Naruton ääninäyttelijät..

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Vastaa Viestiin
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

karasu- kirjoitti:Kujira Orochimaruna on ihan mieletön. Mie RAKASTAN Showtaro Morikuboa <33 Siis Shikamarun ääninäyttelijää x___X <3
Woot :D En ole yksin n_n Shoutaro Morikubolla on ihana ääni ^.^
Ja herra on myös todella komea ettenkö sanoisi bishi <3
Ja sen ääni on oikeasti niin aaw *3*
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Hijiri, on se! Showtarolla on ihan mieletön lauluääni kanssa <3333 Ja ihan söpöliinihän se on, kyl.. xD
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Narutolla on hyvä ääni, mutta säikähdin pikkuisen, kun satuin lukemaan, että Naruton ääninäyttelijä on nainen O_O // kuten leikkaamattoman GNG:n Smithin ääninäyttelijä on myös nainen //. Rupesin kyllä pikkuisen nauramaan *punastuu*. Sakuralla on minusta turhan kimeä ääni, että se olisi saanut olla hitusen matalampi ääni ettei ole tuollainen " kirkuvan teinitytön" ääni. Kakashilla, Tentenillä ja Kiballa ovat menneet äänet aivan nappiin minun mielestäni. Onhan Sasuken äänikin hyvä, mutta olisi saanut olla minusta hiukan enemmän nuoren pojan ääni =^_^=
shameeka kirjoitti:
Wendy kirjoitti: Sakuralla on minusta turhan kimeä ääni, että se olisi saanut olla hitusen matalampi ääni ettei ole tuollainen " kirkuvan teinitytön" ääni.
Mutta Sakurahan ON kirkuva teinityttö.
Niin, niin... taas olen todella baka :p
Viimeksi muokannut Wendy, Su Marras 27, 2005 11:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Wendy kirjoitti: Sakuralla on minusta turhan kimeä ääni, että se olisi saanut olla hitusen matalampi ääni ettei ole tuollainen " kirkuvan teinitytön" ääni.
Mutta Sakurahan ON kirkuva teinityttö.

EDIT
Novadille kirjoitti:Sasuke kuulostaa aina huutaessaan/karjuessaan siltä kun se synnyttäisi
Voi luoja repesin xD
Viimeksi muokannut Sham, Su Tammi 22, 2006 00:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Novadille
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: Ke Marras 23, 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Novadille »

Naruton ääninäyttelijät on ihania ^^ Parhaimmat ovat mielestäni Iruka, Kakashi ja Naruto. Hakulla on ihanan hempeä ääni, juuri sellainen kuin pitääkin. Sasuke kuulostaa aina huutaessaan/karjuessaan siltä kun se synnyttäisi. Ja se mumisee n__n'

Ainoa jota olen ihmetellyt suuresti on Nejin ääni. Se kuulostaa sille aivan liian vanhalta ja muutenkin semmoiselta OOCmäiseltä :shock:
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

anaya kirjoitti:Ja toinen juttu, haluatteko nähdä lempihahmojenne ääninäyttelijän kuvan? Itse nimittäin en missään nimessä halua, näkisin varmasti Gaaran pään tilalla aina sellaisen vanhan jäbän..
En välttämättä haluis.. Se saattais rikkoa koko illuusion siintä hahmosta..
Aikanaan näin DBZ:n ääninäyttelijöiden naamat.. oli kyllä aika sekalainen ryhmä :shock:
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Mun mielestä on kaikki ääninäyttelijät ihan hyvin kohallaan, toisin kun eng dubissa, joka on aivan ääliömäinen. En välttämättä haluais nähdä ääninäyttelijöitä, jotkut sarjat on menny ihan pilalle siitä syystä :) . Olin vähän shokissa kun ekan kerran kuulin, että naruton ääninäyttelijä on nainen, mutta kun vähän ajattelin, onhan se aika loogista, siis onko olemassa yhtään jätkää jolla on sellanen ääni? :D
Avatar
naruto_shipuuden
Student
Student
Viestit: 27
Liittynyt: To Marras 20, 2008 20:59

Re: Naruton ääninäyttelijät..

Viesti Kirjoittaja naruto_shipuuden »

Mun mielestä Naruton ääninäyttelijä (Junko Takeuchi) on paras, sillä on ihana ääni (vaikka onkin nainen) mut se käy Narutolle. :D Ja ne Naruton ääninäyttelijän laulut ihania...
Avatar
Lkonog
Student
Student
Viestit: 44
Liittynyt: La Touko 24, 2008 16:49

Re: Naruton ääninäyttelijät..

Viesti Kirjoittaja Lkonog »

Ei, minä en pidä hirveästi Naruton ääninäyttelijöistä. Pari loistavaa/hyvää löytyy(Oro, Kisame, Deidara), suurin osa kehnoja ja "ehkä" vähän liikaa huonoja. Itse en tajua varsinkaan tuota Naruton äänen hypeä, sehän kuulostaa kuin joku söisi krapulassa kaurapuuroa ja puhuisi ruokasuussa, dattebayo.
Avatar
Zetsubou
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 11:18
Paikkakunta: Kontu

Re: Naruton ääninäyttelijät..

Viesti Kirjoittaja Zetsubou »

En todellakaan olisi ikinä arvannut Naruton ääninäyttelijää naiseksi! :D Mutta mitäpä sillä sukupuolella on väliä, Junko Takeuchi todella hoitaa homman kotiin. Muutenkin Naruton muiden henkilöiden äänet sopii tyypeille paremmin kuin hyvin. \o Nejillä on tosin hämäävän matala ääni.. mutta toki kuuntelen sellaista mielummin kuin jotain armottoman lapsenomaista kimitystä. :D Ei valittamista siis.
I have always known the storm would come,
listen now, my young ones,this is not a story I tell
of midnight, moon and sun


~ Neji FC ~ Shikamaru FC ~
Avatar
Nikotiini
Student
Student
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Tammi 27, 2009 00:37

Re:

Viesti Kirjoittaja Nikotiini »

anaya kirjoitti:Mietin että onko tämä ihan itsestäänselvyys vai miksi kukaan ei ole tuonut esille, että Naruton Sasukella ja Bleachin Ishida Uryulla on sama ääninäyttelijä?
Tämän saman huomasin Soul Eater animessa. Eli Sasukella sama ääni kuin Soulilla :P (en varma ole, mutta samalta kuulostaa)
Avatar
Naniko
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: Su Huhti 19, 2009 17:19

Re: Naruton ääninäyttelijät..

Viesti Kirjoittaja Naniko »

Mielestäni kaikilla on sopivat äänet japaniksi, mutta englanniksi en pidä ehkä kenenkään äänestä, kaikki kuulostavat englanniksi jotenkin...typeriltä? En ymmärrä niitä jotka pitävät enemmän englanninkielisestä dubbauksesta. O____O
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Naruton ääninäyttelijät..

Viesti Kirjoittaja Cyran »

^ Samaa mieltä! Jouduin joskus aikoinani katsomaan kolmasosan yhdestä jaksosta englanniksi dubattuna ja se on ehkä suurinpiirtein hirveimpiä asioita mitä tiedän... Että olen kyllä ihan tyytyväinen japanilaisiin ääninäyttelijöihin, vaikka TenTenin ja Hinatan hieman liian kimeät äänet satunnaisesti ovat ruvenneet ärsyttämäänkin.
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
Nuti
Chuunin
Chuunin
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 20:22
Viesti:

Re: Naruton ääninäyttelijät..

Viesti Kirjoittaja Nuti »

Naruto-urani alkuvaiheilla seurasin animea (noin Sillanrakentajan puoliväliin asti), mutta sitten siirryin mangaan. Olen sittemmin katsellut hajanaisesti erilaisia jaksoja mm. halutessani vilkaista joitain fillerijaksoja ja tarkastaa, millaisia ääniä hahmoilla on. Tunnen siis aika harvan hahmon äänet.

Gaaran ääni on hämmentänyt minua hieman. Hän kuulosti jo kakstöistävee ihan aikuiselta (mikä toisaalta sopii hänen luonteelleen varsin hyvin)! Ilmeisesti hänellä oli lapsuusflashbackeissakin sama ääninäyttelijä kuin isompana, mutta onneksi hän kuulostaa sentään siinä nuoremmalta... paitsi enkunkielisessä duppauksessa. Enkuksi dupattuna kuusivuotias Gaara kuulostaa aivan TEINILTÄ! -.O Japaniksikin kuusivuotias Gaara kuulostaa turhan varhaiskypsältä, mutta ääni on ei sentään ole yhtä matala ja tai varsinkaan käheä kuin enkun Gaara-pennulla. Gaaran tuskankarjunta (Shukaku incoming!) taas kuulostaa molemmilla kielillä niin hirmuiselta, että pikkulapset lähtevät taatusti karkuun - siis mainiolta.

Naruto sen sijaan puhuu erittäin narutomaisesti sekä japaniksi että englanniksi. Ääni on energinen ja reipas! Kakashiinkin olen tyytyväinen, hän kuulostaa niin välinpitämättömältä kuin pitääkin. Yamaton ääni oli taas minulle järkytys x.X Aivan liian mörisevä. Sakurankin ääni sopii hahmolle hyvin.

Jos animessa olisi haluttu olla oikein realistisia, aikahypyn jälkeen ainakin poikahahmoille olisi voinut laittaa äänenmurroksen. Useimmathan heistä ovat aikahypyn aikana hypänneet vuodet 13-15. Kyllä siinä kimitys karsiutuisi nopeasti. No, totta on, että pikkasen oikeaa ikää möreämmät äänet kuulostavat katsojan korvissa paremmalta ja ymmärrettävämmältä kuin realistiset kimitykset.
"Life is so simple. I do some stuff. Most fails. Some works."
- Leonardo da Vinci
Avatar
Hina_Ichigo
Student
Student
Viestit: 21
Liittynyt: Ke Kesä 23, 2010 23:32

Re: Naruton ääninäyttelijät..

Viesti Kirjoittaja Hina_Ichigo »

Ihan ensiksi haluan sanoa; Junko Takeuchi on loistava seiyuu. Sakuran ääni kuulostaa myös tosi osuvalta. Sasuken ääneen tottuu, vaikka se ensin kuulostakin liian vanhalta. Kakashin ääni on ihan ok. Ja huomasin että sama tyyppi on Hatori Sohman (Furuba) seiyuu :D. Lähes kaikilla Akatsukeilla (kirjoitin ensin Akatsukelilla xD) on osuva ääni. Tosin Kakuzun äänestä saa päänsäryn. Ja Hidanin seiyuu.... Vau. Onhan tuota kiljumista ja naruamista ennenkin nähty, mutta... erittäin osuva seiyuu.
Tärkeä tiedotus; olen hieman outo :D
Vastaa Viestiin