Piirustustaitosi...

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Vastaa Viestiin
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

Tykkään piirrellä...aina ne vaan ei ole kovinkaan hienoja...ja oon todella TODELLA huono piirtämään minkäänlaisia raajoja...ja varsinkaan sormia :huh:
mutta onhan se silti ihan hauskaa!sellanen kilpailu olis tosiaan hyvä idea!Kannatan!
Avatar
LäderLappen
ANBU
ANBU
Viestit: 475
Liittynyt: Pe Touko 21, 2004 12:02
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja LäderLappen »

<!--QuoteBegin-ChaoS+Aug 27 2003, 12:34 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (ChaoS @ Aug 27 2003, 12:34 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Juu tai sitten 'Remake of Naruto characters' eli samoja hahmoja piirrellään mutta erilainen puvustus ja aseistus tms. niille niin olisi mielenkiintoista kanssa nähdä sellaisia töitä. Voisinkin koittaa itse moista.  :) [/quote]
Itse olen jo tehnyt tuollaisen, Kakashista ja hiano tuli, ainakin omasta mielestä. Voisin pistää sen tänne joskus.

Joo, eli piirrän, piirrän paljon. Harrastukseksi voisi sanoa.

Narharial: Kiitos.
Kuva

AMPUKAA ITTENNE.
Narharial
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 399
Liittynyt: Ma Touko 24, 2004 18:35

Viesti Kirjoittaja Narharial »

<!--QuoteBegin-LäderLappen+Jun 9 2004, 04:56 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (LäderLappen @ Jun 9 2004, 04:56 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Joo, eli piirrän, piirrän paljon. [/quote]
Ja helkutin hyvin piirtää ;)
Narharial:
Ne on helppo tuhota jos ne kerääntyy yhteen paikkaan *hullun kiilto silmissä*
Narharial:
Juu noi, sillee pam pam pam, iiieee! Chido-- YYYAARRGHH! *kräks puum* Henge!! Iiiee! *kräks* *luuta verta ja suolenpätkiä'
miwa
Genin
Genin
Viestit: 111
Liittynyt: Su Touko 30, 2004 14:18

Viesti Kirjoittaja miwa »

Piirrän juu-u. Koneella piirtelyyn eivät taidot ainakaan vielä riitä, mutta näin perinteisesti lyijykynällä tulee piirrettyä useinkin. Ja, noh, osa ehkä ihan mukavia silmällekin. Kuvaamataidosta jää päättötodistukseen kymppi, mutta se ei juurikaan liity tähän. Mallista piirtäminen on helppoa ja kuvistunnit olivat yksinkertaisia (ja tylsiä). Noup, ei enempää kuvista miulle. Piirrän silloin kun itselle sopii, enkä piirrä 1m x 1m kokoisia töitä väriliiduilla, en piirrä soppakattilaa ensin värillisenä, sitten mustavalkoisena, en SUURIA horisonttitöitä, etc. Pienehköt, korkeintaan A4-kokoiset työt ovat ok. Ja lyijykynätöitä eritoten.

Kyllä, miä tykkään kovasti piirtämisestä, mutta vain ja ainoastaan omilla säännöilläni. ^^
Majo-chan
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Touko 05, 2004 12:48
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Jeps, kyllä piirrän, piirrän paljon, piirrän liikaakin.

Kuviksen numero on aina ollut kymppi, ja siellä se olisi tarkoitus pitääkin.
Yleensä työt väsään liian kalliille vesiväripaperille, tai jos puhutaan lyijykynätöistä/luonnoksista, ne menevät tavallisella kopiopaperille, sillä köyhiä tässä ollaan itse kukin.
Eniten fanarttia väsäilen, mutta omia hahmojakin on vaikka muille jakaa. Niitä kun ei tosin saa tuolla Naruto.fi:ssä postailla.
Ja rakastan outfittien suunnittelemista hahmoille, varsinkin Naruton.
Osaan käyttää vain hyvin kämäisesti paint shop pro 7.02:a. Open canvasin omistan, mutta sillä nyt ei paljoa tee, kun en omista tablettia, eikä osaa sitäpaitsi käyttääkään ohjelmaa kunnolla. Sunnittelen tabletin ostamista, kunhan rahatilanne paranee Animeconin jälkeen ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa.
Välineisiin kuulu 12 lyijärin paketti, vesivärit & peitevärit, 4 erilaista mustekynän terää, 3 mustekynää, pensseleitä enemmän kuin elämä sallii, öljyvärejä paljon, ja maalausteline, akvarellikyniä... Kaikenlaista, enemmän tai vähemmän turhaa.
Netissä omistan 3 galleriaa, joita päivittelen, koska en osaa tehdä tarpeeksi tyylikkäitä kotisivuja. _ _
Mutta, se siitä.
Saa käydä katsastamassa kuviani, ja mieluiten myös kommentoimassa;
<a href='http://inthedarkness.deviantart.com/' target='_blank'>DeviantArt</a>
ja jos ei osaa navigoida DeviantArtissa, niin minut löytää myös Virheestä;
<a href='http://www.virhe.org/jasen.php?nick=majochan' target='_blank'>Virhe-galleriani</a>
Kuva
frog_hermit
Student
Student
Viestit: 49
Liittynyt: Su Huhti 18, 2004 18:26

Viesti Kirjoittaja frog_hermit »

No kyvikseni oli 9...... Ihme kyllä kun kuviksen opettaja inhosiminua!!! No tossa äsken rustailin et kyllä mulla on tullu tänä kesänä piirettyä aika paljon!!! vähäsen tuloksia on näkynyt jopa!! :D
Ooon sitten mies en nainen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar
Drago^
Cthulhu
Cthulhu
Viestit: 1483
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2004 20:01
Paikkakunta: R'hyel

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Tyylini on rumaa ja aiheuttaa rupia sieluun mutta huumorilla ja hyvällä idealla yritän peittää sen.
"Mikään ei ole este, se on mahdollisuus".

Ia! Ia! Cthulhu Fthagn! Ph'nglui mglw'nfah Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
Avatar
Freyr
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 1298
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 04:01

Viesti Kirjoittaja Freyr »

Kyllähän sitä jonkun verran tulee piirrettyä. Keskinkertaiseksi piirtäjäksi itseni luokittelen. Mitään psp/ps kuvankäsittelyohjelmia en tykkää piirtäessä käyttää. Aito alkuperäinen lyijykynäpiirros on mielestäni paras ja siksi kaikki työnikin ovat sellaisia :rolleyes:
<a href='http://www.naruto.fi/?page=fanart&artis ... zdH9ZmhJ07' target='_blank'>Ja tässä näitä mun tekeleitä sitten onkin</a> ja jos ei tuo linkki toimi, niin samat kuvat löytyy <a href='http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Cronos' target='_blank'>IRC-Gallerian tunnukseni alta</a>

Piirrustuskilpailu vois olla ihan jees. Mitään oman hahmon suunnittelua en kanna, semmosessa kun oon surkea :P mutta jostain jo valmiista hahmosta oman näkemyksen teettäminen vois olla paikallaan.
Kuva
Avatar
Zibe
ANBU
ANBU
Viestit: 471
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2004 17:10
Paikkakunta: Oulu, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zibe »

Olen surkea piirtämään mutta eiköhän harjoittelulla, huumorilla ja tietokoneella saa jotain korjattua.
**Kuva poistettu**
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

hhmm.. oon erittäin huono piirtään :D Piirrän kuitenkin aika usein ^^ Tohon kisaan en ees viitti osallistua, kun kaikki Pepsicat ja nää osallistuu siihen :D Turha mun on ees yrittää ^^
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

vaikka sain kuviksesta 9 olen aika huono piirtämään syystä että kuviksen maikka on taiteilija eli toisin sanoen pirrän punaisen 5 kulmion ja mustan pilkun sen viereen ja heitän sinisen viivan niitten läpi ja se on kympin työ. osaan ainoastaan kunnon keskittymisellä tehdä jonkun näköisen haarniskan, velhon, demonin tai muun vastaavan. en siis piirrä kovin usein.
Älä anna muille tekosyytä inhota sinua
Mun anime lista. pistä paremmaks.
Avatar
zobis
Chuunin
Chuunin
Viestit: 214
Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 21:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja zobis »

Kyllähän innokkuutta piirtämiseen löytyy, mutta jos taidoista puhutaan, niin niitä ei kyllä löydy ainakaan muiden naruto.fi:ssä rekisteröityinä olevien kommenteista päätellen.
Elikeeppeli
Student
Student
Viestit: 24
Liittynyt: To Heinä 15, 2004 01:33

Viesti Kirjoittaja Elikeeppeli »

Kyllähän minä piirrän, jopa liikaakin joskus. Pidän itseäni kohtalaisen hyvänä, ja jos hyvä päivä sattuu niin saatan piirtää jotain hienoa. :D Kuviksen numero on 9.
Avatar
Freyr
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 1298
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 04:01

Viesti Kirjoittaja Freyr »

<!--QuoteBegin-Elikeeppeli+Aug 10 2004, 08:21 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Elikeeppeli @ Aug 10 2004, 08:21 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Kuviksen numero on 9. [/quote]
Pah, minulla tippu ysiin viime kurssissa <_<
Kuva
Avatar
redwolf
Chuunin
Chuunin
Viestit: 222
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 12:48
Paikkakunta: Viiala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja redwolf »

yks seinällinen täynnä naruto kuvia... :D
Ninja on se sana jolla veri lentää.
Vastaa Viestiin