa laittaa otsan päälle.
Luonne: Aida on ystävällinen ja hieman ujo, mutta joskus Aida saattaa olla turhan herkkä. Pahiksille Aida osaakin suuttua niin, että itse pahikset alkavat pelkäämään Aidaa. Aida rakastaa suklaata ja piirtäminen on hänen elämäntapansa. Mutta Aida on ihastunut Narutoon, muttei uskalla näyttää tunteitaan hänelle ja siksi Aida on Naruton seurassa pikkuisen hermostunut ja hieman hiljainen. Pikkulapsista Aida pitääkin ja siksi tämä on usein viikonloppuisin hoitamassa pikkulapsia päiväkodissa.
Menneisyys: Aida syntyi Konohassa, mutta hänen vanhempansa kuolivat Aidan ollessa 5-vuotias ja siitä lähtien Aida ja hänen pikkusisarensa Aji ovat asuneet isoäidin luona. Mutta isoäiti kuoli vanhuuteen Aidan ollessa 11 ½-vuotias ja Aidan oli huolehdittava pikkusisarestaan. Aida ja Aji joutuivat kadun kulmilla kerjäämään ihmisiltä ruokaa ja rahaa, kun heillä ei ollut rahaa ja eikä asuinpaikkaa. Eräänä kesäkuisena päivänä hyväsydäminen keski-ikäinen nainen nimeltä Hikaru suostui ottamaan Aidan ja Ajin huolehdittavakseen ja siitä lähtien Aida ja Aji ovat asuneet Hikarun luona. Kun Aida täytti 13-vuotta, hänet laitettiin ninjakouluun, jonne Aida oli aina halunnut päästä.

Että tällaista...
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Duddih... Tuossa olisi mun oma ninjani Shinsuke ^-^
En osaa piirtää käsiä ja kuvan otin sit digikameralla...

Shinsuke

Edit: Nyt olis minä ja mun sisko ninjoina:

Minä^-^

Mallu-88
Vastaa Viestiin