Piirustustaitosi...

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Vastaa Viestiin
Avatar
deftonys
Chuunin
Chuunin
Viestit: 262
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 13:06
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja deftonys »

noo nyt olen omasta mielestäni ihan hyvä mut haluun oppii viel ihan sairaast lisää...
käykää kattoo

>> http://deftonys-muse.deviantart.com/ <<

E> hope you like <3
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Hmm. Juu, osaan piirtää ihan sopivan hyvin. Välillä tuntuu ettei taito vaan riitä >__> Sitten vaan suttaa paperin ja repii. Ärsyttävää.

Kamalinta on jos teet monta tuntia (omasta mielestä) hyvää työtä ja sitten kun ylpeänä rupeat sitä mainostamaan, niin kukaan ei sitten huomaakkaan. Tai sitten tulee se ainainen "ihan kiva". Tulee pakosti olo ettei osaakkaan mitään. Ettei työ ollutkaan hyvä.

Piirrän/maalaan joka päivä, koska olen tullut hulluksi.

Nykyään ajattelen että pitäisi lopettaa piirtäminen ja Taidepiirissä käynti, kun en ole niin lahjakas. Ennen osasin piirtää ilman paineita. Nyt koko ajan mietin että miten saan työstä aina paremman, aina hienomma, että voisi olla jotain josta ylpeä. Se ei riitä. Eikä tule koskaan riittämään.

Onneksi unohdan tuon välillä ja piirrän omaksi huvikseni. Silloin olen sopiva. Ainakin melkein.

Editto: laitetaan sitte itekkin oma kuviksen numero kun muillakin on: 7 :F
Kuva
Avatar
Scepter
Chuunin
Chuunin
Viestit: 258
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 15:29

Viesti Kirjoittaja Scepter »

Kyllä minä osallistuisin ainakin mielelläni johonkin kilpaan!!^O^ Ja lähes mikä idea vain käy... no ei ihan.:] Riippuu vähän siitä kuinka väsynyt olen/onko muuta tekemistä kuinka paljon piirrän, mutta nyt viimeisten 3 tai 4 päivän aikana olen piirtänyt aivan kauhean paljon.^^ Naruto fanarttia.;)
Piirustuksiani löytyy Naruto.fin toiselta puolelta...(sinne missä kuvia kommentoidaan ym.)
Kuva
Y.S.A.K. || The BDSM Tentacle Lair || Akatsuki FC
Avatar
JeBaZ
Genin
Genin
Viestit: 183
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 16:51
Paikkakunta: Tuolla-->

Viesti Kirjoittaja JeBaZ »

Ennen tuli piirrettyä ihan koko ajan johonkin. Koulussa vihkoihin ja monisteisiin ja kotona isoille arkeille. Tosin tuossa 8 kuukautta sitten tuli vaan stoppi. Sen jälkeen en piirtänyt mitään ja kynätkin vain lojuivat kotona. Sitten viimesunnuntaina päätin, että aloitan harjoittelemisen ihan alusta... Se toimi, koska nyt piirrän taas normaaliin malliini koko ajan. Joten jos kilpailusta on kyse, niin: "bring it on!"
Avatar
Mallu-88
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 22:05
Paikkakunta: kihniö

Viesti Kirjoittaja Mallu-88 »

En ole hyvä kovin hyvä piirtäjä, kuten 8 sen todistuksessa näytti koko ylä- ja ala-asteen ajan :) ... Paitsi, että kuutosen lopputorkassa kuvis nousi 9... (varmaankin säälistä, kun isosisko on 10 kuviksen oppilas ja niin kovasti yritin numeroani nostaa!) :lol:
Heti ylä-asteella se putosi takaisin 8... :P
Kuva
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

Osaan piirtää kohtalaisesti. Ja nautinkin siitä aina aika ajoin, eli silloin kun ei ole kiire mihinkään. Viimeksi sain kuviksen numeroksi 10, mutta mielestäni se on loukkaus niitä oikeasti todella hyviä kohtaan. Ota sitten selvää mitä sen kuviksenmaikan päässä liikkui juuri sillä hetkellä...
Avatar
uppuN
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: To Marras 24, 2005 02:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja uppuN »

grape kirjoitti:Osaan piirtää kohtalaisesti. Ja nautinkin siitä aina aika ajoin, eli silloin kun ei ole kiire mihinkään. Viimeksi sain kuviksen numeroksi 10, mutta mielestäni se on loukkaus niitä oikeasti todella hyviä kohtaan. Ota sitten selvää mitä sen kuviksenmaikan päässä liikkui juuri sillä hetkellä...
hmmm..kuulostaa vähän mun kuvismaikalta, se jakelee kymppejä joka suuntaan, ja kehuu jos joku on piirtäny tikku-ukon :lol:
Kuva
Y.S.A.K
Avatar
Deli
Genin
Genin
Viestit: 161
Liittynyt: To Touko 26, 2005 21:12
Paikkakunta: Cyberspace

Viesti Kirjoittaja Deli »

Ihan innokas oon mutku ei skillsit riitä.. oon ihan huono.. pistäkää vinkkejä piirtämiseen.
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

No itse en ole piirrustustaitooni vieläkään oikein tyytyväinen. Kyllähän ne jotkut ovat ihan onnistuneita, mutta melko harvat omasta mielestäni. Toiset kuitenkin väittävät minua oikein hyväksi. Se vain on todella ärsyttävää, kun jos omasta mielestään tekee melko epäonnistuneen työn, se on toisten erittäin hieno. Ja jos omasta mielestään tekee ihan hyvän, toiset ovat suurin piirtein: "vau" tai "hieno". <--Minä niin vihaan tuollaista! Komenntoisivat, jos siinä olisi jotain pielessä, kun sen kuulee jo äänensävystä, että jokin on vikana.
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
uppuN
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: To Marras 24, 2005 02:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja uppuN »

kaze-chan kirjoitti:No itse en ole piirrustustaitooni vieläkään oikein tyytyväinen. Kyllähän ne jotkut ovat ihan onnistuneita, mutta melko harvat omasta mielestäni. Toiset kuitenkin väittävät minua oikein hyväksi. Se vain on todella ärsyttävää, kun jos omasta mielestään tekee melko epäonnistuneen työn, se on toisten erittäin hieno. Ja jos omasta mielestään tekee ihan hyvän, toiset ovat suurin piirtein: "vau" tai "hieno". <--Minä niin vihaan tuollaista! Komenntoisivat, jos siinä olisi jotain pielessä, kun sen kuulee jo äänensävystä, että jokin on vikana.
kyllä se vaan on niin, että joidenkin mielestä, varsinkin niiden jotka oikeesti eivät osaa piirtää, ne ovat hienoja, eivätkä he näe siinä yhtään vikaa, koska eivät itse pystyisi samaan ^^ sä olet hyvä piirtäjä kaze, deal with it!! :twisted:
Kuva
Y.S.A.K
Avatar
deftonys
Chuunin
Chuunin
Viestit: 262
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 13:06
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja deftonys »

kaze-chanille... et enko kuvista sonovat henkilöt piirtäjiä jos ei ole niiin siin on iso ero jos on koska itekkin on huomannu... et äiti, kaverit. tyttö ystävä ja hänen perhe... sanoo et vouuu!!! mä oon silleee ...ihan v**uksee virheit...
ja se äänen sävy johtuu siitä kun he eivät ymmärrä asian päälle kovinkaan paljoa... tai välttämättä pidä aiheesta...

itse sanon että työsi on upeita... originaaleja ja aina vaikka olisikin vähän jotaa miekkaa tai irvistystä niin se näyttää söpöltä... kiva piirustus tyyli tykkään... :lol:

.......................................

ja omasta piirustus taidosta niin... sanon suoraan mitä ajattelen...
okei siis mä piirrän mallista paljon mut en suraan mallista lisään ainakaikkea tai muutan jotaa... nii siinä oon hyvä siintä tulee aina sellanen kun haluun...
mutta ei hyvä... jos yritän ihan kokonaa päästä piirtää niin... se on aika boring... onnistuu mut en tykkää...en jaksa oikeeen panostaa... koska se on "omasta päästä" taäytyy vaa ruveta opettelee panostaa siihenkin...
ja toi oikean kuvan piirtäminen se onnistuu myös omasta mielestä hyvin... vaikka tosin aina on parantamisen varaa... :?

EDITTO: toi uppunin teksti tuli sen aikana ku kirjotin...
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

deftonys kirjoitti:kaze-chanille... et enko kuvista sonovat henkilöt piirtäjiä jos ei ole niiin siin on iso ero jos on koska itekkin on huomannu... et äiti, kaverit. tyttö ystävä ja hänen perhe... sanoo et vouuu!!! mä oon silleee ...ihan v**uksee virheit...
ja se äänen sävy johtuu siitä kun he eivät ymmärrä asian päälle kovinkaan paljoa... tai välttämättä pidä aiheesta...
No siis, lähes kaikilta joilta kysyn, ovat juuri piirtäjiä. Kaikki luokkalaiseni, sillä olen kuvaamataito painotteisessa koulussa. Vieläpä ne muutkin Poriin jääneet ystäväni, sillä silloinkin olin ala-asteella kuvaamataito painotteisessa. :lol: Ja vanhemmiltani en koskaan kysy.
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
deftonys
Chuunin
Chuunin
Viestit: 262
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 13:06
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja deftonys »

sori hemmetti ku luin ton tekstin uudesta olin et WTF oikeest ajatus lähtenny vähän harhailee tai jotaa piti kirjottaa just päin vastaista...

siis mun kaverit on sillee vähän et okei ihan siisti ja perheestä kukaa ei oikee ymmärrä mitää noitten pälle ja ei oikee kukaa... muukaa... paitsi tietyst täälä...

nii ja toi ottaa muakin sairaast päähän et "joo siisti on" äänen sävy uskottava ... mä aina ärähän sen jälkee ja pakotan sanomaa asian... :twisted: juu... fade in to darkness

mä oon kyl tos päiväl ollu näköjää ihan ***un jäässä...
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

osaan piirtää mallista ihan hyvin :) ja sit omasta päästä hmm sutkot ok xD
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

kaze-chan kirjoitti:No itse en ole piirrustustaitooni vieläkään oikein tyytyväinen. Kyllähän ne jotkut ovat ihan onnistuneita, mutta melko harvat omasta mielestäni. Toiset kuitenkin väittävät minua oikein hyväksi. Se vain on todella ärsyttävää, kun jos omasta mielestään tekee melko epäonnistuneen työn, se on toisten erittäin hieno. Ja jos omasta mielestään tekee ihan hyvän, toiset ovat suurin piirtein: "vau" tai "hieno". <--Minä niin vihaan tuollaista! Komenntoisivat, jos siinä olisi jotain pielessä, kun sen kuulee jo äänensävystä, että jokin on vikana.
No sarjakuvasi perusteella olet hyvä piirtämään. Joskus sitä onnistuu omastamielestä, sama myös epäonnistumisen kanssa, jotkut ovat kumminkin reilusti huonompia piirtäjiä, ja siksi he pitävät töitä jotka omasta mielestäsi epäonnistuvat yleiseen taitoosi verrattuna, ovat hienoja.. onkohan tuossakaan mitään järkeä o__o
Kuva
Vastaa Viestiin