Piirustustaitosi...

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Vastaa Viestiin
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

...ovat kehitysvaiheessa. Aika huono olen vielä piirtämään, mutta koko ajan opin uutta. Olen nyt sentäs luokan parhaimpia, muttei se kyllä sano paljoa... Varjostusta parhaillaan työstän ^^ En siis mikään pahnanpohjimmainen ole, mutten kovin hyväkään ^_____^ Omien hahmojen piirtämistä, raajoja ja muuta hiontaa pitäisi tosissaan harjoitella. Asennotkin tuotaa hankaluuksia... Mutta eiköhän se siitä ajan kanssa ^^
Kuva
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

En osaa piirtää anatomiaa ollenkaan, se heittää aina vähintäänkin pahasti. En myöskään jaksa ikinä pahemmin varjostella (enkä väitä että jaksaisin tehdä jotain sellaista..). En nyt kuitenkaan sano etten osaa mitään piirtää, sillä kyllä sitä jotain osaa. Mieluummin kehitän tätä normaalia piirustustyyliäni realistisemmaksi kuin opettelen tuota "mangatyyliä"; ne pallosilmät oppii suht helposti. Oikeastaan ainut mikä minua on jaksanut innostaa tuon ns. mangatyylin kanssa, on eri piirtäjien tyylien matkiminen ja harjoittelu. On se vaan kumman mielenkiintoista.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
KuroTsubasa
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 19:42

Viesti Kirjoittaja KuroTsubasa »

Piirtäminen on kivaa...Omat taidot on ihan kohtalaiset
Kuva
Epik High
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re:

Viesti Kirjoittaja Francis »

Oon kirjottanu tänne joskus, mutta siitä o vuosia :D

Nykyään olen ihan ok piirtämään. Aikalailla saan tehtyä työt silleen, että ne tulee sellaisina ulos kun haluan. Mutta opettelen paremmaksi! Musta tulee joskus vielä ihan supahyvä xD Joskus.
Luojan kiitos, että opin värittämään vihdoinkin tyydyttävästi.

Piirustustaito karttuu parhaiten silleen, että piirtää joka päivä hituc ja aina kun tulee mieleen joku hyvä idea, piirtää sen ylös. Kannattaa myös piirtää välillä tosi pieniä ja välillä isoja kuvia, niin näkee missä menee pieleen (opin piirtämään ihmisiä tolleen).
Ja luonnosvihko kouraan kun menee ulos. Mie luonnostelen aina junassa ja linkissä ihmisiä kun ei ne huomaa mittää :D

Ja kun piirtää ihan kaikkea mahdollista, niin tulee paljon ideoita mieleen! Esim. kerran tein sellaisen steampunk-necromancer hirviön Matkahuollon muovikasvi-luonnoksen pohjalta xD Ei sitä koskaan tiedä!

Joo ja mie en tykkää piirustuskilpailuista, koska saan liikaa paineita ja mokaan vaan koko homman :z Kilpailutöitä on silti hauska kattoa, etenkin jos on outo aihe.
Kuva
mansikkamies
Student
Student
Viestit: 6
Liittynyt: Su Elo 30, 2009 15:26

Re: Piirustustaitosi...

Viesti Kirjoittaja mansikkamies »

Joo mun piirrustustaito on varmaan keski luokkaa. (ainakin omasta mielestäni)
Mut tykkään siitä kuitenskin tosi paljon. Kaveripiirissä on pari iha sika hyvää piirtäjää, joskus niiltä saa hyvii ideoita, mut joskus niitten hienot piirrustukset rupee ärsyttää omien rinnalla. :( Piirtelen kotona aika paljon ja otan mallii useimmiten eri sarjiksista. Joittenkin mielestä se on tyhmää ottaa mallii mut mää en ainakaan oppis mitään ellen ottais. Mul on muutama kuva N.fi :n fanartissa jos joku haluu nähä! ^^
Vastaa Viestiin