Piirustuksia, Piirustuksia - v2

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Vastaa Viestiin
Avatar
UnHoly
Genin
Genin
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 22:04
Paikkakunta: Uusikaupunki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja UnHoly »

Juuh, elikkä tässä olis miun ihan ihkan ensimmäinen Naruto piirros ja sen kyllä huomaa :)
Ja koska tämä on ensimmäinen raapustus,
niin olihan kuvankin pakko olla pikku narutosta :P
Värejä en edes uskalla käyttää vielä mutta näillä eväillä jatketaan :)

Kuva
Kuva
Kiitän Tonzaa sigistä ^^
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Tuli taas tässä raapusteltua pitkästä aikaa.

Alkuperäinen
Kuva

Väritetty
Kuva

Olen tyytyväinen tuohon väritettyyn, onnistui paremmin kuin aluksi luulin. ^__^ (Aina ollut huono värittäjä..)
Kuva
Avatar
deftonys
Chuunin
Chuunin
Viestit: 262
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 13:06
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja deftonys »

olen aika uusi täällä, enkä ole pahemmin päässyt vielä kommentoimaan näihin topickkeihin paljoa, tää on eka postaus tänne...

käykaa kattoo mun piirustuksiani... klikatkaa linkkii tossa mun sigin alla, nii pääsette kattelee...
jos haluaa nähdä vähän lisää töitä, niin irc gallerias on enemmän, tuolla samalla deftonys nikillä

joskus vähän myöhemmin sanon jotain teidän töistänne...
Avatar
Wani
Genin
Genin
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 21:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wani »

Hähää..
Tässäpä tämmöinen.. hetken aivo-tilttaus.
http://www.deviantart.com/view/28114869/

(Huom. Väsätty Paintilla, scanneri ja photari ei vörki )): )
Kuva
Y.S.A.K
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Wani kirjoitti:Hähää..
Tässäpä tämmöinen.. hetken aivo-tilttaus.
http://www.deviantart.com/view/28114869/
Toi aihe alue ei muhun niin hirveest iske, mut ihan hienosti osaat kyl Paintilla piirtää :)
Avatar
Wani
Genin
Genin
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 21:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wani »

nixuboy kirjoitti: Toi aihe alue ei muhun niin hirveest iske, mut ihan hienosti osaat kyl Paintilla piirtää :)
Njooh, toi nyt on tommonen parin minuutin härdelli. :wink:
Deviant accountilla on huomattasti parempia Paint rustauksia.
Esim. Tämmönen furre kuvatus
Line artin tohon tei Paintissa, väritys yhellä toisella ohjelmalla.
Toi kuva on yhtä peliä/chattia varten missä voi lataa omalle hahmolle kuvia.
Kuva
Y.S.A.K
Avatar
UnHoly
Genin
Genin
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 22:04
Paikkakunta: Uusikaupunki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja UnHoly »

Tässä olis toinen narutoaiheinen kuvani :)

http://i17.photobucket.com/albums/b100/ ... aa0001.jpg

Tällä kertaa Itachi, Konoha merkki ja varjostukset epäonnistuivat totaalisesti,
mutta muuten olen itse ainakin tyytyväinen :)
Kertokaahan omat mielipiteenne?
Kuva
Kiitän Tonzaa sigistä ^^
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Lilie »

[-Zero-], oikein hienohan tuo on. ^^ En nyt oikein osaa mitään rakentavaa tähän sanoa, ehkä kontrastia voisi olla vähän enemmän..?

Tässä nyt on tällainen.. outo. Se on Goku Saiyukista.
Vietin tämän kanssa liian kauan aikaa, en enää koskaan piirrä tiiliseinää enkä puulattiaa. En ainakaan samaan kuvaan.
Itse olen ihan tyytyväinen, yleensä kun en taustoja paljon väkerrä... ^^;;
Avatar
deftonys
Chuunin
Chuunin
Viestit: 262
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 13:06
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja deftonys »

tos ois gaara minkä piirsin lyijjäreil... tein uden asun...

http://www.deviantart.com/deviation/27368178/

sanokaa mielipiteitä
Avatar
UnHoly
Genin
Genin
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 22:04
Paikkakunta: Uusikaupunki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja UnHoly »

Kuva
Kiitän Tonzaa sigistä ^^
Avatar
deftonys
Chuunin
Chuunin
Viestit: 262
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 13:06
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja deftonys »

chacra sais olla jotaan tavaraa viel lisää muuten ihan kiva

rianka varjoja sais olla enemmän... ja toi paidan osa näyttää tosi tyhjältä sais olla jotaa ryttyjä... ja tää on vähän tollain luonnos tyylinen josta en itse kovinpaljoa tykkää mutta tämmä on hyvä...

miyoko RUKI kiva kuva , varjoja kaipais käsi ja kasvot toisi muotoa ja materiaalin hyvin esiin... alkuperäseen kuvaan nähden voisin sanoa että ihan ok.. noin huonosta kuvasta itse en olisi lähtenyt piirtämään... kuva on niin varjoton musta ja valkonen... mut se oon vaan minä... ehkä
vinkki älä käytä mustaa puu väriä... missään muussa tapauksessa kun se kuva on muuten väritetty

THESTRAL tää on hyvä tässä näkyy yksityiskohtia varjostus ok... kokonaisuudessaan hyvä...

IKAMARU on omasta mielestäni paras iskee muhun eniten... se on juuri tuollainen manga tyylinen I like it.... viel tarkemmin akira mangan tyylinen tai vanhan yleensäkki... varjoja tässä ei aljoa pidäkkään olla juuri tuon äskeisen sepustuksen takia... muuten hyvä mut se ei paljoa näytä shikamarulta mut muuten tosi hyvä =P

MR URAHARA on hyvä taasin nuo varjot vähän uupuu muuten hyvät värit... kivasti piirretty paljon tavaraa... =)

-Zero- en voi sanoa mitään rakentavaa ...ensimmäinen piirroksesi narutosta,

itachi kuva on huomattavasti parempi varjoja on ihan kivasti mut kaipais lisää ja älä tee varjoihin rajoja se tulee kökön näköiseksi silleen...=) silmät on parhaat.. ne on hyvät tuo tähän työhön ilmettä paljon lisää...

tää toinen itachi on sori huono ei varjoja ja älä piirrä mustalla väri kynäällä.. lyijjy kynä... käytä sitä... ja älä piirrä ikinä ruutu paperille... ei pahalla... :?

tää väritetty on paras sulta tässä naa hiukset on kivasti tehty... ja kivan näköin muutenkin... hiukset vaa näyttäis et ne loppuis kesken tossa vasemmalla puolella mut hyvä paranee... =)

enää voin vain kannustaa sinua harjoittelemaan lisää ja antamaan neuvvoja jos niitä tavitset... peukut ylös kysy rohkeasti vaan saa muutkin kysyä neuvvoja jos kiinnostaa....

ziryuki tykkään tosta kakashista vaikka se onkin tuolleen luonnos tyylillä tehty silti se on suhtkoht pehmeän näköinen ja tuo väritys on oikein kiva... tuollain simppeli a sopivasti värejä ei liikaa ja nuo tekstit sopii oikein hyvin...

wani olen samaa mieltä nixun kanssa tässä asiassa... se on wierd kuva mutta hyvä paintiks... nuo muut kuvat deviantartis on myös oikein kivoja mutta itse suosittelen ohjelman vaihtoa...photariin =P kivat värit noissa kaikissa töissä ja muutenkin itse tykkän siinä mielessä....

lilie goku sayjukisi on tosi hieno... mutta eniten mua häiritsee toi seinä se on oudossa kulmassa varjostukset on hyvät ei oikeestaa mitää suurta onkelmaa tässä... lattia ehkä sais olla vähän sumeempi... hyvää työtä...

ja minä olen sillä periaatteella täälläkin liikkeellä... samalla kuin tuolla siggi topicissa...
että jos et kommentoi muitten töitä en kommentoi sun töitä
toivoisin että kaikki sanoo jotain muttenkin töistä.
ja kaikille vinkki... älkää käyttäkö mustaa puu väriä... missään muussa tapauksessa kun se kuva on muuten väritetty ei toimi... sitä varten on eri pehmoset lyijjy kynät... :?
Avatar
Wani
Genin
Genin
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 21:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wani »

deftonys kirjoitti: wani olen samaa mieltä nixun kanssa tässä asiassa... se on wierd kuva mutta hyvä paintiks... nuo muut kuvat deviantartis on myös oikein kivoja mutta itse suosittelen ohjelman vaihtoa...photariin =P kivat värit noissa kaikissa töissä ja muutenkin itse tykkän siinä mielessä....
Photari kyllä löytyy, mutta se on ollu vähän aikaa.. hmm.. Lomalla. :lol:
Ja kyllähän tuo paint rustaus on vähän oudohko,
mutta oudolla henkilöllä on oudot mieltymykset. ;D
Kuva
Y.S.A.K
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

miten te kaikki osaatte piirtää niin hyvin. minun paras piirrustus on tuolla tasolla kun [-Zero-]:n ensimmäinen naruto piirrustus. ja deftonys toi sun Gaara on aivan mahtava mäkin haluaisin osata piirtää noi hyvi :)

mut en osaa :(
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Sanoin kyllä silloin aikoinaan, etten enää postaa tähän topikkiin, mutta... Noh, olkoon tämä poikkeus. Tai woteva, miksikäs sitä itsensä pettämistä nykyään kutsutaankaan.

Defty: Kuvaasi katsellessa ajattelin heti ekaksi "Ahaa, mallista otettu", mutta sitten muistin, ettei Gaara ole poseerannut tuollaisessa asennossa. Sen jälkeen tipuin lahjakkaasti tuolilta. Itse en ainakaan saa mitään aikaiseksi pelkin lyijykynin. Parantamisen varaa ei silmineni löydy juuri nimeksikään, mutta ainakin hiekka näyttää aika hassulta noin rosoisena. Tulee mieleen... se eristysaine, jota remonttireiskat puhaltavat sellaisesta putkesta nurkkiin? En tiedä. Ja teksti voisi joko olla keskemmällä tai sitten puuttua kokonaan.

Ja tukka on muuten hieno, suortuvat menevät mukavan soljuvasti.

Wani: Ohhoh, enpä olisi ekana Paint-työksi lähtenyt arvailemaan. Varsinkin tuon paidan varjostus on onnistunut hienosti, tulee mieleen ihan jonkun pro pelintekijän pikselihahmo muutenkin tuosta. Siivet ovat kuitenkin aika motit -- ne tuntuvat lähtevän jostakin toisen olkapään seudulta. Niin, ja tuo keltainen toimii mielestäni ehdottomasti parhaiten. :wink:

Omat kaksi kuvaani:

"Underdog glare"
Saitou Hajime mahtoi kakruna olla aika häijy ilmestys. Tuo esikatselukuva on muuten olennainen osa työtä.

Fannibalismia: Naruto x Sasuke [K-18]
Pitäisi olla reilu peli, tämän linkin yhteydessä on sentään kolme eri ikävaroitusta.
Kuva
Avatar
Wani
Genin
Genin
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 21:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wani »

Dragonmaster kirjoitti:
Wani:Siivet ovat kuitenkin aika motit -- ne tuntuvat lähtevän jostakin toisen olkapään seudulta. Niin, ja tuo keltainen toimii mielestäni ehdottomasti parhaiten. :wink:

Fannibalismia: Naruto x Sasuke [K-18]
Pitäisi olla reilu peli, tämän linkin yhteydessä on sentään kolme eri ikävaroitusta.
Ne siivet on ihan kamalat. xD
Ne näyttää kun niissä olis vaan 4 sulkaa per siipi. ;)
Laiskuus iski viimehetkillä. Muuteskin vihaan tehä siipiä.
Pixelointi on kivaa, aamen. x)

Haha, ennen kun klikkasin tota Naruto x Sasuke [K-18] kuvan linkkiä,
ajattelin että kiva kiva, Yaoita. Hullunkiilto silmissä yms.
Mutta mutta, toi kuva on tuhat kertaa parempi kun NaruSasu/SasuNaru. x)
*taputapu*
Narutolla niin lutunen ilme. <3 Hoaha, siitäs sait Saske-kun.
Kuva
Y.S.A.K
Vastaa Viestiin