IHAN omat anime/manga hahmot???

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Avatar
Magic
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 04:40
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Magic »

Minulla on aivan liikaa hahmoprojekteja, jotka olen joskus aloittanut, mutta ovat sitten jääneet kesken. Aikoinani piirtelin Sky-sarjakuvaa (nauran pääni pois paikoiltaan), jossa oli mielipuolisen paljon hahmoja.

Sittemmin olen aloittanut mm. October Illusion-nimistä tarinaa, jossa päähenkilöinä ja tarinan ainoina hahmoina toimivat Z (arviolta 16-vuotias tyttö, pitää päässään kypärää, jossa lukee Z), Giro (nuori mies, omistaa syntymästään asti epämuodostuneet käsivarret ja sormet, jotka roikkuvat maassa asti, ja joissa ylipitkiksi kasvaneet kynnet. Kasvoilla mielipuolisen iloinen hymy.) ja Kano (14-vuotias tyttö, hiljainen, melkein mykkä).
Tarina kertoo näistä kolmesta nuoresta, jotka ovat päätyneet elämässään itsemurhaan, mutta valitettavasti he eivät kuolekaan, vaan heräävät tuntemattomasta maailmankolkasta täysin vahingoittumattomina.
Hahmot tapaavat toisensa ja yrittävät keinolla millä hyvänsä päättää elämänsä, mutta heräävät aina elossa. Kolmikko huomaa olevansa täysin kuolematon.
Ajan kuluessa he ystävystyvät ja synkissä mielissä syttyy halu elää, mutta sillä hetkellä he kaikki kuolevat, takertuen viimeisenä hetkenään toisiinsa.

Mutta kyseinen tarina tosiaan jäi vasta suunnitteluvaiheelle, sarjakuvaa olen piirtänyt mahtavat kolme ruutua, jotka iloksenne (tai suruksenne) skannasin -> <a href='http://www.geocities.com/akari_muu/october_illusion.PNG' target='_blank'>Tässä.</a>
Kolmannessa ruudussa esiintyvä hahmo on Z, tosin ilman kypärää. Ja kyllä, hän makaa mutaisessa autiomaassa puolikuolleena.
Sarjakuvan laadusta en sano mitään. Paperi oli erittäin huonoa ja epäsopivaa lyijykynälle.

Ja onhan minulla oma ninjahahmokin (yllättävää kyllä, syntynyt ennen tutustumistani Narutoon), White Dragon.
Lisäksi runsaasti pieniä hahmoprojekteja, jotka ovat kaatuneet maahan heti synnyttyään.


Yleensä pyrin luomaan mahdollisimman omeperäisiä ja mielenkiintoisia hahmoja. Isot silmät saavat minut tuntemaan itseni sairaaksi, joten silmien koko pysyy siedettävissä mitoissa.
Kuva
HezzuH
Student
Student
Viestit: 21
Liittynyt: Pe Helmi 18, 2005 20:20
Paikkakunta: Konginkangas

Viesti Kirjoittaja HezzuH »

Mulla ois pitkä lista itse keksittyjä hahmoja valmiina mutta ei skanneria jolla saisi niitä muiden nähtäville :(
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Meya: Hahmoillasi on todella hienon kuuloisia nimiä :) Tykkään. Itselläni on aina kamalia vaikeuksia keksiä nimiä hahmoille.

Itsellänikin on paljon hahmoja, ja niitä tulee luotua koko ajan vain lisää ^^;
Olen myös huomannut että viime aikoina lähes kaikki luomani hahmot ovat kamalan surumielisen näköisiä :rolleyes: Siksi loin jokin aika sitten vähän iloisemman hahmon.

Ja koska en osaa ollenkaan piirtää tyttöjä, en kyllä ole edes vielä yrittänyt, niin lähes kaikki hahmoni ovat poikia. Mutta poikahahmoja on tosi kiva luoda :P
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Jufo
Genin
Genin
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Helmi 04, 2005 22:19

Viesti Kirjoittaja Jufo »

No niin ihmiset laittakaa lisää noita teidän über hienoja kuvia. Harmittaa kun olis kaikenlaista ideaa päässä mutta en osaa piirtää lainkaan... Viimeksi kun yritin piirtää jotain kolme ihmistä kuoli ja 14 loukkaantui vakavasti. Kaikki hahmot mitkä pyörii pääni sisällä ovat jostain syystä miehiä ja yleensä heillä on jotain tekemistä katanan kanssa. Tarinaakin olen yrittänyt kehitellä mutta heikolla menestyksellä.
Kuva
Sigistä kiitos uppuNille ja avatarista kiitos Taasille
#beck.fi @ Qnet || #thebackhorn @ Qnet || #bleachfi.net @ Qnet
Avatar
Lusikka-sama
Genin
Genin
Viestit: 159
Liittynyt: Ke Touko 25, 2005 21:43
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Lusikka-sama »

Tekeillä on oma manga sarjakuva, mutta ongelmia on monia xD Ensinnäkin en osaa piirtää sen vähäsenkää vertaa... Murrr... toiseksi en keksi ikinä kunnolista tarinaa ja jos keksin niin kyllästyn siihen ja nakkaan koko idean roskiin.... Jos löydän jotain piirustuksiani laitan tänne linkkiä :P

-EDIT-
Löysimpäs yhden kuvan mangani päähenkilöstä Tamayo Hanakagosta xD Joo tiärän ettei se ole mikään paras nimi mutta nimi kummiskin ja tuo kuvakaan ei ole mitään parhaita töherryksiä... *häpeää..* Kuva
Kulki ennen nimellä Bunny

~Y.S.A.K.~
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Miulla on kamalia nimiä......tässä on jotain.*Lähtee kauas pois koneesta* :oops:

Akane Uchiha-Hatake
Sarytobi (ei ole vielä sukunimeä)
Radu .....
Ikara Takahoa
Sakuno Kikashi

Tässä on Sudet:
Retsuga.
Gai
Kurotobi
King
Suigga
Thousand nihgt
Thousand wolf
ja
vaaralisin susi: Kyretobi (Kurotobin veli.-....)
Kuva
Hiroo
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 17:12

Viesti Kirjoittaja Hiroo »

No mul on omii vaikka kuinka... Merkittävimmät kuitenkin on:

Iga no Kensei Yoshikuni Shou (ronin, salamurhaaja)
Miyamoto Musashi no Kami Fujiwara (samurai)
Harima Miharu (kunoichi)

*Iga no Kensei= Igan miekka mestari
**no Kami viittaa ylhäiseen henkilöön ja Fujiwara on yks oikeesti ollu samurai suku
***ja ne jotka ei tiiä mitä kunoichi tai ronin tarkottaa saa kysyy sitä, koska uskon että kaikkien pitäs tietään noi...
Avatar
~Gaara~
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2005 15:27
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja ~Gaara~ »

eh.. Miun oma hahmo, Yokiwa Inukawai...teen siitä sarjakuvaa, mutta nyt hiukan alkuvaiheilla... ^^"
Täs on jonkulaine kuva, aika surkea kuva kylläkin, ku paintilla ja pixialla työstetty..
>>Inukawai<<

Täl tyypillä on siis koira, jonka nimi on Irui.
Nää yrittää tappaa yhen pahiksen, jonka nimi on Aray. Mutta tietystihän näillä kahdella on kavereitaki... kuten esim. Junpei ja sen kotka, Kage.
Näil kaikil hahmoilla on omat 'element'sit, ja jos on esim. vesi element, ni osaa ohjailla vettä jne. ja jos ilma niin osaa ohjailla ilmaa jne.
Ja jokaisella on myäs jonkinlainen erikois'silmä.
Kuten Inukawailla on Yoinu, joka muuntuu tällaiseksi, kun Inukawailla on koirajumalan voimia.
Myös eläimillä on erilaiset silmät, kuten Iruilla on Ikaho nimiset silmät.
Kuva
Arigato gozaimasu avatar kuvasta, ja signature kuvasta valvoja89..! :)
I exist kill everyone other than me....
Avatar
Scepter
Chuunin
Chuunin
Viestit: 258
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 15:29

Viesti Kirjoittaja Scepter »

Yleensä melko pitkiä, kapea silmäisiä, pitkä hiuksisia(pojat kallistuu vähän bishien puolelle...) ja luonteeltaan huumorintajuisia tai "skitsofriikkejä".^^" Hmm, sit ne on tyyliin haltioita tai jotain muuta vastaavaa, mut ei ihmisiä.:S (ainakaan yleensä)

Tämän hetkiset hahmot joita yleisinten piirrän(ja alan tekemään sarjakuvaakin) ovat Sakura(Neko), Akito(haltia) ja Kenjirou(myöskin haltia).^,^ Löytyy muutaman kuvaa muistaakseni "piirustuksia, piirustuksia..." topicista.
Kuva
Y.S.A.K. || The BDSM Tentacle Lair || Akatsuki FC
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Frostious oot ihan HH piirtään (HH=Himo Hyvä)
Kuva
Avatar
Hikaru-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 315
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 18:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hikaru-chan »

Mulla on kans muutamia hahmoja, ns. 'minähahmo' on 15-vuotias tyttö nimeltä Hikaru (yllätys :| ). Hikarulla on päällään vaikka mitä, riippuu mihin sen piirrän. Joskus piirrän Hikarun ninjana, joskus taas koulutyttönä. Hikarulla on noin olkapäämittaiset, vaaleat mutta latvoista mustat hiukset. Tyttö on iloinen, määräilevä ja helposti tulistuva.

Sitten on myös tyyppi, jonka kehitin Hikarun isoveljeksi, 19-vuotias Chimaru, jolla on kasvoissa arpia :P Chimarulla on samanväriset hiukset kuin Hikarulla, mutta muoto on Kakashi-tyyliä.

Yuki, Hikarun paras kaveri, on pitkä- ja tummahiuksinen 15-vuotias tyttö, ja luonteeltaan hieman ujo.

Tässä tärkeimpiä... Voisin joskus jopa näyttää hahmoni, jos saisin jotain järkevää aikaiseksi paperille.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Hehe.. Mä oon keksiny ainakin kaks.. muita ei nyt heti tuu mieleen ^^

Freya: Freya on nainen. Hänellä on kummalliset hiukset. Oikealla puolella on pitkät ja harmaat, mutta vasemmalla on lyhyet ja blondit. Freya käyttää aina viinin punaista mekkoa, jossa ei ole olkahihnoja ja kirkkaan punaisia korkokenkiä. Freyan oikea silmä on kokonaan punainen.

Cleyra Cleyra on Freyan kaksoissisar. Ja sen huomaa. Hän käyttää samanlaisia vaatteita, kun Freya: Punaista mekkoa ja kenkiä. Cleyrassa on kuitenkin se ero, että hänen vasen silmänsä on punainen. Sama juttu om hänen hiuksissaan. Vasemman puolen hiukset ovat pitkät ja harmaat ja oikean puolen hiukset lyhyet ja blondit.

On mulla muitakin, mutta ei tuu heti mieleen.. Nämä kaksi henkilöä tulevat esille mun kirjoittamassa tarinassa Aichaku no sato ^^
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Tein uudet hahmot!Kun joku Hikaru-chan otti miun nimet,jota en enään käytä! :evil:

Näitä ei saa otta omaan tarinaan!Laillisesti kieletty!


Akimoto Michiyo:16-vuotias,tyttö,vaaleat pitkät hiukset.Luonne on kiltti,fiksu ja mukava.Päällään hänellä on aina värikkäät (ei niin värikkäät,jossa silmiin sattuu;)) vaateet.Michiyo käyttää lyhyitä housuja hameita.Hyvä koulussa,mutta myöhästyy.Asuu nyt Miwan perheen luonna,koska hänen vanhempansa menivät työmatkalle.

Kawatzoe Miwa:Michiyon kaveri.Poika on 17-vuotias,tummanruskeat hiukset ja vihreät silmät.Käyttää rentoja vaateita.Luonne:Hieman hermostuva.Kiltti Michiyolle ja hänen toiselle kaverille.Energinen (hieman).

Saruwatri Nanaho: Michiyon paras ystävä. 16-vuotias.Vaaleruskeat olkapäihin saakka olevat hiukset.Siniset silmät,jossa on kummalinen merkki.(Kukaan ei tiedä miksi hänellä on).Hänellä on hyvä vaate maku.Hän on luokan paras.Käytäytyy koulussa eritavoin kuin kotona.

Ishimaru Kaito:Miwan entinen kaveri,mutta ei enään.17-vuotias nuorukainen.Lyhyet vaaleat hiukset.Hyvin kiltti luokan tytöille.Kaiton luonne on auttaisa,viisas ja ehkä hieman itserakas.Hän asuu rikkaassa perheessä,jossa on kaksi siskoa ja yksi isoveli.

Yamashita Yumi:Tyttö käy enemmän Miwan kanssa ulkona kuin Michiyon.17-tyttö,joka on yllätys,yllätys Miwan tyttökaveri.Yumi on päätäväinen ja aina kiltti kuin muutkin.Hänellä on pitkät punaiset hiukset jotka ovat melkein aina kiinni takaa.Vihreät silmät tuovat lämpöä.Vaikka ne ovatkin kirkkaat.Vanhempista hän ei koskaan puhu.Vanhemmat ovat kuolleet tulipalossa.[/b][/url]

Tuli vähän liian paljon....joskus tulee enemmän:)
Kuva
Vastaa Viestiin