sanoista kuviksi

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

sanoista kuviksi

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

tuo tuli vain yhtäkkiä mieleen, kun täällä on niin paljon ihmisiä jotka sanovat haluavansa piirtää sarjakuvaa mutta eivät keksi aihetta, niin ajattelin että: "pitäisipä tehdä tämmönen topikki minne voi pistää kirjotelmia joita sitten voi piirtää kuviksi." niin ja pistetäänpä pari sääntöä:

-pitää aina kysyä lupaa ennenkuin alkaa julkaisemaan sitä netissä.
-pitää pistää joka sivun vaikka alareunaan kuka on tehnyt käsikirjoituksen.

(ja jos modet kokevat tämän turhaksi voivat lukottaa tai jos on jotain "sääntöjä" niin täytyy vain editoida tänne.)
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Ei huono idea olleskaan.
Voisin ihan kokeiluksi piirtää jonkun lyhyen hyvän käsikirjoituksen, saa sitten nähdä mikä tämän topikin kohtalo on.
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Tämä on hyvä topic minulle joka haluaisi piirtää kauhu sarjakuvan (ei mitään hirveän pitkää)
En keksi itse mitään järkevää aihetta joka ei olisi hirveän kliseinen tai tylsä.

Joten jos joku vaan jaksaa kirjoittaa kauhu käsiksen niin mielelläni otan sellaisen vastaan :]
Huom! En ole mikään kauhean hyvä piirtämään enkä ole varma pistänkö koko sarjakuvaa edes nettiin skannerini paskuuden takia muttah.. yritetään :{o
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

No minullehan voi antaa vaikka minkä laista pyyntöä. Suostun piirtämään lähes mitä vain, mutta mieluiten fantasiaa tai jotain sinne viittaavaa. Sarjakuvan ei kannattaisi olla kuitenkaan liian pitkä, sillä onhan tuo omanikin vielä alussa ja monet niin kovasti siitä haluavat jatkoa, haulikoita osoitellen... Olen minäkin ihminen...
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

Komori kirjoitti:Tämä on hyvä topic minulle joka haluaisi piirtää kauhu sarjakuvan (ei mitään hirveän pitkää)
En keksi itse mitään järkevää aihetta joka ei olisi hirveän kliseinen tai tylsä.

Joten jos joku vaan jaksaa kirjoittaa kauhu käsiksen niin mielelläni otan sellaisen vastaan :]
Huom! En ole mikään kauhean hyvä piirtämään enkä ole varma pistänkö koko sarjakuvaa edes nettiin skannerini paskuuden takia muttah.. yritetään :{o
minä voisin kirjoittaa jotain kauhua kun on ollut kesästä saakka idea mielessä :3 mutta en lupaa mitään järisyttävää... voin pistää sen privana sinulle kun se tulee valmiiksi?
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Voih! Minäkin voisin tehdä sarjakuvan jos joku vain kirjoittaisi juonen. Oon aloittanut jo monen monta sarjakuvaa, mutta jättänyt ne aina kesken kun en millään keksi tarinaa TT_TT

Mielelläni tekisin jonkun komedia sarjakuvan kun yleensä olen tehnyt vain actionia. Joku doujinshikin olisi mukava tehdä ^^
Avatar
ziradia
Genin
Genin
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 20:31
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja ziradia »

Tähän topicciin näyttää tulevan enemmän näitä juoni- kuin piirtäjäpyyntöjä, mutta lisäänpä minäkin sitten; eli olisin todella halukas piirtämään shounen-ai- tai jopa yaoitarinan (ei mitään HC kamaa nyt aluksi kuitenkaan ; D).

Erityisesti minua kiinnostaisi piirtää jonkun ficin (miksei sitten fan-ficin) pohjalta, sillä varsinkin hyvät kirjoittajat osaavat kuvata tuntemukset ja hahmojen tekemiset varsinaisen tarkasti; ne olisi sitten "helpompi" toteuttaa kuvallisessa muodossa.

Jos nyt sitten jonkinmoisen juonen saankin käsiini, ei toteutusaikataulusta kannata puhua ääneen, sillä en oikein saa itseäni niskasta kiinni, kun minulla on jokin määrätty aika piirtää jotakin .. pitemminkin piirrän vähän silloin kun siltä tuntuu ^^; (ei, ei minua silti laiskaksi voi sanoa sillä kun saan kunnon inspiksen tavaraa syntyy kyllä vaikka millä mitalla :))

Ja sitten vain turhaksi lisäykseksi, että yksi idea minulla on itselläni, mutta siitä tulisi niin älyttömän pitkä projekti ettei varmaan minun kärsivällisyyteni/aikani siihen riittäisi.
Kuva
Jos sulla lysti on, niin kätes yhteen naulaa!
Y.S.A.K
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Hmmm. Itselläni on kaksi sarjakuvaa/aihetta, jotka kaipaisivat vain piirtäjää. Olen jopa luonnostellut hahmot ja toisen alku on luonnosteltu :D En tiedä haluanko luopua siitä toisesta, mutta jos jotakuta kiinnostaa fantasia-aiheinen, koiramainen ( ei mtn hopenuoli kopiota XD) ja nykymaailmaan perustuva niin ottaa yhteyttä. Annan sen hyvään kotiin. En jaksa piirtää sitä itse, kun on monta muutakin aihetta.

Toinen jonka luovuttamista en ole vielä päättänyt on hieman monitahoinen juttu joka kertoo jumalista, nykymaailmasta, eskapismista ja rakkaudesta. Se on hieman humoristinen :D

Ottaa yhteyttä jos kiinnostaa YHTÄÄN, niin kerron lisää ;) Ja jos tahtoo valmiita luonnoksia hahmoista niin sekin onnistuu. Juonta ja hahmoja saa muutella niin paljon kun tahtoo heti kun sarjis on omattu jonkun käsiin. En vedä appelsiinia nenään.

Editto: valitan jos todella tahdoit jommankumman, menivät ;D
Editto2: Kaze ja Moogle saivat ohjat händyihinsä ;D Olkaa de hyvä~
Viimeksi muokannut Francis, Ke Maalis 29, 2006 22:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Francis kirjoitti:Hmmm. Itselläni on kaksi sarjakuvaa/aihetta, jotka kaipaisivat vain piirtäjää. Olen jopa luonnostellut hahmot ja toisen alku on luonnosteltu :D En tiedä haluanko luopua siitä toisesta, mutta jos jotakuta kiinnostaa fantasia-aiheinen, koiramainen ( ei mtn hopenuoli kopiota XD) ja nykymaailmaan perustuva niin ottaa yhteyttä. Annan sen hyvään kotiin. En jaksa piirtää sitä itse, kun on monta muutakin aihetta.

Toinen jonka luovuttamista en ole vielä päättänyt on hieman monitahoinen juttu joka kertoo jumalista, nykymaailmasta, eskapismista ja rakkaudesta. Se on hieman humoristinen :D

Ottaa yhteyttä jos kiinnostaa YHTÄÄN, niin kerron lisää ;) Ja jos tahtoo valmiita luonnoksia hahmoista niin sekin onnistuu. Juonta ja hahmoja saa muutella niin paljon kun tahtoo heti kun sarjis on omattu jonkun käsiin. En vedä appelsiinia nenään.

Editto: valitan jos todella tahdoit jommankumman, menivät ;D
Hehe... tuota, Francis? Kun sinä nyt mainitsit tuon fantasian ja jumalat... Saanhan, saanhan ohjat käsiini? :D
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

buh :D
voisin itsekkin piirtää jonkun lyhykäisen (noin kymmenen sivua) sarjakuvan kun tekis niin kovasti mieli että pistäkää vaan privaa jos voi tehdä :)
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Minulla olisi jälleen uusi idea tulossa. Sen hiomisessa menee vielä hetki, sillä keksin sen eilen :D Se olisi koulu-aiheinen. Sellainen yläaste meininkiä tyyliin. Voi siitä tehdä korkeempaa tai alempaa astetta jos haluaa.

Se kertoo tytöstä (yllätys, yllätys. Olen pedofiili, pikkupoikia- ja tyttöjä aina >:3) joka muuttaa yläasteelle. Kaikki menee ihan hyvin siellä, kunnes hän vahingossa erehtyy sanomaan poikkisanoja yhtä ylempi luokkaisen pojan tavoista. Poika on jäänyt monta kertaa luokalle, polttaa tupakkaa ja kittaa kaljaa. Hän vihastuu ja alkaa kiusaamaan tyttöä henkisesti (ja välillä fyysisesti). Tyttö miettii koko ajan pakokeinoa ja keksii sen. Hän käy poikaa itseään vastaa ja osuu kipeään kohtaan pojan repaleissä elämässä: "Etkö halua elää eteenpäin?". Poika ei tahdo lähteä, hän ei tahdo muuttua. Hän tahtoo olla ikuinen poika vain from yläaste. On vaikeaa yrittää kasvaa. Hän ei myöskään tahdo jättää äitiään joka on aivan rappiolla. Äiti kysyi pojalta kun tämä meni yläasteelle: "Ethän jätä minua? Tahdotko tappaa äitisi?". Poika säikähti, koska rakasti muoriaan, mutta ei halunnut lähettää häntä laitokseen. Samalla hän häpesi saamattomuutta ja purki sen muihin. Niin.

-juonta saa muuttaa
-hahmoja saa muuttaa (poika tytöksi, tyttö pojaksi jne 8D tai jtn)
-minua saa heittää paperitolloilla ja käskeä hankkimaan elämä

Joo, onko kiinnostuineita? Ei tästä kovin pitkää voi tulla jos ei paisuta juonta. Lähettäkää PM:ää. Eka joka ehtii saa, jos on enemmänkin kysyntää.

Kaze, sie et saa :D Pidä vaan silmät kiinni siinä Lumemaailmassa. Olen sen verran uhrannut aikaa kertomaan siitä että voi kettu >x3
Kuva
Avatar
Mechi
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 324
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Mechi »

Francis kirjoitti:Minulla olisi jälleen uusi idea tulossa. Sen hiomisessa menee vielä hetki, sillä keksin sen eilen :D Se olisi koulu-aiheinen. Sellainen yläaste meininkiä tyyliin. Voi siitä tehdä korkeempaa tai alempaa astetta jos haluaa.

Se kertoo tytöstä (yllätys, yllätys. Olen pedofiili, pikkupoikia- ja tyttöjä aina >:3) joka muuttaa yläasteelle. Kaikki menee ihan hyvin siellä, kunnes hän vahingossa erehtyy sanomaan poikkisanoja yhtä ylempi luokkaisen pojan tavoista. Poika on jäänyt monta kertaa luokalle, polttaa tupakkaa ja kittaa kaljaa. Hän vihastuu ja alkaa kiusaamaan tyttöä henkisesti (ja välillä fyysisesti). Tyttö miettii koko ajan pakokeinoa ja keksii sen. Hän käy poikaa itseään vastaa ja osuu kipeään kohtaan pojan repaleissä elämässä: "Etkö halua elää eteenpäin?". Poika ei tahdo lähteä, hän ei tahdo muuttua. Hän tahtoo olla ikuinen poika vain from yläaste. On vaikeaa yrittää kasvaa. Hän ei myöskään tahdo jättää äitiään joka on aivan rappiolla. Äiti kysyi pojalta kun tämä meni yläasteelle: "Ethän jätä minua? Tahdotko tappaa äitisi?". Poika säikähti, koska rakasti muoriaan, mutta ei halunnut lähettää häntä laitokseen. Samalla hän häpesi saamattomuutta ja purki sen muihin. Niin.

-juonta saa muuttaa
-hahmoja saa muuttaa (poika tytöksi, tyttö pojaksi jne 8D tai jtn)
-minua saa heittää paperitolloilla ja käskeä hankkimaan elämä

Joo, onko kiinnostuineita? Ei tästä kovin pitkää voi tulla jos ei paisuta juonta. Lähettäkää PM:ää. Eka joka ehtii saa, jos on enemmänkin kysyntää.

Kaze, sie et saa :D Pidä vaan silmät kiinni siinä Lumemaailmassa. Olen sen verran uhrannut aikaa kertomaan siitä että voi kettu >x3
Joo-o. Juoni ei ole yhtää hassumpi, minusta. Kyllä tuosta jotai saisi kehiteltyä, mutta en ala edes yrittämään toteuttamaan tuota. Minusta ei ole sellaiseen sillä yksinkertaisesti en osaa piirtää. No piirrustus skill at all :|.
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Francis kirjoitti:Kaze, sie et saa :D Pidä vaan silmät kiinni siinä Lumemaailmassa. Olen sen verran uhrannut aikaa kertomaan siitä että voi kettu >x3
Krhmn! Kirjoitin tuon viestin ennen kuin annoit minulle Lumemaailman eteeni, että älä minua syytä.

P.S Pistetäänkö tänne sitten niitä valmiita sivuja tai tarinoita? Minulla on jo yksi sivu valmis.
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

kaze-chan kirjoitti:P.S Pistetäänkö tänne sitten niitä valmiita sivuja tai tarinoita? Minulla on jo yksi sivu valmis.
Mie uskon. Kopsaa vaikka pala siitä minun esittelystä että kaikki tajuu mistä se on jne. Haha, mie olen saanu lukea sen ennen muita >X3
Kuva
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

No voi häpäsyn käpäsy.... -_-´ Mä en oo viä saanu mitään aikaseks ja Kazella on jo sivullinen valmiina....
GOOMEENAAASAAAIIII Francis... Kait mä täs ny kohta.... o_O´
*hikipisaroita*
Vastaa Viestiin